eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-11-12

Bia³ystok: Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
Numer og³oszenia: 238507 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku na okres 12 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy, zamówienie poni¿ej 130 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania wiedzy i do¶wiadczenia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca winien za³±czyæ do oferty: a) o¶wiadczenie, ¿e oferowane wyroby medyczne zosta³y dopuszczone do obrotu i u¿ywania na zasadach okre¶lonych ustaw± o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, Nr 107, poz. 679), b) opisy techniczne, katalogi oferowanego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku potwierdzaj±ce spe³nianie warunków/parametrów granicznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1, c) próbki - w zakresie Pakietu nr 1 - 10 szt. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ dodatkowych próbek potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1. Próbki te zostan± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takich zmian w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidzia³ Zamawiaj±cy mog± byæ: a) zmniejszenie ceny okre¶lonej w umowie, wyd³u¿enia terminu p³atno¶ci - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej; b) wyd³u¿enie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania ca³o¶ci asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 1; 2. Zmiany opisane w § 9 ust. 1 wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy. 3. W nieprzewidzianych przypadkach braku objêtego umow± przedmiotu zamówienia danego producenta dopuszcza siê za zgod± Zamawiaj±cego sprzeda¿ odpowiednika innego producenta po cenie nie wy¿szej ni¿ cena zawarta w umowie. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu b±d¼ nazwy w³asnej produktu, zmiana elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupe³nienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany b±d¼ udoskonalony, w wyniku zmiany umowy mo¿liwe bêdzie podniesienie poziomu/jako¶ci badañ wykonywanych przez Zamawiaj±cego b±d¼ wyst±pi przej¶ciowy brak produktu przy jednoczesnej mo¿liwo¶ci dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow±.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 24 A, 15-276 Bia³ystok, budynek Administracji, pokój nr 28.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 24 A, 15-276 Bia³ystok, budynek Administracji, pokój nr 28.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Worki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 43 000 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jako¶æ - 30

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Uk³ad oddechowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1 300 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria do aparatu do wspomagania oddychania SiPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 7 pozycji.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do respiratora BabyLog 8000 plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do respiratora BabyLog 8000 plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 4 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria do respiratora oscylacyjnego Sensor Medics 3100A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 4 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria do aparatu do resuscytacji Neopuff.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Dreny i cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Czepki, maski, ochraniacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Dreny do pompy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 340 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria do aparatu Multifiltrate.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 10 pozycji.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Adapter do dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 500 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.