Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-05
Zamość: Dostawa sprzętu endoskopowego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu..
Numer ogłoszenia: 23844 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, fax 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zamosc.tpnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu endoskopowego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu endoskopowego - 28 zadań asortymentowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 28.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi 3 800,00 zł. Kwotę wadium dla poszczególnych zadań określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ muszą wykazać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizację trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)Prowadzą działalność z wartością przychodów ze sprzedaży nie niższą niż wartość przedmiotowego zamówienia, b)Posiadają zobowiązania na poziomie nie wyższym od wartości majątku (aktywów), c)Brak zastrzeżeń biegłego rewidenta, co do możliwości kontynuowania działalności w przyszłości - jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia, dokumenty złożone w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II.1 siwz: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 44. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 2.siwz: 1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji trzech dostaw. Wszystkie wymienione w przedmiotowym wykazie dostawy muszą być potwierdzone dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 3 siwz. 1. Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy - 2006 wraz z opinią biegłego rewidenta, jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zobowiązania i należności za 2006 r. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zamosc.tpnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10 22-400 Zamość pokój 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 248 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1.Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). przedstawiony dla każdego zadania oddzielnie. 2.Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 13 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3.Opis oferowanego sprzętu endoskopowego z podaniem producenta i kraju pochodzenia oraz jego nazwy handlowej. Opis musi zawierać dane na temat parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Deklaracja Wykonawcy (producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych (sprzętu endoskopowego) zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 5.Informacja na temat warunków gwarancji, sporządzona dla każdego zadania oddzielnie. z uwzględnieniem następujących wymaganych danych: okres gwarancji określony w miesiącach, czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w dniach, czas reakcji serwisu na zgłoszenie uszkodzenia, graniczny czas naprawy po przekroczeniu którego okres gwarancji przedłuża się o czas przerwy w eksploatacji. 6.Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki i narzędzia do zabiegów po resekcji typu BII: 1. Dł. 200 cm, średnicy 5,5F, koniec ścięty średnicy 4,5F z markerami widocznymi pod RTG, możliwość pracy z prowadnicą 0,35 inch - 2 sztuki. 2. Dł. 200 cm, średnicy 5,5F, koniec ścięty średnicy 4,5F z markerami i wygięciem kątowym 180 stopni, widoczny pod RTG, możliwość pracy z prowadnicą 0,35 inch - 2 sztuki 3. Dł. 200 cm, średnicy 5,0F, koniec z długim ścięciem średnicy 4,0F z markerami widocznymi pod RTG, wejście do prowadnicy 0,21 inch - 2 sztuki. 4. Dł. 200 cm, średnicy 6,0F, koniec ścięty 5,0F z markerami widocznymi pod RTG, wejście do prowadnicy 0,35 inch - 2 sztuki. 