eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa wyrobów foliowych, pojemników na odpady medyczne, szpitalnych wyrobów papierowych, papierów rejestracyjnych oraz żeli do USG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Poznań: Dostawa wyrobów foliowych, pojemników na odpady medyczne, szpitalnych wyrobów papierowych, papierów rejestracyjnych oraz żeli do USG
Numer ogłoszenia: 23878 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów foliowych, pojemników na odpady medyczne, szpitalnych wyrobów papierowych, papierów rejestracyjnych oraz żeli do USG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów foliowych, pojemników na odpady medyczne, szpitalnych wyrobów papierowych, papierów rejestracyjnych oraz żeli do USG podzielonych na części; 1. Część nr 1 - folie 2. Część nr 2 - worki foliowe 3. Część nr 3 - pojemniki na odpady 4. Część nr 4 - pojemniki do utrwalania materiału tkankowego 5. Część nr 5 - pojemniki do moczu niejałowe 6. Część nr 6 - nożyki jednorazowe do golenia 7. Część nr 7 - prześcieradła perforowane i ręczniki celulozowe 8. Część nr 8 - jednorazowe miski nerkowate, wkłady do podsuwaczy, przykrywki do podsuwaczy ( utylizowane w maceratorach ) 9. Część nr 9 - worki na zwłoki 10. Część nr 10 - papier do KTG 11. Część nr 11 - papier do EKG 12. Część nr 12 - papier do videoprinterów 13. Część nr 13 - papier ( inne ) 14. Część nr 14 - żel do USG 15. Część nr 15 - podkład podfoliowany w roli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. Na podstawie przepisu art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: a) Deklaracji zgodności CE - dotyczy wyrobów medycznych b) Oświadczenia dotyczącego posiadania atestu PZH przez wyroby foliowe mające kontakt z żywnością, c) Opinii PZH w odniesieniu do części nr 3 i nr 4. d) próbek oferowanych wyrobów co najmniej po jednej sztuce w odniesieniu do każdej pozycji występującej w poszczególnych częściach zamówienia . Zamawiający wymaga szczegółowego opisu próbek tj. opisu numerem części zamówienia oraz numerem pozycji, do której należy je przyporządkować. Próbki winny być umieszczone w oddzielnym opakowaniu dołączonym do oferty zgodne z wykazem załączonych do oferty próbek - załącznik nr 7 do specyfikacji, e) katalogów oferowanych wyrobów , w języku polskim, potwierdzających wymagane parametry dla przedmiotu zmówienia wraz z opisem części i pozycji zamówienia. 3) Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) realizacji dostaw w nieprzekraczalnym terminie 7 dni, od dnia złożenia zamówienia pisemnie lub przy pomocy faksu, b) realizacji dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem, c) oznakowania wyrobu medycznego znakiem CE, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, d) etykiet wyrobów medycznych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. nr 251, poz. 2514 ). e) dostaw wyrobów identycznych z wyrobami zaproponowanymi w ofercie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.72.10.00 - Golarki 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.92.20.00 - Worki do przewozu zwłok 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 33.71.15.40 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne 18.11.10.00 - 18.11.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące; a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości każdej z nich nie mniejszej niż; - 25 000 zł brutto dla części nr 1, 7 500 zł brutto dla części nr 2, - 50 000 zł brutto dla części nr 3, 1 300 zł brutto dla części nr 4, - 1 400 zł brutto dla części nr 5, 7 000 zł brutto dla części nr 6, - 20 000 zł brutto dla części nr 7, 18 000 zł brutto dla części nr 8, - 500 zł brutto dla części nr 9, 10 000 zł brutto dla części nr 10, - 500 zł brutto dla części nr 11, 2 500 zł brutto dla części nr 12, - 6 000 zł brutto dla części nr 13, 4 000 zł brutto dla części nr 14, - 3 000 zł brutto dla części nr 15, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. 8 specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia -nie spełnia. Wykonawca w zakresie wyżej wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (warunek posiadania wiedzy i doświadczenia) i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu linnych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaje wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4) ustawy Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów; 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia ; załącznik nr 5 do specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie i dokumenty każdy Wykonawca składa oddzielnie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w pkt. 7 specyfikacji Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 4 do specyfikacji. 2) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wg wzoru załącznika nr 6 do specyfikacji - dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie dostaw . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie i dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 2) lit. b specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.1 specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy; załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zasady składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 1) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia 1) Na podstawie przepisu art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2) Zamawiający nie określa w specyfikacji, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 7 i 8 specyfikacji, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego- Dział Zamówień Publicznych, budynek E1, I piętro, pokój 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogółna - pokój nr 317, Budynek wejście D 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.