eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa1.Usługi konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 2. Usługi konserwacji i napraw instalacji sanitarnych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Warszawa: 1.Usługi konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 2. Usługi konserwacji i napraw instalacji sanitarnych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 3. Usługi konserwacji i napraw ślusarsko-stolarskich w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych
Numer ogłoszenia: 238468 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, ul. Chocimska 28, 00-791 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2173127, 2173129, fax 022 2173128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Usługi konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 2. Usługi konserwacji i napraw instalacji sanitarnych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 3. Usługi konserwacji i napraw ślusarsko-stolarskich w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługi konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 2. Usługi konserwacji i napraw instalacji sanitarnych w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. 3. Usługi konserwacji i napraw ślusarsko-stolarskich w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych. Wartość usługi poniżej 137.000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne Oryginalny kod CPV: 29.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji w zakresie obsługi urządzeń i instalacji elektrycznych w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV, które będą wykonywać zamówienie i posiadają wymagane uprawnienia gwarantujące zgodnie z Dokumentacją Techniczno Ruchową urządzeń ich prawidłową naprawę według zasad wynikających z Instrukcji Napraw Instrukcji Obsługi i Katalogu Części, oraz posiadający poświadczenie bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne / w ciągłej dyspozycji w siedzibie zamawiającego , w godzinach pracy 08.15 - 16.15 ma być 3 pracowników/, - którzy wykonali , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, - którzy udzielą gwarancji jakości zamontowanych części i wykonanych usług, - którzy znajdują się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, - którzy dysponują odpowiednim sprzętem .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty 1. Formularz oferty (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk ), 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / dyplomy, uprawnienia elektryczne, eksploatacyjne i do dozoru. 5) Osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotowego zamówienia muszą posiadać - poświadczenie bezpieczeństwa na dostęp do informacji nie jawnych o klauzuli (poufne) 6. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , potwierdzający wykonanie co najmniej trzech usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Stawka roboczogodziny dla usług dodatkowych - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.po.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Warszawie ul. Chocimska 28 pokój nr 127.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Warszawie ul. Chocimska 28 - dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.