5. Dł. 200 cm, średnicy 5,5F, koniec z długim ścięciem 4,0F z markerami widocznymi pod RTG, z kątowym wygięciem 180 stopni, wejście do prowadnicy 0,35 inch - 2 sztuki. 6. Sfinkterotom do użycia u pacjentów po resekcji żołądka typu BII, średnica 5,0F do użycia z prowadnicą, koniec o średnicy 4F, widoczny w RTG - 4 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sfinkterotomy: 1.Światło trzykanałowe z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch i jednoczesnym kontrastowaniem, koniec zakrzywiony o średnicy 4,5F widoczny pod RTG, cięciwa dł. 20 mm, wielorazowy, nosek 3 mm - 10 sztuk. 2.Światło trzykanałowe z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch i jednoczesnym kontrastowaniem, koniec zakrzywiony o średnicy 4,5F widoczny pod RTG, cięciwa dł. 30 mm, wielorazowy, nosek 3 mm - 10 sztuk. 3.Światło trzykanałowe z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch i jednoczesnym kontrastowaniem, koniec zakrzywiony o średnicy 4,5F widoczny pod RTG, cięciwa dł. 20 mm, wielorazowy, nosek 7 mm - 5 sztuk. 4.Światło trzykanałowe z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch i jednoczesnym kontrastowaniem, koniec zakrzywiony o średnicy 4,5F widoczny pod RTG, cięciwa dł. 25 mm, wielorazowy, nosek 7 mm - 5 sztuk. 5.Światło trzykanałowe z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch i jednoczesnym kontrastowaniem, koniec zakrzywiony o średnicy 4,5F widoczny pod RTG, cięciwa dł. 30 mm, wielorazowy, nosek 7 mm - 3 sztuki. 6.Światło trzykanałowe z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch i jednoczesnym kontrastowaniem, końcówka ze znacznikami, zakrzywiona o średnicy 4,5F widoczna w RTG, cięciwa dł. 20 mm (pokrycie CleverCut proksymalnej części cięciwy), nosek zwężany 3 mm - 3 sztuki. 7.Światło trzykanałowe z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch i jednoczesnym kontrastowaniem, końcówka ze znacznikami, zakrzywiona o średnicy 4,5F widoczna w RTG, cięciwa dł. 30 mm (pokrycie CleverCut proksymalnej części cięciwy), nosek zwężany 3 mm - 3 sztuki. 8.Światło dwukanałowe o średnicy 6Fr, kanał do podawania kontrastu i do prowadnicy 0,035 inch, końcówka ze znacznikami widoczna w RTG, cięciwa dł. 20 mm, nosek 15 mm - zwężany - 2 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do protezowania: 1.Długość 208 cm, średnica 8,5F, cewnik prowadzący z markerami co 5 cm, widocznymi w aparacie RTG, prowadnica 0,35 inch, trwały nieodkształcalny popychacz - 10 sztuk. 2.Długość 208 cm, średnica 10,0F, cewnik prowadzący z markerami co 5 cm, widocznymi w aparacie RTG, prowadnica 0,35 inch, trwały nieodkształcalny popychacz - 10 sztuk. 3.Długość 208 cm, średnica 11,5F, cewnik prowadzący z markerami co 5 cm, widocznymi w aparacie RTG, prowadnica 0,35 inch, trwały nieodkształcalny popychacz - 10 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drenaż nosowo - żółciowy: 1.Długość 250 cm, widoczny w aparacie RTG, średnica 8,5 F, koniec typu pigtail z pięcioma otworami bocznymi, prowadnica 0,35 inch, dren nosowy długości 50 cm, przedłużacz z kranikiem dł. 135 cm - 5 sztuk. 2.Długość 250 cm, widoczny w aparacie RTG, średnica 8,5 F, koniec typu pigtail z dziewięcioma otworami bocznymi, prowadnica 0,35 inch, dren nosowy długości 50 cm, przedłużacz z kranikiem dł. 135 cm - 5 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balony do okluzji dróg żółciowych: 1.Długość 200 cm, o średnicy 6,8 - 5,0F, średnicy balonu 8,5 mm, pojemności 1,5 cc, z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch - 5 sztuk. 