Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Warszawa: Remont ,przebudowa i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Postepu 16A w Warszawie dla potrzeb Urzędu Skarbowego Warszawa Mokotów.
Numer ogłoszenia: 238565 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów , ul. Kujawska 1, 00-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8486151 w. 265, fax. 022 8490066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ,przebudowa i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Postepu 16A w Warszawie dla potrzeb Urzędu Skarbowego Warszawa Mokotów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przy użyciu urządzeń i materiałów wykonawcy remontu, przebudowy i wyposazenia pomieszczeń budynku dla potrzeb Urzędu Skarbowego Warszawa Mokotów w zakresie określonym w dokumentacji projektowo-technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: a) podziale dużych pomieszczeń na pokoje biurowe, archiwa, pomieszczenia socjalne, salę obsługi itp. b) podziale budynku na strefy pożarowe z zastosowaniem odpowiednich drzwi, okoien i sieci hydrantów, c) przebudowie klatek schodowych, d) wykonaniu wentylacji mechanicznej z klimatyzacją, e) wykonaniu systemu okablowania strukturalnego i telefonicznego wraz z urządzeniami, f) wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, g) modernizacji instalacji elektrycznych w budynku, h) wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, i) wymianie okien i drzwi j) przebudowie świetlików i naprawie pokrycia dachu, k) wykonaniu systemu kontroli dostepu, sygnalizacji pożaru, włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej, l) dostawie i montażu regałów jezdnych w pomieszczeniach archiwum ł) dostawie i montazu mebli (wyposazenie sali obsługi, sali narad, pokoi naczelników, kącika dla dzieci) m) dostawie i montazu wyposazenia stanowisk na sali przyjęć interesantów, n) wymianie skorodowanych bram wjazdowych i przeseł ogrodzenia, o) wykonaniu nowego daszka nad wejściem do Urzędu, naprawa i malowanie elewacji zewnętrznej, p)przełożeniu kostki brukowej na części terenu oraz zamontowaniu szlabanów, r)wykonaniu dokumentacji powykonawczej, s) wykonaniu wszelkich innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000 zł., wnoszone na zasadach określonych w art. 45 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałwm technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy P.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust.1-3 i niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. 2. Oświadczenie wskazujące osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzajace niezaleganie z opłata składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 6.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - długość okresów gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ze względu na obszerność materiału SIWZ jest do uzyskania w siedzibie zamawiającego.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa Mokotów ul. Kujawska 1, pok. 110, 00-793 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy Warszawa Mokotów 00-793 Warszawa ul. Kujawska 1, pok.110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.