eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańWykonanie projektów dla zadańModernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu oraz Budowa kolektora odciążającego kanalizację ogólnospławną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Żagań: Wykonanie projektów dla zadań: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu oraz Budowa kolektora odciążającego kanalizację ogólnospławną
Numer ogłoszenia: 238382 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170820 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chrobrego 44, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 368 18 40, faks 68 377 39 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów dla zadań: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu oraz Budowa kolektora odciążającego kanalizację ogólnospławną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów dla zadań: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu oraz Budowa kolektora odciążającego kanalizację ogólnospławną. 1.Zakres prac projektowych do wykonania: Modernizacja technologii filtracji wg następującego schematu: pompy głębinowe, otwarty układ napowietrzania z zastosowaniem aeratorów kaskadowych, jednostopniowa filtracja ciśnieniowa (5 filtrów ciśnieniowych o średnicy 3m, z zaworami hydraulicznymi i wypukłą dennicą), zbiornik wody uzdatnionej, pompownia sieciowa, dezynfekcja UV. Instalacja monitoringu oraz sterowania Stacją Uzdatniania Wody w Żaganiu Roboty remontowo - budowlane związane z przeprowadzeniem remontu kompleksu budynków Stacji Uzdatniania Wody. Budowa kolektora odciążającego kanalizację ogólnospławną. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie: a) projektów budowlanych (z podziałem na branże) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 kpl., w tym: format projektu A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu, na płycie CD w formacie oprogramowania, w jakim wykonano projekty i w formacie pdf oraz dwg, b) projektów wykonawczych wraz z przedmiarami robót (z podziałem na branże) - 5 kpl., w tym: format projektu A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu, na płycie CD w formacie oprogramowania w jakim wykonano projekt i w formacie pdf oraz dwg, c) specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (z podziałem na branże) - 5 egz., w tym: format specyfikacji A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację specyfikacji, na płycie CD w formacie oprogramowania, w jakim wykonano specyfikację i w formacie pdf, d) kosztorysów inwestorskich i kosztorysów ofertowych w 3 egz. z podziałem na branże i etapy wraz ze zbiorczym zestawieniem kwot: format kosztorysów A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację kosztorysów, na płycie CD w formacie oprogramowania, w jakim wykonano kosztorysy i w formacie pdf, 2.2. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w razie konieczności dokonywanie wszelkich zmian, uzupełnień, wyjaśnień itp. dokumentacji projektowej. 2.5. Pełnienie nadzoru autorskiego. 2.6. Opracowanie instrukcji branżowych eksploatacji obiektów SUW w 3 egz. i w wersji elektronicznej na płycie CD. 2.7.Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami - w tym m.in. z zakresu sieci i instalacji wodociągowych i dotyczących przeciwpożarowej ochrony budynków. 2.8. Przedmiot zmówienia musi być sporządzony zgodnie z następującymi przepisami prawa: 1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010 r, Nr 243,poz. 1623 z późn.zm.) 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r, Nr 202, poz.2072, z późn. zm.). 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r, Nr 130, poz. 1389). 2.9.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy dołożeniu najwyższej staranności. 2.10.Przed wykonaniem ostatecznej wersji przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapoznania się ze wstępną wersją opracowania wraz z możliwością wniesienia uwag lub korekt (w szczególności co do rozwiązań technologicznych), na każdym etapie jego tworzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 129150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299505,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.