2.Długość 200 cm, o średnicy 6,8 - 5,0F, średnica balonu 12 mm, pojemności 3,0 cc, z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch - 5 sztuk. 3.Długość 200 cm, o średnicy 6,8 - 5,0F, średnica balonu 15 mm, o pojemności 0,4 cc, z możliwością pracy z prowadnicą 0,35 inch - 5 sztuk. 4.Długość 200 cm, o średnicy 6,8F, średnica balonu 20 mm, pojemność 5,0 cc, możliwość pracy z prowadnicą 0,35 inch - 5 sztuk...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszyki Dormia i sondy do EHL: 1. Długość 195 cm, czteroramienny, średnica kosza 22 mm, możliwość pracy z prowadnicą 0,35 inch - 5 sztuk. 2. Długość 195 cm, czteroramienny, średnica kosza 22 mm, możliwość rotacji ramion koszyka w drogach żółciowych - 5 sztuk. 3. Długość 195 cm, czteroramienny, wielorazowy, średnica kosza 22 mm, drut koszyka miękki - 10 sztuk. 4. Długość 195 cm, czteroramienny, wielorazowy, średnica kosza 22 mm, drut koszyka sztywny - 5 sztuk. 5. Długość 195 cm, wielorazowy, kosz ośmioramienny, średnica kosza 20 mm, drut koszyka średnio twardy - 5 sztuk. 6. Zestaw wielorazowy do mechanicznego kruszenia złogów, średnica kanału 4,2 mm - 1 sztuka. 7. Kosze do kruszenia o średnicy 30 mm - 6 sztuk. 8. Sondy do litotryptora elektrohydraulicznego, średnica 3F - 8 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balony do dróg żółciowych: 1. Długość balonu 3 - 4 cm, średnica 4 mm, ciśnienie 150 psi/10 atm. - 5 sztuk. 2. Długość balonu 3 - 4 cm, średnica 6 mm, ciśnienie 120 psi/ 8 atm. - 5 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnice: 1.Długość 480 cm, średnica 0,18 inch, koniec prosty, platynowy, widoczny pod RTG - 5 sztuk. 2.Długość 480 cm, średnica 0,21inch, koniec prosty, platynowy, widoczny pod RTG - 5 sztuk. 3.Długość 480 cm, średnica 0,35 inch, koniec prosty z markerami widocznymi pod RTG - 10 sztuk. 4.Długość 480 cm, średnica 0,35 inch, koniec prosty z zakończeniem typu Slip-Coat długości 60 cm, widoczny pod RTG - 10 sztuk. 5.Długość 480 cm, średnica 0,35 inch, koniec usztywniony prosty, z markerami widocznymi pod RTG - 10 sztuk. 6.Długość 480 cm, średnica 0,35 inch, koniec prosty 25 cm typu Slip-Coat z platynowym markerem widocznym pod RTG - 10 sztuk. 7.Długość 480 cm, średnica 0,21 inch pokryta nitinolem, koniec prosty widoczny pod RTG z systemem MarkV - 5 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczypce biopsyjne: 1.Długość 160 cm, łyżeczki długości 2,5 mm z otworami, igła stabilizująca - 1 sztuka. 2.Długość 230 cm, łyżeczki z ząbkowanym brzegiem długości 2,5 mm, igła stabilizująca - 1 sztuka. 3.Długość 230 cm, średnica 7F, łyżeczka o brzegu tnącym 360 stopni i wielkości 2,5 mm - 1 sztuka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzadła balonowe: 1.Długość 180 cm, wielorazowy, średnica balonu 14 mm/42 FR dł. 8 cm, rekomendowane ciśnienie 60 psi/4 atm. - 3 sztuki. 2.Długość 180 cm, wielorazowy, średnica balonu 12 mm/36 FR dł. 8 cm, rekomendowane ciśnienie 90 psi/6 atm. - 3 sztuki. 3.Długość 240 cm, wielorazowy, średnica balonu 146mm/48FR dł. 3cm, rekomendowane ciśnienie 60 psi/4 atm. - 5sztuk. 4.Urządzenie do pompowania balonów ze wskaźnikiem ciśnienia - 2 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ligatory: 1.Rękojeść z możliwością precyzyjnego uwalniania podwiązek , końcówka typu OPTI-VU Bartel dająca duży kąt widzenia z czterema podwiązkami, cewnik zakładający, adapter do płukania - 5 sztuk. 