Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Olsztynek: Dostawa używanej rolby - maszyny do konserwacji i pielęgnacji tafli lodowej - dla lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik
Numer ogłoszenia: 238545 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej rolby - maszyny do konserwacji i pielęgnacji tafli lodowej - dla lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rolby - maszyny do konserwacji i pielęgnacji tafli lodowej - dla lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik 2. W zakres zamówienia wchodzą: 1) dostawa używanej, kompletnej rolby (maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej) samobieżnej, o napędzie elektrycznym, która funkcjonować będzie w ramach obiektu otwartego i narażona będzie na działanie czynników ekstremalnych (opady atmosferyczne, niskie temperatury, wiatr itp.). Rolba spełniać powinna następujące warunki: a) używana, jednak nie starsza niż z 2005 roku (data produkcji), b) w pełni sprawna technicznie, co musi być potwierdzone protokołem serwisowym potwierdzającym stan techniczny proponowanej maszyny, nie starszy niż 2 miesiące od daty otwarcia ofert, c) w dobrym stanie wizualnym (bez uszkodzeń mechanicznych, z nieuszkodzoną warstwą lakieru, bez śladów korozji), d) odporna na opady atmosferyczne, niskie temperatury, dużą wilgotność (maszyna będzie funkcjonować na nie zadaszonym lodowisku o wymiarach 17x27 m), e) masa nie przekraczająca 1000 kg, f) Wymiary: szerokość maksymalnie. 1600 mm, wysokość ok. 1300 mm, długość ok. 3000 mm g) zbiornik na wodę o pojemności min. 400 l, h) zbiornik na śnieg o pojemności min. 0,8 m3, i) napęd elektryczny, j) system mocowania akumulatorów w rolbie powinien zapewniać szybką i wygodną ich wymianę, k) dodatkowy zestaw akumulatorów wraz z zestawem ładującym, nowe akumulatory - potwierdzone roczna gwarancją, i) maszyna powinna posiadać oznakowanie CE lub deklarację zgodności producenta z odpowiednimi normami i spełniać europejskie normy dopuszczenia do użytkowania, j) napęd na 4 koła, k) oświetlenie zewnętrzne, l) głębokość strugania min. W przedziale 0,1 - 3,00 mm, m) ogumienie z kolcami, n) hamulec ręczny, o) dwa noże strugające (zamontowany w maszynie + zapasowy), p) rolka dystansująca od bandy, r) wysuwaną obrotową szczotkę (lub inny system) do czyszczenia tafli przy bandzie, s) komplet narzędzi do wykonywania bieżących czynności eksploatacyjnych i serwisowych, t) system mechanicznego podnoszenia zbiornika śniegu w celu jego łatwego opróżniania, u) system polewania i polerowania tafli lodowej oraz dozowanie wody w zależności od szybkości jazdy, w) koło zapasowe, x) aparaturę kontrolno - pomiarową: ilość wody w zbiorniku, temperatury cieczy chłodzącej, licznik motogodzin, ciśnienia oleju, y) promień skrętu ok 3,5 m, z) awaryjny wyłącznik maszyny, 2) dostawy i montażu wolnostojącego, ogrzewanego garażu do przechowywania rolby Metalowy garaż na rolbę (ściany i strop wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym lub inną formą ocieplenia) powinien zawierać instalację oświetleniową i elektryczną z minimum 2 gniazdami sieciowymi 230V ze stosownym zabezpieczeniem, ogrzewanie elektryczne o mocy 2 KW regulowane, drzwi stalowe umożliwiające swobodny wjazd i wyjazd rolby. Kolorystyka garażu zostanie określona przez Inwestora z palety barw dostarczonej przez Wykonawcę. Wymiary garażu powinny być minimum 1 m większe od wymiarów rolby. Drzwi garażu zamykane na klucz. Podłoga garaż musi być izolowana od powierzchni terenu np. kostką pol-bruk. Garaż powinien posiadać wentylację. Wykonawca zobowiązany jest wykonać tymczasowe przyłącze energetyczne do garażu. 3) dostosowanie istniejącego ogrodzenia panelowego, dla umożliwienia wjazdu rolby do miejsca jej przechowywania i wjazdu na taflę lodowiska. Wykonawca dostosuje istniejące ogrodzenie panelowe, aby umożliwić maszynie do pielęgnacji lodu wjazd do miejsca jej przechowywania (garażu). Stan istniejący przedstawia dokumentacja fotograficzna. 4) dostarczenie chodników gumowych, zapewniających bezpieczne przemieszczanie się maszyny do pielęgnacji lody, Wykonawca dostarczy chodniki gumowe (ok. 30 - 40 m) w celu bezpiecznego przemieszczania się maszyny do miejsca jej przechowywania, nie uszkadzając istniejącej nawierzchni poliuretanowej. 3. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) przeszkolenia 4 (czterech) pracowników ze strony Zamawiającego (teoria i praktyka) w zakresie obsługi oraz podstawowego serwisowania rolby w tym również zapewnienie materiałów szkoleniowych, 2) udzielenia na wykonaną dostawę gwarancji - nie mniej niż 36 miesięcy na bezawaryjne działanie dostarczonej w ramach niniejszego zamówienia rolby oraz na zabezpieczenia antykorozyjne licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego, 3) świadczenia w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu rolby wraz z przeprowadzeniem kompleksowych przeglądów okresowych i konserwacyjnych zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną, przeglądy okresowe i konserwacja będą wykonywane w miejscu użytkowania maszyny. 4. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest udowodnić wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - dostaw co najmniej 2 rolb (maszyn do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej) w tym co najmniej jednej rolby używanej, dla lodowisk funkcjonujących w warunkach otwartych. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń o których mowa w Rozdziale VII ust. 1.1 , 1.2 niniejszej SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (stanowiący załącznik zał. nr 1 do SIWZ); 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. 3) W przypadku gdy pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty tych podmiotów zostaną podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez inne osoby niż reprezentujące podmioty na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictw dla osób podpisujących zobowiązanie / dokumenty lub potwierdzających dokumenty. (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olsztynku
Ul. Ratusz 1
11-015 Olsztynek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku Ul. Ratusz 1 11-015 Olsztynek pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.