eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane w związku z projektami pt. Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej, Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą, współfinansow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Rzeszów: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane w związku z projektami pt. Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej, Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 238582 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane w związku z projektami pt. Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej, Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane w związku z projektami pt. Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej, Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Oferty można składać na dowolną ilość części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ocenia spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadamia wykonawców o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia są składane w formie oryginału. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, pokój nr 311..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, pokój nr 317 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, szczegółowy zakres w siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 32.58.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej, szczegółowy zakres w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 32.58.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą, szczegółowy zakres w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 32.58.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO, szczegółowy zakres w siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.31.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.23.40-6, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej. szczegółowy zakres w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.23.40-6, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą. szczegółowy zakres w siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.23.40-6, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.