To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Wieliczka: świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na:
I Część zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym.
II i III Część zamówienia - zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów,
Numer ogłoszenia: 23872 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377416 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: I Część zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym. II i III Część zamówienia - zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: I Część zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym. II Część zamówienia - zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów, III Część zamówienia - zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów. I część zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji dla nieaktywnych zawodowo kobiet pod hasłem Jak być zadbaną, współczesną kobietą oraz metamorfoza w 5 minut, 2) wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe w następujących dziedzinach i tematach: a) samoocena pewność siebie, b) obraz samego siebie, c) stres, d) zasady pracy w zespole. 2. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.10.2012r. 3. Ilość osób: maksymalnie 26, podzielonych na 4 grupy po 6 -7 osób w grupie, 4. Miejsce szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w profesjonalnym salonie fryzjersko-kosmetycznym wyposażonym w profesjonalny sprzęt fryzjerski, kosmetyczny i do stylizacji dłoni oraz telewizor i DVD do zaprezentowania pokazów fryzjersko-kosmetycznych, na terenie miasta Wieliczka lub miejscowości oddalonej od miasta do 10 km. W przypadku zorganizowania szkolenia poza miastem Wieliczka wykonawca musi zabezpieczyć transport do miasta, a w godzinach od 18.00 - 22.00 również do miejsca zamieszkania beneficjentów. 5. Czas trwania szkolenia - 170 godzin dydaktycznych (45 min.) po 42,5 godz. dla każdej grupy w tym: a) 144 godz. szkolenia wizażu i stylizacji, po 36 godz. dla każdej grupy, b) 26 godz. wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego, po 6,5 godz. dla każdej grupy, we wszystkie dni tygodnia w przedziale czasowym od godziny 8.00 do godz. 20.00. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie wyglądu i estetyki, szybkiej i łatwej fryzury w domu, indywidualne dobieranie fryzur, stosowanie kosmetyków do pielęgnacji twarzy i demakijażu, zastosowanie środków pielęgnacyjnych do twarzy, stylizacji paznokci, zdobień, manicure. 7. Wykonawca wyposaży wszystkich uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne dotyczące podstawowych wiadomości z zakresu stylizacji włosów, pielęgnacji włosów, technik łatwego układania włosów, higieny twarzy i pielęgnacji. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia wyżywienie na czas szkolenia tzn. przerwy kawowej oraz dwudaniowego obiadu. 9. Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz dla wszystkich uczestników wydaje certyfikaty z logotypami Unii Europejskiej. 10. Zamawiającemu należy dostarczyć DZIENNIKI Z PRZEPROWADZONYCH ZAJĘĆ z wykazem godzin, listy obecności i dokumentację fotograficzną. II część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów, według następujących wytycznych: 1. Liczba osób: maksymalnie 56 osób, w tym maksymalnie 26 osób dorosłych i maksymalnie 30 dzieci, dodatkowo 1 osoba ze strony Zamawiającego. 2. Termin realizacji: październik 2012r., 3. Miejsce realizacji: ośrodek w Ogrodzieńcu. 4. Organizacja wyjazdu: 1) 7:00 zbiórka - ul. Sienkiewicza 34 w Wieliczce 2) 7:15 wyjazd z Wieliczki 3) 9:20 dojazd do Ogrodzieńca, 9:30 rodzice rozpoczynają zajęcia - warsztaty dotyczące zagrożeń współczesnej młodzieży i dorosłych: alkohol, narkotyki, FAZ, bulimia, anoreksja i inne. Zajęcia będą trwać do godz. 14:30 ( w trakcie trwania zajęć rodzice jedzą obiad), według menu na 1 osobę: rosół z makaronem 250 ml, kotlet schabowy panierowany 180 g, ziemniaki puree 150 g, marchewka zasmażana 150 g., kompot wieloowocowy 250 ml 4) dzieci: a) 9:30 - 12:00 Zwiedzanie Parku Miniatur z przewodnikiem, gry i zabawy (m.in. na dmuchanym zamku) oraz słodki poczęstunek. Przez cały czas opiekę nad dziećmi sprawują doświadczone opiekunki oraz animator dziecięcy. b) 13:00 zwiedzanie zamku z przewodnikiem c) 15:00 obiad dla dzieci według menu na 1 osobę: zupa pomidorowa 250 ml kotlet de volaille 180 g, frytki 150 g, surówka z kapusty pekińskiej 150g, kompot z jabłek 250 ml. 5) 16:00 zwiedzanie Parku Archeologicznego (cała grupa - rodzice oraz dzieci) 6) 17:30 - powrót do Wieliczki. 