eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiSukcesywna dostawa nici chirurgicznych ujętych w pakietach I-VIII dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Mońki: Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych ujętych w pakietach I-VIII dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 238522 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 727 81 30, 668 877 590, faks 0-85 727 81 35, 727 81 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-monki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych ujętych w pakietach I-VIII dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych ujętych w pakietach I-VIII dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia, w asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącą jej integralną część. 3. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w części tabelarycznej należy wpisać numer katalogowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada wymagane obowiązującymi przepisami prawa dokumenty dopuszczające do obrotu i używania, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania i w trakcie trwania umowy Wykonawca przedłoży wymagane dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania, właściwy dla przeznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym (dla każdej z oferowanych pozycji), złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: 1) oświadczenie, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) oświadczenie o oferowanym terminie płatności, nie krótszym niż wymagany przez Zamawiającego 30 dni licząc od daty otrzymania faktury za dostarczony przedmiot zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) oświadczenie o oferowanym terminie ważności, nie krótszym niż wymagany przez Zamawiającego 12 miesięcy licząc od daty dostawy przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) oświadczenie o zapewnieniu sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o zapotrzebowaniu wyrażonym przez Zamawiającego, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: 1) terminu(ów) zapłaty faktur(y) wystawionej(ych) Zamawiającemu przez Wykonawcę z tytułu realizacji umowy. Warunki dokonania zmian: a) termin(y) płatności ulega(ją) zmianie na nowy(e) termin(y) ustalony(e) przez strony, b) termin(y) płatności może nastąpić wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) zmiany ceny w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto postanie bez zmian, 3) obniżki cen przez Wykonawcę lub producenta. 2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-monki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Administracyjno-Techniczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, I piętro, pokój nr 3, w godz. 8.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Materiały chirurgiczne do szycia skóry, poz. 1-9 szew niewchłanialny, monofilmentowy, poliamidowy, niepowlekany, kolor niebieski, poz. 10-11 stapler skórny, jeden ładunek max. 35 zszywek, wymiary zszywki grzbiet 6,9 mm, nóżka 3,6 mm, poz. 12 szew antyewentracyjny, wykonany ze stali nierdzewniej, powlekany polietylenem, z dwiema płytkami polietylenowymi, poz. 13 szew niewchłanialny, monofilamentowy, polipropylenowy, niepowlekany, dodatkowo poz. 14 wyposażony w dwa różnokolorowe klipy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - 14 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Materiały hemostatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Plecionka naturalna, jedwabna, powlekana woskiem, niewchłanialna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Nici syntetyczne, plecione, wchłanialne, powlekane, z mieszaniny kwasu poliglikolowego (90%) i polimlekowego (10%), zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. 80% pierwotnej siły, a po 3 tyg. min. 30%, czas wchłaniania 56-70 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - 22 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Szew syntetyczny, powlekany, wchłanialny, pleciony, monofilamentowy, poliglaktyna 910 polimer kwasu glikolowego i mlekowego, połączonych w proporcjach 9:1, pokryta mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia, okres podtrzymywania tkankowego: 75% po 14 dniach, 50% pod 21 dniach (6/0 i większe), 40% po 21 dniach (7/0 i mniejsze), 25% po 28 dniach (6/0 i większe), okres wchłaniania 56-70 dni, w pozycji 5 podtrzymywania tkankowego od 10 do 14 dni, 50% po 5 dniach, 0% po 10-14 dniach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - 5 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Szew syntetyczny, monofilamentowy, wchłanialny, zbudowany z poli (p-dioksanonu), okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, 60% po 14 dniach (4/0 i mniejsze), 75% po 14 dniach (3/0 i większe), 50% po 28 dniach (4/0 i mniejsze), 70% po 28 dniach (3/0 i większe), 35% po 42 dniach (4/0 i mniejsze), 50% po 42 dniach (3/0 i większe), okres wchłaniania 180-210 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Sterylna, syntetyczna siatka do przepuklin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - Materiały chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.