Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-14
Rzeszów: Dostawa leku Azacitidine, leku chlorowodorek Bendamustyny oraz płynów infuzyjnych
Numer ogłoszenia: 23877 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy w tym postępowaniu.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leku Azacitidine, leku chlorowodorek Bendamustyny oraz płynów infuzyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są dostawy leku Azacitidine, leku chlorowodorek Bendamustyny oraz płynów infuzyjnych , wyszczególnionych w Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: 1. Azacitidine 100 mg - 1 pozycja w Części nr 1; 2. Chlorowodorek Bendamustyny fiol. - 1 pozycja w Części nr 2; 3. Płyny infuzyjne: NaCl do irygacji umożliwiający irygację pod ciśnieniem ; Aqua do irygacji umożliwiający irygację pod ciśnieniem - 6 pozycji w Części nr 3. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załącznikach 1 - Formularzach cenowo - ofertowych będących integralną częścią SIWZ. II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert alternatywnych oraz równoważnych. III. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla danej Części, na okres: - w Części nr 1 - od daty podpisania umowy do 31.03.2013r. ; - w Części nr 2 - od daty podpisania umowy do 12.06.2013r.; - w Części nr 3 - od daty podpisania umowy do 27.02.2014r. z możliwością przedłużenia umowy o 3 miesiące w przypadku niewykorzystania przedmiotu zamówienia. IV. Zakup przedmiotów zamówienia w Części numer 1 i 2 jest zakupem poza planem. Produkty lecznicze opisane w Części nr 1 i 2 muszą być zakupione po otrzymaniu dodatkowych decyzji z O/NFZ z dnia 23.01.2013r., 31.01.2013r., 05.02.2013r., 06.02.2013r. , 07.02.2013r. na zakwalifikowanie pacjentów Oddziału Hematologii do programu leczenia w ramach świadczenia chemioterapii niestandardowej . W związku z otrzymaniem dodatkowych decyzji O/NFZ , ilości leków ujęte w obowiązujących umowach: Część nr 1 - 210/2012 do dnia 15.10.2013r. Część nr 2 - 93/2012 do dnia 12.06.2013r. , ulegają wyczerpaniu dużo wcześniej, nie wystarczą na zabezpieczenie leczenia pacjentów, którzy otrzymali zgody z NFZ na leczenie . Na produkt leczniczy opisany w Części nr 1 w dniu 06.02.2013r. wszczęto postępowanie przetargowe, którego ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2013/S 028-043505 z dnia 08.02.2013r. Termin składania i otwarcia ofert wyznaczono na dzień 20.03.2013r. W wyniku otrzymania dodatkowych decyzji z O/NFZ w dniach jak wyżej , ilości leku ujęte w umowie nr 210/2012 nie wystarczą do czasu zakończenia nowej procedury przetargowej. Zakup przedmiotów zamówienia w Części numer 3 jest powtórzeniem Części nr 13 (postępowanie nr 83 z 2012r.), które unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. Do ww. Części nie złożono żadnej oferty.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego (dotyczy Wykonawców składających oferty do Części nr 1 i 2 ). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji przedstawionej koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego. Brak koncesji, zezwolenia lub licencji o których mowa powyżej, zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
A.Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia: 1.w Części od nr 1 do nr 2 były produktami leczniczymi w rozumieniu Ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. nr 45 z 2008r., poz. 271, z późn. zmian.), były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami tej ustawy i posiadały: a.aktualne, ważne na dzień składania oferty pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską; b.aktualną kartę charakterystyki produktu leczniczego. 2. oferowane przedmioty zamówienia w Części nr 3 były wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn. zmian.) , spełniały wymagania zasadnicze oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami tej ustawy. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał). B. Uwaga: 1.Kserokopie stosownych dokumentów dla przedmiotów zamówienia będących produktami leczniczymi/wyrobami medycznymi, a wynikającymi z przepisów określonych powyżej Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej oferowanej Części, dostarczy Kierownikowi Apteki Zamawiającego na każde żądanie, w trakcie realizacji umowy, w terminie do 4 dni od daty otrzymania wezwania. Przedstawione dokumenty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 2.Oferowane przez Wykonawców przedmioty zamówienia muszą posiadać aktualne, ważne na dzień składania oferty dokumenty wynikające z przepisów określonych powyżej, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w punkcie A1 i A2 . Stwierdzenie przez Zamawiającego braku aktualnych, ważnych na dzień składania oferty dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 3.W przypadku braku prawidłowych wymaganych dokumentów opisanych w punkcie A1 i A2 powyżej zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane. 4.Postępowanie nie dotyczy leków sprowadzanych z zagranicy w ramach importu docelowego oraz art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. nr 45 z 2008r., poz. 271, z późn. zmian.