eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwięciechowaBudowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Krzycko Małe etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-08

Święciechowa: Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Krzycko Małe etap I
Numer ogłoszenia: 23831 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Święciechowa , ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie, tel. 065 5333510, faks 065 5299548.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieciechowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Krzycko Małe etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Krzycko Małe etap I. Jest to kolejny etap inwestycji dotyczącej skanalizowania miejscowości Gołanice i Krzycko Małe. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej - od przepompowni P2, dalej poprzez studnię S2-4 i następne do istniejącego węzła WO-3 na istniejącym rurociągu tłocznym tranzytowym, zgodnie z przedmiarem robót określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. W ramach prowadzonych prac Wykonawca zrealizuje na odcinku wskazanym powyżej: 1) sieć kanalizacji sanitarnej z rur PCV litych, o sztywności obwodowej SN 8kN/m2 (wg ISO), z kielichem rury fabrycznie wyposażonym w uszczelkę składającą się z pierścienia mocującego i pierścienia uszczelniającego; Na budowanej sieci należy zastosować studnie rewizyjne Dn 1000 mm z betonu C40/50, szczelne, z kręgów betonowych wyposażonych fabrycznie w stopnie złazowe, z dennicami monolitycznymi wraz z odpowiednio ukształtowaną kinetą - kineta wraz z kręgiem dennym stanowi jeden element; Studnie zwieńczyć włazami żeliwnymi klasy D400 z wypełnieniem betonowym. 2) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV litych, o sztywności obwodowej SN 8kN/m2 (wg ISO) Dn 160. Na budowanych przyłączach należy zastosować studnie rewizyjne Dn 400 mm z tworzywa sztucznego, zamknięte teleskopem, z pokrywą żeliwną i odpowiednio ukształtowaną kinetą lub zaślepką- w przypadku przyłączy zakończonych na granicy działki. 3) przepompownie ścieków zaprojektowane w technologii tłoczni: P1 - tłocznia o wydajności min. 15m3/h i pojemności zbiornika ok. 430 l P2 - tłocznia o wydajności min. 6m3/h i pojemności zbiornika ok. 205 l 4) rurociąg tłoczny z rur PE 100 SDR17 PN10 Dn 110mm; na rurociągu tłocznym należy zamontować studnie żelbetonowe DN 1500 z armaturą odpowietrzającą: zawór na-odpowietrzający, zasuwy nożowe, zawór kulowy itd.- zgodnie z dokumentacją). Cały przedmiot umowy należy wykonać do 28.10.2016r. Zakres prac zlecanych i finansowanych przez Gminę Święciechowa wskazany jest w Zał. nr 2A do SIWZ, natomiast zakres prac zlecanych i finansowanych przez MPWiK określa Zał. nr 2B do SIWZ. Z każdym z zamawiających zostanie zawarta osobna umowa obejmująca wykonanie ww. zakresu prac. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności: w zakresie zlecanym przez Gminę Święciechowa (zał. nr 2A do SIWZ): 1.Kanały główne z rur PCW 200mm 1346,8m 2.Przyłącza sanitarne z rur PCW 160mm 476,3m / 54szt. 3.Rurociągi tłoczne z rur PE Dn 110mm 403,9m 4.Przepompownie ścieków Kpl. 2 w zakresie zlecanym przez MPWiK (zał. nr 2B do SIWZ): 1.Kanały główne z rur PCW 200mm 0 2.Przyłącza sanitarne z rur PCW 160mm m/szt. 0 3.Rurociągi tłoczne z rur PE Dn 110mm 802,8 4.Przepompownie ścieków Kpl. 0 Ostateczna lokalizacja elementów zagospodarowania terenu przepompowni zostanie uzgodniona z Zamawiającym w trakcie realizacji inwestycji. Zamówienie obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę: urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, oznakowanie robót i ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami BHP i planem BIOZ, a w przypadku dróg - oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu, oznakowanie inwestycji po zakończeniu robót tablicami informacyjnymi, które umieszczone zostaną na wybudowanych przepompowniach na koszt Wykonawcy (według wytycznych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu - załącznik nr 10 do SIWZ - rozdział 1. Budowa lub modernizacja obiektów infrastrukturalnych), zainstalowania dla potrzeb budowy licznika zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia przedmiotowych mediów w okresie realizacji przedmiotowego zadania, używania w trakcie prac wyłącznie materiałów spełniających wymagania projektowe oraz wymagania techniczne dla rur, kształtek i obiektów, stawiane układom kanalizacyjnym, po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji inspektora nadzoru dla zaproponowanych materiałów, realizacji zapisów Ustawy o odpadach z dn. 14.12.2012r. w zakresie odpowiedzialności za odpady powstałe w trakcie realizacji robót, niezwłocznego informowania zamawiającego na piśmie o rozbieżnościach pomiędzy mapą, na podstawie której została opracowana dokumentacja techniczna, a stanem faktycznym oraz usuwania na koszt własny, powstałych z winy Wykonawcy, uszkodzeń istniejącego zinwentaryzowanego uzbrojenia technicznego. W przypadku uszkodzeń uzbrojenia niezinwentaryzowanego naprawy dokonane zostaną w porozumieniu z jego właścicielem, przy udziale zamawiającego, niezwłocznego