5. Warunki dodatkowe: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. b) dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. 6. Wykonawca zapewni: 1) bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 2) pokrycie opłat parkingowych, 3) opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 4) transport autokarowy. Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 5) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 6) bilety komunikacji zbiorowej w przypadku konieczności poruszania się takimi środkami transportu, 7) materiały piśmiennicze dla uczestników projektu: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny, 8) świadczenia dla osoby ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczki, 9) ośrodek w Ogrodzieńcu posiadający sale do prowadzenia zajęć grupowych, adres: III część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób z otoczenia wraz przeprowadzeniem warsztatów, według następujących wytycznych: 1. Liczba osób: maksymalnie 37 osób, 26 uczestników projektu, 11 otoczenie dzieci, dodatkowo 1 osoba ze strony Zamawiającego. 2. Termin realizacji: październik 2012r., 3. Miejsce realizacji: ośrodek w Bochni 4. Organizacja wyjazdu: 1) 7:30 zbiórka - w Wieliczce ul. Sienkiewicza 34 2) 8:00 wyjazd z Wieliczki 3) 9:20 dojazd do Bochni, 9:30 rodzice rozpoczynają zajęcia - warsztaty w zakresie kompetencji społecznych, na których poruszane będą takie aspekty jak: czym jest rodzina - role w rodzinie, wpływ dysfunkcji na system rodzinny i ich członków, emocje i uczucia, komunikacja z dzieckiem, dorosłym, Ja i moje dziecko- motywowanie i stawianie granic, odpoczynek w rodzinie, czyli jak organizować czas wolny, kryzysy i konflikty, jak konstruktywnie je rozwiązywać. Zajęcia będą trwać do godz. 14:30 ( w trakcie trwania zajęć rodzice jedzą obiad), według menu na 1 osobę: zupa pomidorowa 250 ml kotlet de volaille 180 g, frytki 150 g, surówka z kapusty pekińskiej 150g, kompot z jabłek 250 ml. 4) dzieci, przez cały czas opiekę nad dziećmi sprawują doświadczone opiekunki oraz animator dziecięcy: a) 9:30 zwiedzanie Muzeum Motyli z przewodnikiem. b) 10.30 zwiedzanie kopalni soli w Bochni c) ok. 13.00 - przerwa na słodki poczęstunek d) 13.30 - przeprawa łodziami. e) 15:00 obiad dla dzieci według menu na 1 osobę: zupa pomidorowa 250 ml kotlet de volaille 180 g, frytki 150 g, surówka z kapusty pekińskiej 150g, kompot z jabłek 250 ml. 5) 16:00 zwiedzanie Parku Archeologicznego (cała grupa - rodzice oraz dzieci) 6) 17:30 - powrót do Wieliczki 5. Warunki dodatkowe: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. b) dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. 6. Wykonawca zapewni: 1) bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 2) pokrycie opłat parkingowych, 3) opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 4) transport autokarowy. Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 5) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 6) bilety komunikacji zbiorowej w przypadku konieczności poruszania się takimi środkami transportu, 7) materiały piśmiennicze dla gimnazjalistów: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny, 8) świadczenia dla osoby ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczki, 9) ośrodek w Bochni posiadający sale do prowadzenia zajęć grupowych, adres.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Siśkiewicz New Challenge, ul. Rydlówka 5/113, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5990,00
Oferta z najniższą ceną: 5990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Siśkiewicz New Challenge, ul. Rydlówka 5/113, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7410,00
Oferta z najniższą ceną: 7410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11988,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa artykułów spożywczych do końca roku 2025 (Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliczce)
- "Wykonanie powłok lakierniczych w ramach remontu spągów w kompleksie Uzdrowiska Kopalni Soli "Wieliczka" na poz. III"
- Zakup wraz z dostawą tabletów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- "Zabezpieczenie Komory Maria Teresa III"
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2025r."
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg betonem asfaltowym na terenie miasta i gminy Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Prowadzenie sesji terapii systemowej dla rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społeczne
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej Gali "Festiwal zawodów"
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.