eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › WZMOCNIENIE DESTRUKTEM NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG NA TERENIE GMINY IZABELIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23853

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Izabelin: WZMOCNIENIE DESTRUKTEM NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG NA TERENIE GMINY IZABELIN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Izabelin, do kontaktów: Andrzej Rzeźnicki, ul. 3-go Maja 42 lok. 111, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722-80-01, fax 022 722-80-06, e-mail: zam.publiczne@izabelin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.izabelin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WZMOCNIENIE DESTRUKTEM NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG NA TERENIE GMINY IZABELIN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gnina Izabelin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na gruntowych drogach na terenie gminy Izabelin, o łącznej powierzchni około 19.000 m2 2. wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg destruktowych przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej i grysów bazaltowych płukanych o łącznej powierzchni około 16.000 m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1)którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowali roboty budowlane polegające na wbudowaniu na drogach destruktu lub asfaltu o łącznej powierzchni, co najmniej 10.000 m2 wraz z potwierdzeniem stosownymi referencjami, że roboty te zostały wykonane należycie. 2)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN 3)wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia: Kierownik Budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dn. 24 maja 2006 r.), złożą wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Wykaz zrealizowanych umów w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert robót budowlanych polegających na wbudowaniu na drogach destruktu lub asfaltu o łącznej powierzchni, co najmniej 10.000 m2 wraz z potwierdzeniem stosownymi referencjami, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Kierownik Budowy), posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.izabelin.pl/bip/. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna na pisemny wniosek wykonawcy, cena 50,00 PLN + ewentualne koszty przesłania Pocztexem, w przypadku jej przesłania za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 12:00, Sala Konferencyjna Gminy Izabelin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.