Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Wąbrzeźno: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Wąbrzeźnie.
Numer ogłoszenia: 238494 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Wąbrzeźnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynków: - Szkoły Podstawowej Nr 3 w Wąbrzeźnie; - Miejskiego Klubu Sportowego UNIA w Wąbrzeźnie; - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wąbrzeźnie; - Gimnazjum Nr 1 w Wąbrzeźnie; - Wąbrzeskiego Domu Kultury; - Przedszkola Miejskiego Bajka ul. Żeromskiego w Wąbrzeźnie; - Przedszkola Miejskiego Bajka ul. Tysiąclecia w Wąbrzeźnie. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia obejmują docieplenie ścian budynków, docieplenie stropodachów, dachów i stropów budynków, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, regulację systemu centralnego ogrzewania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, która zawiera przedmiary robót, opisy techniczne; specyfikacje techniczne; projekty budowlane i rysunki. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 2.456,96 m kw., docieplenie ścian - 8.893,22 m kw., docieplenie stropów i stropodachów - 7.442,22 m kw., zawory termostatyczne - 736 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50. 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - art. 22 Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie ( spółka cywilna i konsorcjum) , spełniający warunki określone w ustawie Pzp oraz SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. I. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - posiadają aktualne zaświadczenie z KRK potwierdzające niekaralność w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawne zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez wykonawców, każdy z wykonawców musi spełniać powyższy warunek oddzielnie i udokumentować ich spełnianie. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W szczególności: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca składający ofertę powinien wykonać minimum trzy zadania, których przedmiotem była budowa lub remont istniejącego budynku, a zakres prac obejmował ocieplenie budynku, wymianę lub wykonanie stolarki okiennej, wykonanie elewacji budynku, wykonanie instalacji CO, o wartości każdego z zadań nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł . - dysponują osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia - kierownik budowy z uprawnieniami w branży ogólnobudowlanej uprawniony do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunki mogą spełniać i udokumentować łącznie. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności: - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z nich musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć: 1.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163). 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okrasie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - KIEROWNIK BUDOWY, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z pkt. 3.2. SIWZ, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Urzędzie Miejskim w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, Wydział Budownictwa, Inwestycji i Ochrony Środowiska, pok. nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, pok. nr 7 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Wąbrzeźnie jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie na siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wąbrzeźnie i Centrum Wsparcia Rodziny
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce ewidencyjnej 372/1 w miejscowości Lisewo"
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce ewidencyjnej 372/1 w miejscowości Lisewo"
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i kulturalnej w m. Sieciechów - etap II.
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Świerzawa"
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Kładzenie zaprawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.