informowania zamawiającego wpisem do dziennika budowy o problemach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania umowy, powiadamianie mieszkańców o zamiarze prowadzenia robót oraz podania do publicznej wiadomości terminów i zakresów ograniczeń w dostawach mediów, wynikających z realizacji robót, informowania zamawiającego o planowanej zmianie kierownika budowy, nie później niż 7 dni przed zmianą. Zamawiający zastrzega, że jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy traktowana będzie jako przyczyna zależna od Wykonawcy i nie będzie stanowiła podstawy zmiany terminu zakończenia robót, uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji dot. zajęcia pasa drogowego dróg powiatowych i gminnych oraz pokrycie jego kosztów wraz z odbiorem zajętego pasa drogowego, wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (badanie sondą wskaźnika zagęszczenia gruntu zgodnie z dokumentacją dla całego profilu, tj. od terenu do warstwy ochronnej rury - odległość badania nie większa niż 50 m, badanie szczelności rurociągu tłocznego), zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, opracowanie projektu organizacji ruchu oraz odtworzenia nawierzchni istniejących dróg, inspekcję telewizyjną - kamerownie wykonanych robót, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania (według wytycznych wskazanych w Zał. nr 11 do SIWZ), wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej (według wytycznych wskazanych w Zał. nr 11 do SIWZ), pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu pierwotnego oraz demontaż obiektów tymczasowych, pokrycie kosztów związanych z odbiorami, zapewnienie i pokrycie kosztów związanych z nadzorem archeologicznym, zakup i montaż żurawia- stacjonarnego ocynkowanego o udźwigu do 150 kg (2 sztuki)- dla przepompowni P1 i P2, uwzględnienie przy realizacji umowy wytycznych AKPiA wskazanych w Zał. Nr 12 do SIWZ. Ilekroć w dokumentacji projektowej pojawiają się nazwy własne, dopuszcza się możliwość stosowania materiałów równoważnych, co do ich cech i parametrów technicznych. Niżej wymienione prace objęte załącznikiem Nr 2A (przedmiar robót) do SIWZ w części dotyczącej następujących pozycji przedmiaru robót: -rozbiórkę nawierzchni tj. pozycje 4-9, -kanały główne - roboty przygotowawcze i ziemne tj. pozycje 14-17, 21, 22, 27, -przyłącza sanitarne - roboty przygotowawcze i ziemne tj. pozycje 50-52, 54-57, -rurociąg tłoczny P2 -roboty przygotowawcze i ziemne tj. pozycje: 94-96, 99, 100, -przepompownia ścieków P1 - roboty ziemne i przygotowawcze tj. pozycja: 115-117, -przepompownia P2 - roboty ziemne i przygotowawcze tj pozycje: 130,131, 133, 134, -roboty drogowe - odbudowa nawierzchni tj. pozycje:152, 154-156 należy wycenić, a następnie rozliczyć ryczałtowo (zakres finansowany przez Gminę Święciechowa). Prace objęte załącznikiem Nr 2B (przedmiar robót) do SIWZ należy w całości wycenić, a następnie rozliczyć ryczałtowo. (zakres finansowany przez MPWiK). Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu gruzu i gruntu niebudowlanego oraz miejsca poboru pospółki dla wykonania podsypki, obsypki strefy ochronnej rury oraz zasypki w przypadku wymiany gruntu. Wykonawca jest zobowiązany sam wykonać te czynności i działania na własny koszt. Frezowiny uzyskane z rozbiórki nawierzchni Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zarządowi Dróg Powiatowych w Lesznie. Wykonawca powinien przewidzieć koszty związane z miejscem wywozu gruzu i gruntu niebudowlanego oraz miejscem poboru pospółki dla wykonania podsypki, obsypki strefy ochronnej rury oraz zasypki w przypadku wymiany gruntu, a także koszty związane z ewentualnym dowozem i zakupem pospółki na wykonanie podsypki, obsypki strefy ochronnej rury, ewentualnej wymiany gruntu oraz uwzględnić je w cenie ofertowej. Wykopy pod sieć kanalizacyjną wykonywane w drogach powinny być zasypane w całości piaskiem. Dokumentacja geologiczna jest dostępna do wglądu w siedzibie Gminy Święciechowa. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być wykonane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. Ustala się następujące 3 odbiory robót objętych przedmiotem zamówienia: 1) pierwszy częściowy po wykonaniu co najmniej 50 % (nie więcej niż 60 %) wartości robót wskazanych w kosztorysie ofertowym w załączniku nr 1A do oferty sporządzonym na podstawie zał. Nr 2A do SIWZ dotyczącym budowy kanalizacji sanitarnej w Krzycku Małym etap I, 2) drugi częściowy po wykonaniu 100 % robót wskazanych w kosztorysie ofertowym w załączniku nr 1B do oferty sporządzonym na podstawie zał. Nr 2B do SIWZ dotyczącym budowy kanalizacji sanitarnej w Krzycku Małym etap I, 3) odbiór końcowy po przekazaniu całości dokumentacji odbiorowej oraz wykonaniu pozostałej części robót wskazanych w kosztorysie ofertowym w załączniku nr 1A do oferty sporządzonym na podstawie zał. Nr 2A do SIWZ dotyczącym budowy kanalizacji sanitarnej w Krzycku Małym etap I, Warunkiem odbioru końcowego robót będzie podpisany protokół końcowy wszystkich wykonanych robót. Protokół ten jest potwierdzeniem, iż prace zostały wykonane należycie, zgodnie z kontraktem (umową) i