Ogłoszenie z dnia 2014-11-17
Puławy: dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 238439 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8893000, faks 081 8862595.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa odczynników laboratoryjnych wg kat. Qiagen i Ingenasa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa odczynników laboratoryjnych wg kat. Qiagen
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Syngen Biotech sp. z o.o. sp. k., ul. Ostródzka 13, 54-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9636,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13012,17
Oferta z najniższą ceną: 13012,17 / Oferta z najwyższą ceną: 13012,17
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa odczynników wg kat. Ingenasa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Noack Polen Sp. z o.o., ul. Królowej Marysieńki 50, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7702,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2040,00
Oferta z najniższą ceną: 2040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2040,00
Waluta: EUR.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zakup odczynników, będących przedmiotem zamówienia jest niezbędny do prowadzenia badań monitoringowych w populacji świń i dzików w Polsce w kierunku Afrykańskiego pomoru świń. Potrzeba zrealizowania zakupu wymienionych produktów wynika z konieczności utrzymania aktywności i zdolności diagnostycznych Krajowego Laboratorium Referencyjnego. Pilność ww. zakupu wynika z wyczerpania zapasów odczynnika, na skutek wpłynięcia dużej liczby próbek do badań serologicznych i wirusologicznych. Z uwagi na ich ograniczony termin przydatności do badań oraz wyczerpanie zapasów, posiadanych przez Zamawiającego, konieczna jest jak najszybsza realizacja zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
- "Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach".
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.