To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Gliwice: Dostawa materiałów biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/72/EO/13
Numer ogłoszenia: 238404 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167764 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/72/EO/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej w okresie do 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań. Wybór Wykonawcy zostanie dokonany oddzielnie dla każdego zadania. 2. Zadanie 1 - Akcesoria biurowe, galanteria biurowa oraz taśmy i kleje (CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe), zadanie 2 - Akcesoria komputerowe (CPV 30.23.00.00-0 Sprzęt związany z komputerami), zadanie 3 - Galanteria papiernicza i koperty (CPV 22.80.00.00-8 Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury), zadanie 4 - Oprawa dokumentów, organizacja i archiwizacja dokumentów (CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe), zadanie 5 - Akcesoria do pisania i korekty (CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe). 3. Termin realizacji: sukcesywnie do 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ceny umowy. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień przesyłanych do Wykonawcy faksem. Dostawy będą realizowane w całości wraz z fakturą w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w godzinach 8:00-13:00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Akcesoria biurowe, galanteria biurowa oraz taśmy i kleje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Siemianowicka 7d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36468,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29540,91
Oferta z najniższą ceną: 29540,91 / Oferta z najwyższą ceną: 61896,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Akcesoria komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104876,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89890,40
Oferta z najniższą ceną: 89890,40 / Oferta z najwyższą ceną: 125478,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Galanteria papiernicza i koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Siemianowicka 7d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57210,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47739,62
Oferta z najniższą ceną: 47739,62 / Oferta z najwyższą ceną: 90221,69
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Oprawa dokumentów, organizacja i archiwizacja dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148443,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125639,70
Oferta z najniższą ceną: 125639,70 / Oferta z najwyższą ceną: 182779,72
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Akcesoria do pisania i korekty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85125,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78577,71
Oferta z najniższą ceną: 54855,42 / Oferta z najwyższą ceną: 93954,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- Dostawa modułowego analizatora gazów
- 17-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych - powtórka
- 15-P-25 Zestaw do zabiegów artroskopowych - dzierżawa
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.