Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Zielona Góra: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia informatycznego
Numer ogłoszenia: 238779 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia informatycznego tj.: 1) Pakiet I - Notebooki z oprogramowaniem - 7 szt.; 2) Pakiet II - Komputery stacjonarne (jednostka centralna) -3 szt, monitory - 2 szt., 3) Pakiet III - Akcesoria komputerowe: mysz USB z podkładką - 20 szt., modem zewnętrzny GSM - 15 szt.; 4) Pakiet IV - Sprzęt peryferyjny i materiały eksploatacyjne: drukarka- 2szt., wielofunkcyjne urządzenie biurowe - 2 szt., tonery; o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 2a, 2b, 2c i 2d do SIWZ. Dostawa sprzętu będzie współfinansowana w ramach projektu POPT.02.02.00-00-060/08 - Zakup sprzętu i wyposażenia informatycznego dla urzędów kontroli skarbowej i Departamentu Ochrony Interesów Finansowych UE. Przedmiot umowy został podzielony na pakiety, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.72.00-1, 30.12.51.10-5, 30.23.20.00-4, 48.31.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu realizacji dostaw (co najmniej jedna) o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Batorego18, 65-083 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Batorego18, 65-083 Zielona Góra - sekretariat p. 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu będzie współfinansowana w ramach projektu POPT.02.02.00-00-060/08 -Zakup sprzętu i wyposażenia informatycznego dla urzędów kontroli skarbowej i Departamentu Ochrony Interesów Finansowych UE..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery przenośne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebooki z oprogramowaniem - 15 szt. (w zestawie z torbą) - minimalna wielkość 15,4 cali. Wyświetlacz: HD z podświetleniem typu LED, rozdzielczość 1600x900, przeciwodblaskowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery stacjonarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednostka centralna - 3 szt. (w tym m.in. klawiatura-3szt. oraz mysz optyczna- 3szt.), monitory LCD -2szt. -min 21,5 cali , rozdzielczość 1920x1080, regulacja kata pochylenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mysz optyczna USB z podkładką - 20 szt.; modem zewnętrzny GSM -15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt peryferyjny i materiały eksploatacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka z tonerem - 2 kpl. - Toner w komplecie z drukarką zapakowany fabrycznie, oryginalny, dedykowany do urządzenia przez producenta, wydajność min. 10 tys. str. A4 (ISO/IEC 19752). Zamawiający zastrzega, że toner w komplecie z drukarką nie może być tonerem startowym. 2.Ponadto toner do drukarki - 1 szt. - zapakowany fabrycznie, oryginalny, dedykowany do urządzenia przez producenta, wydajność min. 10 tys. str. A4 (ISO/IEC 19752) 3. Wielofunkcyjne urządzenie biurowe z tonerem- 2 kpl. , w tym toner w komplecie z urządzeniem zapakowany fabrycznie, oryginalny, dedykowany do urządzenia przez producenta, wydajność min. 5 tys. str. A4 (ISO/IEC 19752). Zamawiający zastrzega, że toner w komplecie z urządzeniem nie może być tonerem startowym. 4. Ponadto Toner dodatkowy do wielofunkcyjnego urządzenia biurowego zapakowany fabrycznie, oryginalny, dedykowany przez producenta do urządzenia, wydajność min. 5 tys. str. A4 (ISO/IEC 19752).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 277 w m. Kije w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 296 w m. Jelenin
- Zagospodarowanie i adaptacja przestrzeni Parku Tysiąclecia w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja Parku Tysiąclecia " - etap II
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.