Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-16
Głubczyce: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 6 / VII / 14
Numer ogłoszenia: 238904 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach , ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 6 / VII / 14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części/pakiety zamówienia: pakiet nr 1 - Dostawa strzykawek, igieł i przyrządów jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ; pakiet nr 2 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ; pakiet nr 3 - Dostawa rękawic jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ; pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ; pakiet nr 5 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ; pakiet nr 6 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ; pakiet nr 7 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ; pakiet nr 8 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ; pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ; pakiet nr 10 - Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ; pakiet nr 11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku- wg załącznika nr 2/11 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw stanowiących nie więcej niż 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Cena za ich wykonanie będzie ustalona w oparciu o czynniki cenotwórcze podane w ofercie zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.12.20-8, 22.99.32.00-9, 31.71.11.40-6, 39.51.11.00-8, 33.15.71.10-9, 24.93.12.30-0, 32.35.41.10-3, 24.93.12.40-3, 34.92.84.80-6, 38.41.20.00-6, 22.45.51.00-5, 37.32.23.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wszystkie pozycje: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. III pkt 6 SIWZ: a) posiada Deklaracje Zgodności CE (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi), b) jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku, c) spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Należy złożyć jedno oświadczenie dla wszystkich oferowanych wyrobów dla wszystkich pakietów na potwierdzenie faktu, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu, posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych i posiadają deklarację zgodności - o ile jest wymagana (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia (z dokładnym oznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy) po zawarciu umowy. 2. pakiet nr 3, pozycje nr 1-2: a) Deklaracja Zgodności CE, b) karta techniczna produktu potwierdzająca spełnienie norm
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 - 2/11 do SIWZ), 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 Ustawy): 1. Okoliczności, w wyniku których może dojść do zmiany podmiotowej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego po stronie wykonawcy: - sukcesja uniwersalna (obejmująca np. dziedziczenie lub nabycie spadku na skutek umowy - art. 1053 i 1055 § 1 Kodeksu Cywilnego) - przekształcenia spółek handlowych na podstawie przepisów kodeksu spółek handlowych - łączenie osób prywatnych (np. art. 96 i art. 101 prawa spółdzielczego) - kumulatywne przystąpienie do długu (np. w wyniku zawarcia umowy zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, z którą związane były zobowiązania dotychczasowego właściciela, wynikające z umowy o realizację zamówienia publicznego). 2. Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku: a) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT; b) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego przez Wykonawcę). Wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian uwzględniających zmiany ww. czynników cenotwórczych i okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 3. Zmiany Umowy mogą nastąpić: a) w odniesieniu do wartości zgodnie z pkt 2; b) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia@szpitalglubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, sekretariat IIIp, strona www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl lub w formie elektronicznej: zamowienia@szpitalglubczyce.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 10:20, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa strzykawek, igieł i przyrządów jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 - Dostawa strzykawek, igieł i przyrządów jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - załącznik nr 2/2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rękawic jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 - Dostawa rękawic jednorazowego użytku - załącznik nr 2/3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR - załącznik nr 2/4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 24.93.12.30-0, 32.35.41.10-3, 24.93.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - załącznik nr 2/5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 38.41.20.00-6, 22.45.51.00-5, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 6 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - załącznik nr 2/6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 7 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - załącznik nr 2/7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - załącznik nr 2/8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - załącznik nr 2/9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 37.32.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 10 - Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00-9, 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku- wg załącznika nr 2/11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 31.71.11.40-6, 39.51.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Bransoletki identyfikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.