eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzWymiana stolarki okiennej o funkcji uchylnej i uchylno-rozwiernej, balkonowej i drzwi zewnętrznych, drewnianej na drewnianą , drewnianej na PCV z nawiewnikami z higrosterowaniem w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Sandomierz wraz z wykonaniem tynków ościeży i ich malowaniem przy oknach drewnianych i z PCV oraz wykonaniem remontu i przebudowy świetlika dachowego nad klatką schodową w budynku mieszkalnym przy ul. Rynek 3A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Sandomierz: Wymiana stolarki okiennej o funkcji uchylnej i uchylno-rozwiernej, balkonowej i drzwi zewnętrznych, drewnianej na drewnianą , drewnianej na PCV z nawiewnikami z higrosterowaniem w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Sandomierz wraz z wykonaniem tynków ościeży i ich malowaniem przy oknach drewnianych i z PCV oraz wykonaniem remontu i przebudowy świetlika dachowego nad klatką schodową w budynku mieszkalnym przy ul. Rynek 3A
Numer ogłoszenia: 238634 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168975 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej o funkcji uchylnej i uchylno-rozwiernej, balkonowej i drzwi zewnętrznych, drewnianej na drewnianą , drewnianej na PCV z nawiewnikami z higrosterowaniem w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Sandomierz wraz z wykonaniem tynków ościeży i ich malowaniem przy oknach drewnianych i z PCV oraz wykonaniem remontu i przebudowy świetlika dachowego nad klatką schodową w budynku mieszkalnym przy ul. Rynek 3A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej o funkcji uchylnej i uchylno-rozwiernej, balkonowej i drzwi zewnętrznych, drewnianej na drewnianą , drewnianej na PCV z nawiewnikami z higrosterowaniem w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Sandomierz przy ulicach: Rynek:2,3,3a,4,6,15,18,20,21,23,24,26,28,29,30,31A,Opatowska:2a,4,13,15,17, Długosza: 4, Sokolnickiego: 1,4,10, Katedralna: 7 ,Żydowska: 8, Zamkowa 6, Słowackiego: 4,5,15,22,28, Czchowskiego 14, Żółkiewskiego 3c, Koseły 3, Mickiewicza 11,17,21,25,27,31, T.Króla 6, 8, Ogrodowa 4, Portowa: 16,18,20,26 wraz z wykonaniem tynków ościeży i ich malowaniem przy oknach drewnianych i z PCV oraz wykonaniem remontu i przebudowy świetlika dachowego nad klatką schodową w budynku mieszkalnym przy ul. Rynek 3A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedmiary robót i specyfikacje techniczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAMO-PLAST Sp. z o.o., ul. Kolejowa 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270732,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249935,22

  • Oferta z najniższą ceną: 249935,22 / Oferta z najwyższą ceną: 307990,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.