obiekt (element obiektu) pozbawiony jest wszelkich wad. Odbioru końcowego robót dokonują przedstawiciele Gminy Święciechowa i MPWiK oraz inspektor nadzoru w obecności Wykonawcy i Kierownika Budowy w ciągu 30 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru. Odbiór końcowy jest jednocześnie odbiorem robót po wykonaniu 100 % robót wskazanych w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 1A i 1B do oferty sporządzonym na podstawie zał. Nr 2A i 2B do SIWZ. Kolejność odbiorów częściowych podpunkt 1 i 2 nie jest wiążąca, i będzie wynikała z harmonogramu robót. Do odbioru częściowego dla danej części należy dostarczyć: inspekcję TVC, szkice inwentaryzacyjne wraz z długościami, rzędnymi posadowienia studni - pompowni, zestawienie długości sieci i ilości studni (podział ze względu na wielkość średnicy) podpisane przez obsługę geodezyjną budowy, atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, wyniki badań zagęszczenia gruntów, kosztorys powykonawczy dla wykonanej części prac, pozytywny wynik próby szczelności rurociągu Do odbioru końcowego należy dostarczyć: inspekcję TVC, szkice inwentaryzacyjne wraz z długościami, rzędnymi posadowienia studni - pompowni, zestawienie długości sieci i ilości studni (podział ze względu na wielkość średnicy) podpisane przez obsługę geodezyjną budowy, atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, wyniki badań zagęszczenia gruntów, dokumentację powykonawczą (w tym również kosztorys powykonawczy). dokumentacje archeologiczną. dziennik budowy- oryginał i kserokopia oświadczenie kierownika budowy, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane art. 57 protokoły odbioru dróg pozytywny wynik próby szczelności rurociągu Wykonawca w terminie 15 dni od zawarcia umowy na niniejsze zadanie opracuje Harmonogram realizacji robót i kolejności wykonania poszczególnych ulic wraz z uwzględnieniem projektu i wdrożenia organizacji ruchu. Harmonogram wymaga uzgodnienia i akceptacji Gminy Święciechowa i MPWiK Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany- zał. nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ, przy czym przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym w przedmiarze robót dot. Budowy kanalizacji sanitarnej w Krzycku Małym etap I - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż realizacja inwestycji uzależniona jest od udzielenia Zamawiającemu pożyczki na realizację inwestycji przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przeciwnym wypadku inwestycja nie będzie realizowana i zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od podpisania umowy lub od umowy bez prawa bez jakiegokolwiek odszkodowania. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zostać unieważnione także wtedy, gdy tylko w stosunku do jednego z zamawiających spełniona zostanie przesłanka, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) i należy je wnieść na rzecz Gminy Święciechowa przed upływem terminu do składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełni wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: minimum dwie niezależne roboty budowlane, których przedmiotem była: budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami, o długości, co najmniej 500 mb i średnicy, co najmniej DN 200 mm i budowa przepompowni ścieków o średnicy zbiornika min 1500 wraz z budową rurociągu tłocznego o długości, co najmniej 200 mb i średnicy, co najmniej DN 90 mm - dla każdej z robót oraz złoży wykaz tych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące tych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium, 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 - 8 SIWZ. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w tym członek Konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej ) musi złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 - 8 SIWZ, b) pozostałe dokumenty Rozdział VI ust. 1 pkt 1 - 3 oraz pkt 9 SIWZ mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie (przez pełnomocnika Konsorcjum, spółki cywilnej), w zależności od tego czy spełniają w tym zakresie warunki udziału każdy z osobna czy tylko łącznie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, - pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - załącznik nr 7A i 7B do SIWZ. Z wykonawcą zostaną zawarte dwie osobne umowy : 1) jedna umowa z Gminą Święciechowa 2) druga umowa z MPWiK. W przypadku, gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców umowy zostaną uzupełnione o zapisy dotyczące solidarnej odpowiedzialności. Zamawiający we wzorze umowy przewidział możliwość jej zmiany i określił warunki zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swieciechowa.pl/informacje/przetargi/123-zamowienia-publiczne/roboty-budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie z ww. strony internetowej. Natomiast za specyfikację w wersji papierowej płaci się przelewem 50zł na konto nr 58 9043 1083 2834 0036 9875 0007.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Świeciechowie, ul. Ułańska 4. 64-115 Święciechowa, pokój nr 6, pierwsze piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.