eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Gdańsk: dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 238690 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie serwerów i zasilaczy awaryjnych UPS wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ . 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu: -serwerów - 2 sztuki -zasilaczy awaryjnych UPS - 4 sztuki -macierzy dyskowej - 2 sztuki -zestawów komputerowych - 10 sztuk na zasadach określonych we wzorze umowy, który określa załączniki nr 5 do SIWZ. 3. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt z oprogramowaniem o którym mowa w ust. 3, własnym transportem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Okopowej 21/27 oraz przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku. 5. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 2 ust. 5 - 9 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt o którym mowa w ust. 3 w siedzibie Zamawiającego, a następnie dokona wstępnego szkolenia użytkowników. 7. Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 8. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemne gwarancje jakości na przedmiot umowy udzielone przez producenta sprzętu. Wymagany okres gwarancji dla wszystkich pozycji wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 3 lata, 9. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez autoryzowany serwis producenta sprzętu w siedzibie Zamawiającego (serwis on-site).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.14.00 - System dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000zł (osiem tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania podmiotowe 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. b) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub sumę dostaw) sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 2) Wymagania przedmiotowe: a) Sprzęt określony w pozycji nr 1, 2, 4, 5 i 6 załącznika nr 2 do SIWZ, odpowiada wymogom jakościowym ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważnym b) Serwis który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2, 4, 5 i 6 załącznika nr 2 do SIWZ odpowiada wymogom jakościowym ISO 9001:2000 lub równoważnym 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...) ust. 1 pkt. 1, 2, 3 składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum, dokument wymieniony w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...) ust. 1 pkt. 4 składa pełnomocnik, przy czym warunek określony w III.2 Opis warunków udziału w postępowaniu (...) ust. 1 pkt. 1) ppkt. b może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że każda z wymienionych w ofercie dostaw została wykonana należycie - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, 2. Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego 1)Kopie certyfikatów ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 (lub równoważnych) dla producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2, 4, 5 i 6 załącznika nr 2 do SIWZ. 2)Kopie certyfikatu ISO 9001:2000 (lub równoważnego) dla serwisu który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2, 4, 5 i 6 załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, w pokoju nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.