Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Lubartów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji a także działań o charakterze środowiskowym, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n.Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów
Numer ogłoszenia: 238774 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552013, faks 81 8545910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopslubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji a także działań o charakterze środowiskowym, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n.Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, zajęć z zakresu doradztwa zawodowego i treningu kompetencji, a także działań o charakterze środowiskowym: konsultacji specjalistycznych i zajęć praktycznych (warsztatowych) zgodnie z poniższym opisem oraz opisem zawartym w SIWZ. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia (szkolenia, kursy, trening, doradztwo, konsultacje, zaj. praktyczne), w zakresach tematycznych, stanowiących sześć odrębnych części zamówienia: I. Część I - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.1: 1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne)- 9 osób, 150 godz./os. 2. Wizaż i stylizacja paznokci - 2 osoby, 180 godzin/os.; 3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 5 osób, 170 godzin/os.; 4. Florystyka-bukieciarstwo - 3 osoby, 120 godz./os. Termin realizacji cz. I - do 30.11.2012 II. Część II - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.2: 1. Operator/ka koparko-ładowarki - kl.III, wszystkie typy- 6 osób, 176 godzin dyd./os.; Termin realizacji cz. II - do 30.11.2012 III. Część III - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.3: 1. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 4 os., 100 godz./os. (w tym 67 godz. dyd./os. w zakresie obsługi wózków widłowych) Termin realizacji cz. III - do 30.11.2012 IV. Część IV - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.4: 1. Prawo jazdy kat. B - 10 os., 60 godz./os. (30 godz. zaj. teoretycznych, 30 godz. zaj. praktycznych) Termin realizacji cz. IV - do 30.11.2012 V. Część V - Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej 1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 20 osób, 52 godziny (12 godz. zajęć grupowych, 40 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika); 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 20 osób, 70 godzin (30 godz. zajęć grupowych, 40 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika); Termin realizacji cz. V - w ciągu 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą. VI. Część VI - Wsparcie o charakterze środowiskowym 1. Objazdowe indywidualne konsultacje specjalistyczne - psycholog (4 godz. x 5 dni= łącznie 20 godz.) 2. Zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie - 3 grupy x 3 godz. - łącznie 9 godz. zajęć dla łącznie min. 25 a max. 45 os. Termin realizacji cz. VI : do 14.09.2012 z uwzględnieniem następujących uszczegółowień: 1. Objazdowe indywidualne konsultacje specjalistyczne - psycholog - w okresie od 03.09.2012 do 07.09.2012 2. Zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie - w okresie od 01.09.2012 do 14.09.2012.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.25.10-7, 85.31.23.20-8, 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej po jednej usłudze szkolenia, którego przedmiotem było: W stosunku do 1 cz. zamówienia: - przyuczenie do zawodu sprzedawcy - dla min. 8 osób o wartości min. 10.000,00 PLN - wizaż i stylizacja paznokci - dla min. 2 osób o wartości min. 6.000,00 PLN - przyuczenie do zawodu opiekuna/ki osób zależnych - dla min. 4 osób o wartości min. 12.000,00 PLN - florystyka-bukieciarstwo - dla min. 2 osób o wartości min.10.000,00 PLN W stosunku do 2 cz. zamówienia: - obsługa koparko-ładowarki kl. III, wszystkie typy dla min. 5 osób o wartości min. 10.000,00 PLN W stosunku do 3. cz. zamówienia: - przyuczenie do zawodu magazyniera wraz z obsługą wózków widłowych dla min. 3 os. o wartości min. 8.000,00 PLN W stosunku do 4 cz. zamówienia: - prawo jazdy kat. B dla min. 6 os. o wartości min. 7.000,00 PLN W stosunku do 5 cz. zamówienia: - doradztwo zawodowe dla min. 16 os. o wartości min. 5.000,00 PLN - zajęcia z zakresu ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych dla min. 16 os. o wartości min. 6.000,00 PLN W stosunku do 6 cz. zamówienia: - indywidualne konsultacje psychologiczne w wymiarze min. 9 godz. o wartości min. 1.000,00 PLN - zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia ról wychowawczych i komunikacji w rodzinie dla min. 20 os. o wartości min. 1.000,00 PLN Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe i wykształcenie niezbędne do realizacji zakresu szkoleń przedstawionych w przedmiocie zamówienia, a w szczególności co najmniej: W stosunku do I cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne): z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Wizaż i stylizacja paznokci: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Florystyka-bukieciarstwo: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do II cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Operator koparko-ładowarki - wszystkie typy, kl. III: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do III cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do IV cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia kursu Prawo jazdy kat. B: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do V cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia Zajęć z doradcą zawodowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w zakresie doradztwa zawodowego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym psychologicznym, zdolną do przeprowadzenia głównego bloku zajęć z psychologiem w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym medycznym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu higieny i zdrowego stylu życia w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w zakresie poradnictwa zdrowotnego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu kształtowania własnego wizerunku w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć o danej tematyce W stosunku do VI cz. zamówienia: - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym psychologicznym, zdolną do przeprowadzenia specjalistycznych, indywidualnych konsultacji psychologicznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym, zdolną do przeprowadzenia zajęć praktycznych (warsztatowych) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych o tematyce rodzinnej Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiedni dla poszczególnych części zamówienia, o których udzielenie wykonawca się ubiega)- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oświadczenie o podwykonawcach - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopslubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie jest projektem systemowym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne) - 9 osób, 150 godz./os., miejsce realizacji: miasto Lubartów 2. Wizaż i stylizacja paznokci - 2 osoby, 180 godzin/os., miejsce realizacji: miasto Lubartów 3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 5 osób, 170 godzin/os., miejsce realizacji: zaj. teoret. - miasto Lubartów, zaj. prakt. - miasto Lubartów i/lub gmina Lubartów 4. Florystyka-bukieciarstwo - 3 osoby, 120 godz./os., miejsce realizacji: miasto Lubartów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Operator/ka koparko-ładowarki - kl.III, wszystkie typy - 6 osób, 176 godz. dyd. /os., miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 4 os., 100 godz. dyd./os. (w tym 67 godz./os. w zakresie obsługi wózków widłowych), miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Prawo jazdy kat. B - 10 os., 60 godz./os. (30 godz. zaj. teoretycznych, 30 godz. zaj. praktycznych), miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i Miasto Lublin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu integracji zawodowej i społecznej dla 20 osób w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące instrumenty aktywnej integracji: 1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 20 osób, 52 godziny (12 godz. zajęć grupowych, 40 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. dla każdego uczestnika). Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 20 osób, 70 godzin (30 godzin zajęć grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych - po 2 godziny na osobę) Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.25.10-7, 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wsparcie o charakterze środowiskowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu wsparcia o charakterze środowiskowym w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące instrumenty aktywnej integracji: 1. Objazdowe indywidualne konsultacje specjalistyczne - psycholog (4 godz. x 5 dni= łącznie 20 godz.) Miejsce realizacji zajęć: Gmina Lubartów 2. Zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie - 3 grupy x 3 godz. - łącznie 9 godz. zajęć. W zajęciach łącznie w trzech grupach udział weźmie min. 25 osób, max. 45 os. Miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Gmina Lubartów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.