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oferowane Formularze cenowo - ofertowe, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). II. Dobrze byłoby, by Oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Jednakże ich brak nie spowoduje odrzucenia oferty w przypadku gdy oferta będzie spełniać wymagania SIWZ. III. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w pkt. III.3.1) dotyczący posiadania odpowiednich uprawnień winni spełniać ci członkowie konsorcjum, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. Warunki określone w pkt. III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. W pkt. III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych, dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9 , bud. J.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W Sekcji IV.2.1 oraz w Załączniku I pkt 4 dla Części od nr 1 do 3: Kryteria oceny ofert podano: Najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu cenowo -ofertowym.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia w danej, oferowanej Części. Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (10,00), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru podanego w SIWZ. 2. Planowany termin otwarcia ofert: 22.02.2013r., o godzinie 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/A/13/13, Postępowanie nr 15. 4. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5.Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał); - punktor drugi: Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp składają osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w tym każdy ze wspólników spółki cywilnej, wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ(oryginał); - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 6. W Sekcji II.2): Czas trwania zamówienia lub termin wykonania podano : Zakończenie: 31.03.2013r. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 1 - od daty podpisania umowy do 31.03.2013r.; Część nr 2 - od daty podpisania umowy do 12.06.2013r. ; Część nr 3 - od daty podpisania umowy do 27.02.2014r. Możliwe jest w Części nr 1 do 3 przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy. 7. Informacja o zamówieniu dla Części nr 3 została zawarta we wstępnym ogłoszeniu informacyjnym opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2012/S 45 - 073513 z dnia 06.03.2012r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Azacitidine.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Azacitidine 100 mg x 1 amp. Lek stosowany jest w ramach Chemioterapii Niestandardowej, kwalifikacja pacjenta do w/w leczenia odbywa się na podstawie wydanej przez NFZ zgody dla konkretnego pacjenta. W związku z tym podana w Formularzu cenowo - ofertowym ilość jest szacunkowa, a zakupy uzależnione będą od ilości wydawanych zgód dla pacjentów O. Hematologii. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ. W Części nr 1 Zamawiający dopuszcza opakowanie zawierające inną ilość sztuk w opakowaniu niż opisano w SIWZ. II. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1, na okres od daty podpisania umowy do 31.03.2013r. z możliwością przedłużenia umowy o 3 miesiące w przypadku niewykorzystania przedmiotu zamówienia - 60 op. a 1 amp. III. W punkcie 3 Czas trwania lub termin wykonania podano: okres w miesiącach 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - od daty podpisania umowy do 31.03.2013r. Możliwe jest w Części nr 1 przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chlorowodorek Bendamustyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Chlorowodorek Bendamustyny fiol. Uwaga: Lek stosowany jest w ramach Chemioterapii Niestandardowej, kwalifikacja pacjenta do w/w leczenia odbywa się na podstawie wydanej przez NFZ zgody dla konkretnego pacjenta. Wymagane dawki leku: 25 mg i 100 mg wg zapotrzebowania zamawiającego. Dopuszcza się również inne zarejestrowane dawki tego samego producenta. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ. II. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości dokładnie wyszczególnionej w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 , na okres od daty podpisania umowy do 12.06.2013r. z możliwością przedłużenia umowy o 3 miesiące w przypadku niewykorzystania przedmiotu zamówienia tj. 6 300 mg. III. W punkcie 3 czas trwania lub termin wykonania podano : okres w miesiącach 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 2 - od daty podpisania umowy do 12.06.2013r. Możliwe jest w Części nr 2 przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Płyny infuzyjne: NaCl do irygacji umożliwiający irygację pod ciśnieniem ; Aqua do irygacji umożliwiający irygację pod ciśnieniem - 6 pozycji w Części nr 3 . Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku 1 - Formularzu cenowo - ofertowym będącym integralną częścią SIWZ. II. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3, na okres od daty podpisania umowy do 27.02.2014r. z możliwością przedłużenia umowy o 3 miesiące w przypadku niewykorzystania przedmiotu zamówienia. III. W punkcie 3 czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach podano 12 m-cy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 3 - od daty podpisania umowy do 27.02.2014r. Możliwe jest w Części nr 3 przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Zakup i dostaw leku onkologicznego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.