eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Bełchatów: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 238332 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, fax (0-44) 63 58 208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Przedmiot zamówienia został podzielony na na nw. pakiety: Pakiet nr I - artykuły biurowe Pakiet nr II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Pakiet nr III - papier do zastosowań biurowych Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybrany(e) pakiet(y).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk Oferta i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. Warunek udziału w postępowaniu: - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokument wymagany od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2, /Dz. U. z 2006r. Nr 87,poz. 605/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123, Sekcja Zamówień Publicznych (pok.92)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18).Sekcja Zamówień Publicznych (pok.92)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zeszyt w kratkę 60 kart. A-5 .......180 szt. 2) Zeszyt w kratkę 32 kart. A-5 .......130 szt. 3) Zeszyt w kratkę 16 kart. A-5 .......100 szt. 4) Zeszyt w kratkę 96 kart. A-5 .......142 szt. 5) Zeszyt akademicki 96 kart A-4 .......400 szt. 6) Koszulki miękkie A-4 /100 szt. - 1 op./... 130 op. 7) Koszulki miękkie A-5 /100szt - 1 op./.......... 5 op. 8) Ofertówka A-4 /25szt - 1 op./..................... 5 op. 9) Blok z makulatury A-4 w kratkę .............400 szt. 10) Blok z makulatury A-5 w kratkę ............200 szt. 11) Zszywki 24/6 L.R /1000szt. - 1op./........ 272 op. 12) Spinacze R 28/10 /100 szt. - 1 op./ ...... 404 op. 13) Spinacze duże /100 szt. - 1 op./..............39 op. 14) Kalka maszynowa A-4 (A 100)............... 76 op. 15) Koperta biała samoprzylepna C-6 ....20 272 szt. 16) Koperta biała samoprzylepna C-5 ......2 027 szt. 17) Koperta biała samoprzylepna C-4 ...... 3 000 szt. 18)Koperta rozszerzana C-4..........................50 szt. 19) Skoroszyt tekturowy z oczkiem A-4 ....764 szt. 20) Segregator szeroki A-4 .....................400 szt. 21) Segregator wąski A-4 .........................32 szt. 22) Teczka wiązana plastikowa A-4 ....... 250 szt. 23) Teczka wiązana papierowa A-4 ......4 255 szt. 24) Teczka papierowa z wąsami z wpięciem do segregatora A-4....327 szt. 25) Skoroszyt plastikowy z wąsami z wpięciem do segregatora A-4...196 szt. 26) Długopisy zwykłe ....100 szt. 27) Klej biurowy mały w płynie.... 142 szt. 28) Korektor z metalową końcówką Pentel ...144 szt. 29) Marker wodoodporny /kolor/ ..... 800 szt. 30) Cienkopisy /różne kolory /.....355 szt. 31) Mazaki z cienką końcówką /kolor/ ..... 545 szt. 32) Zakreślacz - Fluorescent /różne kolory/ ... 65 szt. 33) Gęsia skórka ..... 157 szt. 34) Taśma klejąca przezroczysta ....157 szt. 35) Okładki do bindowania przód A-4.... 32 op. 36) Okładki do bindowania tył A-4.... 32 op. 37) Grzbiety do bindowania 8 mm ......55 op. 38) Grzbiety do bindowania 25 mm ....44 op. 39) Poduszka do stempli .... 