Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Piaski: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Einstein na starcie POKL.09.01.02-30-310-10 w roku szkolnym 2011-12 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaski.
Numer ogłoszenia: 238806 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół , ul. Szkolna 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 65 5727697, faks 65 5727698.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.piaski-wlkp.pl/jednostka/55
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Einstein na starcie POKL.09.01.02-30-310-10 w roku szkolnym 2011-12 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w trzech szkołach podstawowych, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Piaski POKL.09.01.02-30-310-10 w roku szkolnym 2011-12. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, plastycznych, artystycznych, sportowych oraz poradnictwa psychologiczno - pedagogicznego. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 20 czerwca 2012 roku (31 grudnia 2011 Szkoła Bodzewo i Szelejewo); b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Piaski i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 20 części zamówienia. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika i Gimnazjum nr 1, Zespół Szkół im. bł. Edmunda Bojanowskiego Szkoła Podstawowa i Gimnazjum nr 2, Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i m. Powstańców Wielkopolskich i Gimnazjum nr 3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada: a) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, b) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej - dla części 1, 2, 5, 8, 9, 12, 14, 15, 18 zamówienia wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii - dla części nr 3,10, 16 zamówienia wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej - dla części nr 4, 11,17 zamówienia wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie przedmiotów artystycznych, sportowych w szkole podstawowej - dla części 6 zamówienia wykształcenie wyższe z psychologii lub pedagogiki (lub studia podyplomowe) w zakresie udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej - dla części nr 7, 13, 19 zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada: a) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, b) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej - dla części 1, 2, 5, 8, 9, 12, 14, 15, 18 zamówienia wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii - dla części nr 3,10, 16 zamówienia wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej - dla części nr 4, 11,17 zamówienia wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie przedmiotów artystycznych, sportowych w szkole podstawowej - dla części 6 zamówienia wykształcenie wyższe z psychologii lub pedagogiki (lub studia podyplomowe) w zakresie udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej - dla części nr 7, 13, 19 zamówienia oraz doświadczenie w prowadzeniu wyżej wymienionych zajęć
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego potencjału technicznego. Warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej, wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej, wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie przedmiotów artystycznych, sportowych w szkole podstawowej, wykształcenie wyższe z psychologii lub pedagogiki (lub studia podyplomowe) w zakresie udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej, jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013 , nie będącą pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013 , nie podlegającą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymującą się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego (na stanowisku nauczyciela klas młodszych lub wychowania przedszkolnego) oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oferta (załącznik nr 1 do SIWZ), - oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (załącznik nr 2 do SIWZ), - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zmianami) (załącznik nr 3 do SIWZ), - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ), - parafowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), - oświadczenie wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, - oświadczenie o niezaangażowaniu w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL 2007-2013, - dokument potwierdzający nadanie stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, - dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej, - dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii, - dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej,wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie przedmiotów artystycznych, sportowych w szkole podstawowej, dokument potwierdzający wykształcenie wyższe z psychologii lub pedagogiki (lub studia podyplomowe) w zakresie udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3 - Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składaną ofertą na daną część zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.piaski-wlkp.pl/jednostka/55
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół, ul. Szkolna 1, 63-820 Piaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół, ul. Szkolna 1, 63-820 Piaski - (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łącznie zamówienie obejmuje 210 godzin (2 grupy po 24 godziny i 6 grup po 27 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składaną ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie zamówienie obejmuje 210 godzin (2 grupy po 24 godziny i 6 grup po 27 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składaną ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie zamówienie obejmuje 210 godzin (2 grupy po 24godziny i 6 grup po 27 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia gimnastyczne korygujące wady postawy. Łącznie zamówienie obejmuje 210 godzin (2 grupy po 24 godziny i 6 grup po 27 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia rozwijające umiejętności uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łącznie zamówienie obejmuje 210 godzin (2 grupy po 24 godziny i 6 grup po 27 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ( zajęcia artystyczne) oraz zajęcia sportowe rozwijające zainteresowania uczniów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ( zajęcia artystyczne) oraz zajęcia sportowe rozwijające zainteresowania uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 420 godzin (2 grupy po 48 godzin i 6 grup po 54 godziny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pomoc psychologiczno - pedagogiczna dla uczniów klas I-III w szkole w Piaskach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoc psychologiczno - pedagogiczna dla uczniów klas I-III w szkole w Piaskach. Łącznie zamówienie obejmuje 188 godzin ( 2 grupy po 22 godziny i 6 grup po 24 godziny)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin (3 grupy po 30 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin (3 grupy po 30 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie zamówienie obejmuje 108 godzin (3 grupy po 36 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia gimnastyczne korygujące wady postawy. Łącznie zamówienie obejmuje 180 godzin (3 grupy po 60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia rozwijające umiejętności uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin (3 grupy po 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pomoc psychologiczno - pedagogiczna dla uczniów klas I-III w szkole w Szelejewie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoc psychologiczno - pedagogiczna dla uczniów klas I-III w szkole w Szelejewie. Łącznie zamówienie obejmuje 86 godzin ( 1 grupa - 28 godzin i 2 grupy po 29 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin (3 grupy po 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin (3 grupy po 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie zamówienie obejmuje 108 godzin (3 grupy po 36 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia gimnastyczne korygujące wady postawy. Łącznie zamówienie obejmuje 180 godzin (3 grupy po 60 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia rozwijające umiejętności uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin (3 grupy po 30 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pomoc psychologiczno - pedagogiczna dla uczniów klas I-III w szkole w Bodzewie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoc psychologiczno - pedagogiczna dla uczniów klas I-III w szkole w Bodzewie. Łącznie zamówienie obejmuje 86 godzin ( 1 grupa - 28 godzin i 2 grupy po 29 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Warsztaty uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Łącznie zamówienie obejmuje 39 godzin ( 1 grupa 4 godziny; 4 grupy po 2 godziny i 9 grup po 3 godzin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 30
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu wymienionych zajęć zgodnie ze składana ofertą na daną część zamówienia - 20
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.