eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa aparatu rtg stacjonarnego z instalacją w ilości sztuk 1oraz modernizacją i adaptacją pomieszczenia



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa aparatu rtg stacjonarnego z instalacją w ilości sztuk 1oraz modernizacją i adaptacją pomieszczenia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Bogdanowicza, do kontaktów: PIOTR STASZEWSKI, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, fax 022 5098404, e-mail: dzial.dzp@szpital-nieklanska.org.pl, www.szpital-nieklanska.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu rtg stacjonarnego z instalacją w ilości sztuk 1oraz modernizacją i adaptacją pomieszczenia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa aparatu rtg. stacjonarnego z instalacją w ilości sztuk 1 oraz modernizacją i adaptacją pomieszczenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: przy ul. Niekłańskiej 4/24 w Warszawie 03-924,. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 130 000.00 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000.00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Od Wykonawców składających wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu Zamawiający wymaga spełnienia następujących minimalnych wymogów ekonomicznych, finansowych i technicznych (zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków winno być potwierdzone oświadczeniem, którego wzór dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, ew. możliwy do przekazania pocztą elektroniczną. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie; c)warunek zawarty w punkcie 2 musi spełniać przynajmniej jeden z tych wykonawców, lub wszyscy wykonawcy łącznie. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wniosków spełniających warunki będzie większa od 20 Zamawiający dokona oceny wniosków jak niżej: a) Ocenie będzie podlegać liczba dostaw zawarta w załączonym do wniosku wykazie wykonanych dostaw przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Zamawiający dokona oceny tylko tych dostaw których należyte wykonanie będzie potwierdzone dokumentami; b) Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: liczba dostaw wyliczona: oceniana liczba dostaw/największa liczba dostaw spośród ocenianych wniosków x 100 punktów.; c) Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać wykonawca podczas oceny wniosków wynosi 100 punktów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty potwierdzające status prawny, zdolność ekonomiczną i finansową oraz zdolność techniczną: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 5 i 6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 oraz 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt. 1, 4, 5, 6, 7 i 8 - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 10.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 11.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, potwierdzająca możliwość wykonania tego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację z banku składa każdy z wykonawców oddzielnie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ich sytuacja finansowa będzie oceniana łącznie. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (tj. 36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków) dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedłożenia kopii świadectw referencyjnych co najmniej jednego użytkownika, zdjęciowych aparatów cyfrowych RTG wyposażonych w płaski detektor cyfrowy i dopuszczonych przez SANEPID do użytkowania w Polsce. Zamawiający dokona oceny tylko tych dostaw, których należyte wykonanie będzie potwierdzone dokumentami. 2. Aktualne certyfikaty lub świadectwa (CE) dopuszczenia do stosowania na terenie UE. 3. Kopia Wpisu do rejestru wyrobów medycznych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zgodnie z art. 49 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z póżn. zm. jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia, Zamawiający może wyznaczyć krótszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, jednak nie krótszym niż 15 dni.). Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów ZPORR 2004 - 2006 pod nazwą Zakup wyposażenia medycznego dla SOR w SZPZOZ im. prof. dr Jana Bogdanowicza w Warszawie. Zakończenie rzeczowe realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 18 września 2006 r. Zakończenie finansowe realizacji zamówienia w terminie 20 października 2006 r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena oferty brutto - 60 % Ocena techniczna - 35 % Okres gwarancji - 5 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RZP-45/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.05.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.05.2006 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 23.05.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.06.2006, godzina 11:00, w siedzibie Zamawiającego, w Dużej Sali Konferencyjnej znajdującej się na parterze.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fianasowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004 - 2006. 4) Informacje dodatkowe: Pozostałe wymagania: 1. Wniosek należy sporządzić w języku polskim. 2. Wymaga się, żeby wniosek był przygotowany na piśmie w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 3. Wniosek musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 4. Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą zostać dostarczone w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5. Wymagane ogłoszeniem dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez przysięgłych tłumaczy. 6. Każda zapisana strona dokumentu i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwego rejestru. Jeżeli upoważnienie do podpisywania, reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zaciąganiu zobowiązań wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udz. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.