44 szt. 40) Tusz do stempli /niebieski, czarny/ .....44 szt. 41) Dyskietka 3,5HD DL/20 /10 szt. - 1 op./..... 92 szt. 42) Kalka maszynowa A-3 (100 A)..... 6 szt. 43) Ołówek ...100 szt. 44) Tusz NORIS 320 wodoodporny 1l ....5 szt. 45) Gumaka Myszka.......20 szt. 46) Cienkopis Titanum kolory.......50 szt. 47) Długopis żelowy.....kolory.....280 szt 48) Zszywacz biurowy.......50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.70.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kaseta OKI 182/320/321/oryginał .........30 szt. 2) Kaseta Optima Sp 20-28 Nylon Esika 3004, 3006...4 szt. 3) Kaseta Epson LQ 800 .....1 szt. 4) Canon BC-02 ....7 szt. 5) Canon BX-3 czarny ....2 szt. 6) Toner Minolta 102B, EP 10522*240G ....1 szt. 7) Toner HPLJ 5000 C 4129X ....2 szt. 8) Toner PANASONIC TF-FQ 15 FP.....3 szt. 9) Toner HPLJ 1500/2500 C 9701A CYJAN.....8 szt. 10) Toner HPLJ 1500/2500 C 9702A YELLOW....8 szt. 11) Toner HPLJ 1500/2500 C 9703A MAGNETA ....8 szt. 12) Toner HPLJ 13AQ 2613 A 1300 a 2....3 szt. 13) Toner OKI 6W/8W TYP 6 ....1 szt. 14) Toner SAMSUNG ML-1510/1710/1750......1 szt. 15) Toner HPLJ 1100/3200/C 4092A ......8 szt. 16) Toner HPLJ 11A 2400 .......15 szt. 17) Toner HP 2500/1500 LJ C 9700A ....4 szt. 18) Toner HPLJ 1160/1320 2,5K 49A. .....68 szt. 19) Toner HPLJ 1010/1012/1015 12A ......50 szt. 20) Toner HPLJ 1200/1220/1000W 15A ...50 szt. 21) Tusz HPDJ 610C 20 Hewlett Packard 640C 6614 de czarny ....4 szt. 22) Tusz HPDJ 840C HP15 Black .....4 szt. 23) Tusz HP 27 C 8727 ae 3320/3420 czarny ....4 szt. 24) Tusz HP 21 czarny ........4 szt. 25) Tusz HP 78 color 920C .....3 szt. 26) Tusz HP 45 czarny 51645 AE ....5 szt. 27) Tusz HP 56 czarny 6656 ae........1 szt. 28) Tusz HP 343 kolor, C 8766 ey .. 50 szt. 29) Tusz HP 343 /1510/1600 5740 kolor....50 szt. 30) Tusz HP 338 czarny 5740 ........55 szt. 31) Tusz HP 339 czarny C 8767 ee ba 3 .....55 szt. 32) Tusz HPDJ 690C 29 czarny .......1 szt. 33) Tusz HP 22 kolor.......8 szt. 34) Lex mark 70 12A 1970 czarny .....1 szt. 35) Lex mark 82 czarny ....5 szt. 36) Taśma barwiąca do maszyny 13 mm ......10 szt. 37) Taśma do metkownicy 2212-8 , 12 x 22......280 szt. 38) CD-R 700 MG + kopertki (100)........90 op. 39) Rolka do faksu 210 x 30 m.......40 szt 40) Folia Panasonic KX - FA 55 oryginał ....6 op. 41) Folia Panasonic KX - FA 57 E , KX - FP 363, 343....12 op. 42) Toner CANON PC-D300SE FAX L 380S/L390/L400......3 szt. 43) Toner do faxu KX-FA 83x czarny......10 szt. 44) Folia Panasonik KX-FA 52E............15 szt. 45) Toner HP 2550 CYAN a 3971A..........15 szt. 46) Toner HP 2550 YELLOW a 3972A......15 szt. 47) Toner HP 2550 MAGENTA a 3973A........15 szt. 48) Toner HP 2550 BLACK a 3960A.......15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier do zastosowań biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Papier komputerowy 240 3c D ......60 op. 2) Papier komputerowy 240/12/1+0/60 GD ..... 33 op. 3) Papier w kratkę podaniowy A-3 /100 szt. -1op./......16 op. 4) Papier gładki A-3, 80g...... 11 ryz 5) Papier ksero A-4 Polspeed......... 1 745 ryz 6) Papier ksero A-4 (od 50g/m ² do 107g/m²) ..... 800 ryz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.