2.Rękojeść z możliwością precyzyjnego uwalniania podwiązek , końcówka typu OPTI-VU Bartel dająca duży kąt widzenia z sześcioma podwiązkami, cewnik zakładający, adapter do płukania - 3 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przezskórnej gastrostomii odżywczej: 1.Długość 150 cm, średnica 18,61 F - prowadnica pętlowa, - cewnik stomijny widoczny pod RTG, - strzykawka, - środek znieczulający, - środek dezynfekcyjny, - skalpel, - igła punkcyjna, - igła do znieczulania, - pierścień stabilizujący z pętlą zaciskającą, - końcówki do żywienia. Ilość zestawów - 5. 2.Długość 150 cm, średnica 24 F - prowadnica pętlowa, - cewnik stomijny widoczny pod RTG, - środek znieczulający, - środek dezynfekcyjny, - skalpel, - igła punkcyjna, - igła do znieczulania, - pierścień stabilizujący z pętlą zaciskającą, - końcówki do żywienia. Ilość zestawów - 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do wstecznej cholangiopankreatografii: 1.Cewnik standardowy, wielorazowy, średnica platynowej końcówki 4F,widoczny pod aparatem RTG, współpracujący z prowadnicą 0,35 inch - 3 sztuki. 2.Cewnik z krótkim ścięciem wielorazowy, średnica końcówki 4,5F, widoczny pod aparatem RTG, współpracujący z prowadnicą 0,35 inch - 3 sztuki. 3.Cewnik z ruchomą końcówką:pull/push (90 stopni/ 30 stopni), średnica 4F, znaczniki widoczne pod aparatem RTG, współpracujący z prowadnicą 0,35 inch - 3 sztuki. 4.Cewnik wielorazowy zakończony metalową kulką, znaczniki widoczne pod aparatem RTG, współpracujący z prowadnicą 0,35 inch - 3 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polipektomia: 1.Pętla wielorazowa, obrotowa, kształt mały owalny 30 mm, dł. 230 cm - 5 sztuk. 2.Pętla wielorazowa, obrotowa, kształt duży owalny 50 mm, dł. 230 cm - 5 sztuk. 3.Pętla wielorazowa, kształt półksiężycowaty 40 mm, dł. 230 cm - 5 sztuk. 4.Pętla wielorazowa, kształt duży heksagonalny 60 mm, dł. 230 cm - 5sztuk. 5.Pętla z ząbkami, kształt mały owalny, 30 mm, obrotowa, dł. 230 cm - 3 sztuki. 6.Pętelki nylonowe zaciskowe, średnica 30 mm - 30 sztuk. 7.Pętelki nylonowe zaciskowe, średnica 20 mm - 10 sztuk. 8.Pętla mała owalna, średnicy 10 mm, ze skalowanym uchwytem - 10 sztuk. 9.Pętla średnia owalna, średnicy 15 mm, ze skalowanym uchwytem - 5 sztuk. 10.Pętla średnia owalna, z dodatkowym oplotem druta, do mukozektomii, średnica 20 mm, - 10 sztuk. 11.Pętla duża owal, średnicy 25 mm, ze skalowanym uchwytem - 10 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż wielorazowy do Pre-cuttingu: Długość 195 cm, ostrze w kształcie płaskiej szpatułki, wysuwanej na dł. 4 mm - 3 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczypce biopsyjne wielorazowe: 1.Obrotowe z funkcją rotacji, standardowe, łyżeczki owalne z otworami i igłą stabilizującą, długość 155 cm - 3 sztuki. 2.Standardowe, łyżeczki owalne z otworami i igłą stabilizującą, długość 195 cm - 4 sztuki. 3.Standardowe, łyżeczki owalne z otworami i igłą stabilizującą, długość 230 cm - 10 sztuk. 4.Do biopsji stycznej, łyżeczki wydłużone, owalne z otworami, szczęki aligatora i ząb szczura , ramiona uchylne, długość 155 cm - 2 sztuki. 5.Do biopsji stycznej, łyżeczki wydłużone, owalne z otworami, szczęki aligatora i ząb szczura , ramiona uchylne, długość 230 cm - 4 sztuki. 6.Szczypce współpracujące z duoendoskopem, do usuwania protez, ramiona typu szczęki aligatora i ząb szczura , obrotowe, szerokość rozwarcia ramion 6,9 mm, długość 180 cm - 2 sztuki. 7.Szczypce biopsyjne standardowe, jedna łyżeczka ruchoma, druga pozycjiustalonej, otwierane jednostronnie, długość 155 cm - 1 sztuka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabezpieczenia krwawień: Igły: 1.Długość 1650 mm, współpracujące z endoskopami o średnicy kanałów roboczych minimum 2,8 mm - metalowy ochronny mankiet, - teflonowe igły z ostrzem długości 4 mm, o świetle 23G (0,6 mm) z systemem twoway stop ochraniającym endoskop. Ilość - 3 komplety. 