Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Rzeszów: Gastroskop, myjka endoskopowa oraz diatermia chirurgiczna z przystawką argonową
Numer ogłoszenia: 238365 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gastroskop, myjka endoskopowa oraz diatermia chirurgiczna z przystawką argonową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) Aparatury do Centralnej Pracowni Endoskopowej, tj: - gastroskopu - Część nr 1 - myjki endoskopowej - Część nr 2 - diatermii chirurgicznej z przystawką argonową - Część nr 3. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załącznikach nr 1, 2 i 3 (tabele) do Części nr 1, 2 i 3, będących integralną częścią niniejszej specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w 3 Częściach. Każda z Części składa się z przedmiotów zamówienia w ilości - po jednej sztuce. Zamawiający wymaga, by zaoferowany przedmiot zamówienia wyszczególniony: - w Części nr 1 oraz w Załączniku nr 1 był kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego zestawem do videoendoskopii tj.: Procesorem CV-145, źródłem światła CLE-145 oraz systemem do archiwizacji badań endoskopowych ENDOBASE, - w Części nr 2 oraz w Załączniku nr 2 był kompatybilny z posiadanymi w Centralnej Pracowni Endoskopowej Zamawiającego endoskopami giętkimi (fibroskopami i videoendoskopami) : CF-Q145L, GIF-Q165, CF-20HL, GIF-Q20, TJF-20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: -alternatywnych, -wariantowych, -równoważnych w Części nr 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: -częściowych, gdzie częścią jest każda kompletna część. Ofertę można składać do jednej lub więcej części. -równoważnych w Części nr 1,2. Przez ofertę równoważną należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach spełniających wszystkie wymagania zawarte w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium całkowitego wynosi 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100). W poszczególnych częściach wysokość wadium wynosi: Część nr 1 - 700,00 zł Część nr 2 - 700,00 zł Część nr 3 - 400,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisany; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagana informacja o posiadanych środkach finansowych. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw przedmiotów zamówienia. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których Części wykonawca składa ofertę. Wymagane kwoty do poszczególnych Części przedstawiają się następująco: Część nr 1 - 75 000,00 zł, Część nr 2 - 75 000,00 zł, Część nr 3 - 43 000,00 zł, W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do wysokości kwoty wymienionej powyżej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie Urzędu Skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6 Zdolność techniczna: nie dotyczy. 7 Zdolność ekonomiczna i finansowa: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji bankowej o posiadanych środkach, zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw przedmiotów zamówienia. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których Części wykonawca składa ofertę. Wymagane kwoty do poszczególnych Części przedstawiają się następująco: Część nr 1 - 75 000,00 zł, Część nr 2 - 75 000,00 zł, Część nr 3 - 43 000,00 zł, W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej Wykonawcy co najmniej do wysokości kwoty wymienionej powyżej. Wyjaśnienie: Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np. saldo wyraża się kwotą x-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. 8 Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w pieniądzu (przelewem bankowym) lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia - Część nr 1, 2 i 3 spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. W celu potwierdzenia powyższych wymagań proszę przedstawić w ofercie: 1. ) Oświadczenie wg wzoru załączonego do SIWZ jako oświadczenie nr 2, że oferowane przedmioty zamówienia posiadają : - wpis do Rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE (jeśli dotyczy danej klasy), -deklarację zgodności lub certyfikat CE z tłumaczeniem na język polski. 2.) Kserokopie wszystkich posiadanych ww. dokumentów, opisane przez Wykonawcę, do której Części się odnoszą, podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione zgodnie z opisem w SIWZ. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pok. nr 9 bud. J. Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert, zw względu na Program winno być: Cena brutto oferty - 100%. Ponadto do oferty winny być dołączone wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz z wymaganymi Załącznikami.Sygnatura Sprawy: WSS.XII.255/AM/36/08, Postępowanie nr 70. Planowany termin otwarcia ofert: 06/10/2008 o godz. 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J. Szpitala w Siedzibie Zamawiajacego przy ulicy Szopena 2. Termin realizacji zamówienia: ze względu na Program, Zamawiajacy podał 1 miesiąc. Dokładny termin wykonania zamówienia: po podpisaniu umowy, dostawa do 4 tygodni..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gastroskop.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) Aparatury do Centralnej Pracowni Endoskopowej gastroskopu - Część nr 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wyszczególnionym w Formularzu cenowym i opisanym w Załączniku nr 1 (tabela) do Części nr 1 załączonym do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Myjka endoskopowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) Aparatury do Centralnej Pracowni myjki endoskopowej - Część nr 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wyszczególnionym w Formularzu cenowym i opisanym w Załączniku nr 2 (tabela) do Części nr 2 załączonym do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6, 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Diatermia chirurgiczna z przystawką argonową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) Aparatury do Centralnej Pracowni diatermii chirurgicznej z przystawką argonową - Część nr 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wyszczególnionym w Formularzu cenowym i opisanym w Załączniku nr 3 (tabela) do Części nr 3 załączonym do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6, 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
- Dostawa materiałów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppoż w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup myjni-dezynfektora do Centralnej Sterylizatorni w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem platform elektrochirurgicznych w ramach Drugiego Etapu Budowy Centrum Kliniczno-Dydaktycznego UMed w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym (CKD2).
- Zakup systemu do histeroskopii mechanicznej z oprzyrządowaniem
- Zakup sterylizatora niskotemperaturowego na nadtlenek wodoru
- Dostawa materiałów do sterylizacji na potrzeby szpitala "Olmedica w Olecku Sp.z o.o."
- Zakup dwóch myjni do endoskopów na potrzeby Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: Urządzenia elektrochirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.