Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Gdańsk: Świadczenie specjalistycznych usług z kategorii CPV: 79.63.00.00-9
Numer ogłoszenia: 238623 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3020016, fax. 058 7629411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług z kategorii CPV: 79.63.00.00-9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług z kategorii CPV: 79.63.00.00-9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania może przystąpić Wykonawca, który : 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności (do wykonania przedmiotu zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 6. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 7. nie otwarto w stosunku do niego likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, z wyjątkiem okoliczności, gdzie po ogłoszeniu upadłości Wykonawcy zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 8. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP, 10. nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP tzn., że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 11. zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń, 12. oferuje przedmiot zamówienia posiadający odpowiednią jakość i wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe, 13. posiada uprawnienia wymagane przez polskie prawo, na podstawie których usługa może być wykonywana przez Wykonawcę na terenie RP, 14. uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert, 15. w przypadku przyznania zamówienia publicznego zobowiązuje się do zawarcia pisemnej umowy w siedzibie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym. 16. zapoznał się z miejscem, obiektami i zakresem, będącymi przedmiotem zamówienia. 17. oferowane usługi będzie świadczył z odpowiednią starannością i jakością, 18. zapoznał się z zadaniami wynikającymi z przedmiotu zamówienia i z tego tytułu nie będzie rościł żadnych pretensji do Zamawiającego w okresie realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 1. Ponadto zapewni : . obsługę wewnętrzną przeprowadzanych kontroli w obszarze zadań będących przedmiotem zamówienia, . reprezentację przed organami i instytucjami państwowymi (m.in. PIP, ZUS, organy podatkowe) w obszarze zadań będących przedmiotem zamówienia, 2. Ponadto dysponuje : . obsadą personalną w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zadań będących przedmiotem zamówienia, . specjalistycznym oprogramowaniem kadrowym i płacowym pozwalającym na odpowiedni przepływ informacji pomiędzy Działem Służb pracowniczych, Działem Płac i pozostałymi, odpowiednimi Działami Zamawiającego (integracja informatyczna),.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu :
1. Oświadczenie, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ,
(należy dołączyć aktualny
odpis z właściwego rejestru, dokumentu rejestracyjnego działalności gospodarczej , tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605 ) 2. Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (do wykonania przedmiotu zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 4. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z normami jakości oraz, że Wykonawca posiada uprawnienia wymagane przez polskie prawo, na podstawie których usługa może być wykonywana przez Wykonawcę na terenie RP- na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności- na druku OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, z wyjątkiem okoliczności, gdzie po ogłoszeniu upadłości Wykonawcy zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego- na druku OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 9. Oświadczenie, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 10. Oświadczenie, że nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 11. Oświadczenie, że nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP tzn., że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 12. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 13. Oświadczenie, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 14. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 15. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 16. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 16 stosuje się odpowiednio, 1. Ponadto oświadczenie, ze zapewni : . obsługę wewnętrzną przeprowadzanych kontroli w obszarze zadań będących przedmiotem zamówienia, . reprezentację przed organami i instytucjami państwowymi (m.in. PIP, ZUS, organy podatkowe) w obszarze zadań będących przedmiotem zamówienia, 2. Ponadto oświadczenie, że dysponuje : . obsadą personalną w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zadań będących przedmiotem zamówienia, . specjalistycznym oprogramowaniem kadrowym i płacowym pozwalającym na odpowiedni przepływ informacji pomiędzy Działem Służb pracowniczych, Działem Płac i pozostałymi, odpowiednimi Działami Zamawiającego (integracja informatyczna), Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (Art. 23 ust. 3 PZP). Powyższe oświadczenia, które nie zostały wymienione jako załączniki zostały zamieszczone w druku oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu / oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 PZP) - NIE SPEŁNIA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, WSS w : 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, WSS w : 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA (2 postępowanie)
- Wykonanie bezpiecznego i wygodnego dojścia pieszego i dojazdu rowerowego do ulicy Narwickiej ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w filii przy ul Łódzkiej 64/81 w Gdańsku w zakresie m.in.: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej, logicznej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.