To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Warszawa: świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Numer ogłoszenia: 238323 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426168 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 24 miesięcy usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, do których Kancelaria Senatu posiada licencje: - Asseco Softlab ERP wersja 064 - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż; - Asseco Softlab ERP wersja 066 - moduł Płacowo-Kadrowy; - Asseco Softlab ERP wersja 064 - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a. Usługi subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów; b. Usługi wykonywania wymiany wersji; c. Usługi usuwania awarii programu, usterek i defektów, w tym w ramach udzielonej gwarancji; d. Help desk - telefoniczny dostęp do konsultantów Wykonawcy; e. Usługi serwisowe świadczone przez dedykowanych konsultantów Wykonawcy; Ad a. - Usługi subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów: 1. Zamawiający będzie uprawniony w czasie trwania umowy do otrzymywania nowych wersji i uaktualnień programów. 2. Wykonawca będzie zobowiązany informować Zamawiającego o nowych wersjach i uaktualnieniach programów natychmiast po dopuszczeniu ich do dystrybucji oraz opiniować zasadność ich instalacji u Zamawiającego. 3. Zamawiający będzie podejmować decyzję o instalacji nowej wersji i uaktualnień zastępujących aktualnie użytkowany program. 4. Zainstalowane uaktualnienia i nowe wersje podlegać będą licencji udzielonej przez producenta oprogramowania na podstawie umowy licencyjnej i zastąpią wersję programu poprzednio użytkowaną. 5. Wykonawca zainstaluje uaktualnienia na wyraźne życzenie Zamawiającego. 6. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na czas trwania umowy. Gwarancja i rękojmia polegać będą na usuwaniu błędów w kodach programów, o których mowa w Rozdziale I, pkt 1.1. SIWZ. Gwarancji nie podlegają błędy powstałe w wyniku modyfikacji programu przez osoby inne niż Wykonawca. 7. Zamawiający ma prawo do bezpłatnego otrzymywania kolejnych uaktualnień systemu wynikających z uwzględnienia zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązujących - w takim przypadku poprawki powinny być uzgodnione i wykonane do czasu wejścia w życie danego aktu prawnego. Ad b. - Usługi wymiany wersji: 1. Wykonawca będzie instalował w ramach stałego miesięcznego wynagrodzenia na bieżąco nowe wersje i uaktualnienia programu Asseco Softlab ERP wersja 066 - moduł Płacowo-Kadrowy, uzgodnione z Zamawiającym z zachowaniem dotychczasowej funkcjonalności użytkowej. 2. Wykonawca zainstaluje w ramach stałego miesięcznego wynagrodzenia raz w ciągu trwania umowy podniesienia wersji Asseco Softlab ERP wersja 064 - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Zamawiający nie przewiduje w ramach stałego miesięcznego wynagrodzenia podniesienia wersji Softlab ERP wersja 064 modułu Finanse i Księgowość dostosowanego do obsługi biur senatorskich. 4. Wykonawca dostarczy instrukcję użytkowania nowej wersji oraz wykaz różnic w stosunku do poprzedniej wersji. Szkolenia pracowników Zamawiającego będą rozliczane w ramach usług serwisowych. Ad c. - Usługi usuwania awarii, usterek i defektów programu: 1. Usuwanie awarii, usterek, defektów w kodzie programu wykrytych podczas ich eksploatacji, uniemożliwiających realizację procesów, które do chwili zajścia były w nim realizowane. Awaria dotyczy kluczowych procesów, gdy sytuacja wskazuje na konieczność maksymalnie krótkiego czasu jej usunięcia. UWAGA: w okresie do dnia instalacji nowej wersji, nie później niż do 6 kwietnia 2014 r. Zamawiający będzie otrzymywał poprawiony kod systemu od poprzedniego wykonawcy serwisu. Wykonawca uwzględni ten fakt w kalkulacjach stałego miesięcznego wynagrodzenia. 2. Usuwanie błędów, innych niż określone w pkt 1., oprogramowania będącego przedmiotem licencji producenta, wykonywane na prośbę Zamawiającego w ramach usług serwisowych, polegających na: - błędnym działaniu sprzętu komputerowego; - ingerencji Zamawiającego lub osób trzecich w program, w dane lub infrastrukturę informatyczną; - modyfikacji dokonanych w programie przez osoby inne niż Wykonawca; - wprowadzeniu przez Zamawiającego lub osoby trzecie nieprawidłowych danych; - działaniu wirusa komputerowego. 3. Maksymalny czas usuwania błędów wynosi: - dla awarii - najpóźniej 24 godziny od otrzymania zgłoszenia Zamawiającego, - dla usterki - najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych lub w przypadkach szczególnych w innym terminie wzajemnie uzgodnionym, - dla defektu - najpóźniej w ciągu 60 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia Zamawiającego. Ad d. - Usługa Help Desk 1. Nieograniczone limitem godzin wsparcie techniczne przez telefon, e-mail, w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze. 2. Zapewniony telefoniczny dostęp do konsultantów Wykonawcy w czasie trwania umowy, mający na celu uzyskiwanie informacji o działaniu programów. Ad e. - Usługi serwisowe obejmują: a. Prace programistyczne, zmieniające działanie programów i poszerzające funkcjonalność systemu; b. Prace instalacyjne oprogramowania; c. Prace związane z podniesieniem wersji nie objętych stałym miesięcznym wynagrodzeniem; d. Prace wdrożeniowe i szkolenia; e. Prace konfiguracyjne; f. Prace analityczne i konsultacje; g. Prace związane z nadzorem nad eksploatacją programów; h. Usuwanie awarii spowodowanej przyczynami innymi niż błędy w kodzie programu. Zamawiający przewiduje wykorzystanie do 1100 godzin usług serwisowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania wszystkich godzin usług serwisowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
- Asseco Business Solutions S.A., ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 549318,00
Oferta z najniższą ceną: 549318,00 / Oferta z najwyższą ceną: 549318,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.