To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Gdańsk: Dostawa wyrobów medycznych wraz z dzierżawą systemu do biopsji gruboigłowej wspomaganej próżniowo dla UCK
Numer ogłoszenia: 238337 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207547 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych wraz z dzierżawą systemu do biopsji gruboigłowej wspomaganej próżniowo dla UCK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa wyrobów medycznych do biopsji gruboigłowej wspomaganej próżniowo w ilości, asortymencie oraz wymaganiach jakościowych określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ, b) wydzierżawienie systemu do biopsji gruboigłowej wspomaganej próżniowo wraz ze zintegrowanym aparatem ultrasonograficznym - zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Czas realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania Umowy. 3. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy materiałów zużywalnych: 4 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 4. Wymieniony w pkt. 1b) system musi spełniać parametry określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. 5. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dokonanie instalacji dostarczonego systemu wraz ze sprzętem u bezpośredniego użytkownika; - przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego sprzętu; - aktualizacja oprogramowania systemu i zainstalowanego sprzętu w trakcie trwania umowy; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - zapewnienie obsługi serwisowej systemu, będącego przedmiotem najmu przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacja, naprawy i aktualizacja oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego. - możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku, - udzielenie 24 miesięcznej gwarancji; - usunięcie awarii, w przypadku jej wystąpienia, przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona w tabelach parametrów wymaganych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany sprzęt przez Wykonawcę. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23 - Igły do biopsji 38.10.00.00 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bard Poland Sp. z o.o., Ul. Cybernetyki 7B, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 438400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 477072,00
Oferta z najniższą ceną: 477072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 477072,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.