2.Długość 2300 mm, współpracujące z endoskopami o średnicy kanałów roboczych minimum 2,8 mm - metalowy mankiet ochronny, - teflonowe igły z ostrzem długości 4 mm, o świetle 23G (0,6 mm) z systemem twoway stop ochraniającym endoskop. Ilość - 3 komplety. Klipsownice do tamowania krwawień: 3.Klipsownica wielorazowego użytku długości 230 cm, stożkowy system mocowania klipsa, obrotowa, pracująca w kanale 2,8 mm - 2 sztuki. Klipsy naczyniowe: 4.długości 6 mm o kącie rozwarcia 135 stopni, pakowane sterylnie w pojedyncze kartrige - 40 sztuk.. 5.długość 8 mm o kącie rozwarcia 90 stopni, pakowane sterylnie w pojedyńcze kartrige - 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy żółciowe: Protezy o dużej elastyczności, o odpowiedniej twardości zabezpieczającej przed zagięciem, posiadają dwa skrzydła stabilizujące, widoczne pod RTG Rozmiar 8,5F: dł. 5 cm - 40 sztuk. dł. 7 cm - 40 sztuk. dł. 9 cm - 40 sztuk. dł. 12 cm - 40 sztuk. dł. 15 cm - 40 sztuk. Rozmiar 12F: dł. 5 cm - 40 sztuk. dł. 7 cm - 40 sztuk. dł. 9 cm - 40 sztuk. dł. 12 cm - 40 sztuk. Rozmiar 10F: dł. 5 cm - 40 sztuk. dł. 7 cm - 40 sztuk. dł. 9 cm - 40 sztuk. dł. 12 cm - 40 sztuk. dł. 15 cm - 40 sztuk. Rozmiar 7F: dł. 5 cm - 40 sztuk. dł. 7 cm - 40 sztuk. dł. 9 cm - 40 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do punkcji przezskórnych: 1.Igła o średnicy 0,38 inch, dł. 20 cm - 5 sztuk. 2.Igła do biopsji przezskórnej dróg żółciowych - rozmiar 21, dł. 15 cm - 2 sztuki. 3.Igła do punkcji dł. 20 cm, rozmiar 20 - 2 sztuki. Cewnik do PTC: 4.Cewnik o średnicy 0,38 inch, długość 50 cm. Z mniejszym kątem zgięcia, bez bocznego portu, dobrze widoczny pod RTG - 2 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do ostrzykiwań wielorazowego użycia ( metalowy pancerz + wymienne wkłady) długość 2300 mm, śr. kanału biopsyjnego 2,8 mm - 5 opakowań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczypki biopsyjne wielorazowego użytku: dł. 2300 mm ( do kolonoskopu) 10 szt. dł. 1600 mm ( do gastroskopu) 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle diatermiczne wielorazowego użycia ( plastikowy pancerz + metalowy wkład) dł. 2300 mm - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Balon wielorazowy do poszerzenia przełyku, min. śr. kanału roboczego 2,8 mm, dł. robocza 1800 mm, dł. balonu 40 mm, śr. zewn. 10 mm - 2 sztuki. 2. Balon wielorazowy do poszerzenia odźwiernika, min. śr. kanału roboczego 2,8 mm, dł. robocza 1800 mm, dł. balonu 30 mm, śr. zewn. 12 mm - 2 sztuki. 3.Balon wielorazowy do poszerzenia jelita grubego, min. śr. kanału roboczego 2,8 mm, dł. robocza 2400 mm, dł. balonu 30 mm, śr. zewn. 16 mm - 2 sztuki. 4.Jednorazowe urządzenie pompujące do balonów kompatybilne z balonami z poz. 1-3 tego zadania - 1 sztuka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy do argonu do endoskopów kompatybilne z diatermią firmy ERBE, dł. 2300 mm, średn. 2,8 mm - 10 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsownica endoskopowa dł. 2300 mm, śr. kanału 2,8 mm - 1 sztuka oraz 8 opakowań klipsów do w/w klipsownicy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw gumek do tamowania krwawień z żylaków przełyku - 10 zestawów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtry do ssaka KV4 - 5 opakowań (50 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczka wielorazowa do mycia endoskopu, średnica kanału roboczego endoskopu 2,8 mm - 5 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy trokarów i siatek
- Zakup zestawu napędu szybkoobrotowego wraz z uruchomieniem, dostawą i szkoleniem personelu (DFP.271.199.2024.EM)
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.