Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-07-15
Wo³omin: Dostawa sprzêtu komputerowego do Urzêdu Miejskiego w Wo³ominie.
Numer og³oszenia: 238404 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wo³omin , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wo³omin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, faks 022 7633066.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.wolomin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego do Urzêdu Miejskiego w Wo³ominie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzêtu komputerowego do Urzêdu Miejskiego w Wo³ominie, z siedzib± w Wo³ominie przy ul. Ogrodowej 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Formularz cenowy - za³±cznik Nr 1 A do SIWZ. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy i mieæ identyczna konfiguracjê. Koszty za³adunku, transportu, roz³adunku oraz wniesienia do magazynu Zamawiaj±cego, obci±¿aæ bêd± Wykonawcê. 2.2 W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie ca³o¶ci zamówienia Wykonawca dostarczy zestaw okablowania i akcesoria do³±czane przez producenta lub dodane przez Wykonawcê, niezbêdne do w pe³ni funkcjonalnej pracy, zgodnego z w³a¶ciwymi Polskimi Normami i standardami. 2.3 W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie ca³o¶ci zamówienia, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiaj±cego sprzêt fabrycznie nowy, sk³adaj±cy siê z nowych podzespo³ów, maj±cy identyczn± konfiguracjê, zgodny z w³a¶ciwymi Polskimi Normami i standardami, niezbêdnymi do w pe³ni funkcjonalnej pracy. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzaj±ce niezbêdne certyfikaty, a w szczególno¶ci certyfikat na znak bezpieczeñstwa CE sprzêtu (jednostka centralna, monitor, drukarka, skaner, laptop). 2.4 Zaoferowany sprzêt bêdzie posiada³ nienaruszone plomby gwarancyjne, umieszczone na podzespo³ach bazowych (nie plombowana obudowa). W przypadku awarii sprzêtu i niemo¿liwo¶ci naprawy w siedzibie Zamawiaj±cego, Gwarant/Wykonawca na czas naprawy dostarczy (nieodp³atnie) sprzêt o parametrach technicznych odpowiadaj±cych parametrom naprawianego sprzêtu. Czas reakcji na usuniêcie awarii od chwili telefonicznego zg³oszenia, potwierdzonego pisemnie faksem lub listem, wynosi 48 godz. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi - 7 dni roboczych, liczonych od dnia zg³oszenia uszkodzenia. Okres trwania gwarancji bêdzie wyd³u¿ony o czas trwania naprawy. W przypadku, gdy zaistnia³e uszkodzenie nie bêdzie siê kwalifikowa³o do naprawy lub naprawa sprzêtu potrwa d³u¿ej, ni¿ 3 tygodnie oraz gdy sprzêt bêdzie naprawiany 3 razy, Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ wymiana sprzêtu na nowy, o parametrach technicznych nie ni¿szych, ni¿ sprzêt Zamawiaj±cego przed napraw±. Wszelkie koszty transportu rzeczy wadliwej oraz zastêpczej obci±¿aj± Gwaranta / Wykonawcê. Powy¿sz± pisemn± gwarancjê przedstawia do umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przeno¶ne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Ró¿ny sprzêt komputerowy 30.23.00.00 - Sprzêt zwi±zany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³., s³ownie: dwa tysi±ce z³otych.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ WYKONAWCY, którzy spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zm.): 1)posiadaj± uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej 1 zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawa sprzêtu komputerowego o warto¶ci min. brutto 100 000,00 z³., 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ Z tre¶ci z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki WYKONAWCA spe³ni³..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie nale¿y dostarczyæ w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³. nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3. wykaz wykonanych dostaw wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie (np referencje, protokó³ odbioru, itp.) - Za³±cznik NR 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wo³omin, pok. 223..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wo³omin, Kancelaria Urzêdu, stanowiska 1,2,3..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WO£OMINA
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wo³ominie oraz bezp³atny odbiór zu¿ytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Us³uga Ubezpieczenia Miejskiego Zak³adu Oczyszczania w Wo³ominie Sp. z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± (2 czê¶ci)
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz drobnego sprzêtu do sprz±tania
- Dostawa soli drogowej bia³ej gruboziarnistej o granulacji 0,25mm÷4mm z dodatkiem antyzbrylacza w ilo¶ci oko³o 625 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
- Us³uga zagospodarowania odpadów o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe
wiêcej: przetargi w Wo³ominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zak³adu Narodowego im. Ossoliñskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i tre¶ci edukacyjnych
- "Rozbudowa ¶rodowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposa¿enia na potrzeby funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Malinowie - sprzêt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Glinkach
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.