Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-11
Opole: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta
Numer ogłoszenia: 238476 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta - z podziałem na 6 części: Część nr 1: Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZ. Część nr 4: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy) - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ. Część nr 5: Dostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ. Część nr 6: Dostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ. Część nr 7: Dostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1I do SIWZ. Część nr 8: Dostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1J do SIWZ. Część nr 9: Dostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.20.00.00-1, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski
Plac Kopernika 11a
45-040 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Plac Kopernika 11a 45-040 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1: Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.20.00.00-1, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy) - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.20.00.00-1, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5: Dostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5: Dostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.20.00.00-1, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6: Dostawa skanera USB do dokumentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6: Dostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.20.00.00-1, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7: Dostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7: Dostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1I do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8: Dostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8: Dostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1J do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.20.00.00-1, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9: Dostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9: Dostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5, 30.16.20.00-2, 32.58.40.00-0, 22.45.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
więcej: Pozostałe druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.