eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceBudowa ulicy Jeziornej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Kozienice: Budowa ulicy Jeziornej
Numer ogłoszenia: 238918 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Jeziornej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ulicy Jeziornej w Kozienicach od km 0+000 do km 0+ 700,30 wraz z przebudową infrastruktury technicznej. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowy ulicy Jeziornej w Kozienicach, projekt budowy oświetlenia ulicznego i przebudowy sieci elektroenergetycznej oraz projekt przebudowy sieci telekomunikacyjnej TPSA kolidujących z projektowaną ulicą, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. 2. Zakres robót: 2.1. Roboty drogowe: Roboty przygotowawcze - pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne, w tym: - rozebranie krawężników betonowych i kamiennych, ław betonowych, nawierzchni z bloczków betonowych, - przy posesji dz. Nr 1921/2 rozbiórka 2 zjazdów z kostki brukowej betonowej. Materiał z rozbiórki przekazać właścicielowi nieruchomości. - rozbiórka cokołu betonowego i ogrodzenia z kształtowników, demontaż metalowych słupków ogrodzeniowych wraz z ich utylizacją .- wycinka drzew - ścinanie, karczowanie, wywóz i likwidacja karp, dłużyc i gałęzi na koszt wykonawcy. Uwaga: odzyskany drzewostan (sosny) należy przekazać w depozyt Kozienickiemu Centrum Kultury Rekareacji i Sportu w Kozienicach. - czyszczenie terenu z krzaków i innych nasadzeń wraz z ich likwidacją na koszt wykonawcy. - wykopy, formowanie i zagęszczanie nasypów, formowanie i zagęszczanie poboczy, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Nawierzchnia jezdni - odcinek od km 0+000 do km 0+ 700,30, szerokość jezdni 5,50m, w tym: odcinek od km 0+000 - km 0+434,50 oraz km 0+684 - km 0+700,30 - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm, odcinek od km 0-434,50 - km 0+684 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 4 cm, - warstwa wyrównawcza nawierzchni z betonu asfaltowego gr. do 11 cm, - istniejąca podbudowa z bloczków betonowych gr. 15 cm. Nawierzchnia jezdni ograniczona krawężnikiem betonowym 30x20cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Wysokość posadowienia krawężnika : 12 cm ponad rzędną nawierzchni przy jej krawędzi. Na odcinku od km 0-238 - km 0-700,30, po stronie lewej krawężnik betonowy ułożony na płask. W miejscu wjazdów na posesje krawężnik wtopiony ( wysokość 2 cm ponad rzędną nawierzchni). Nawierzchnia zjazdów: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm, - podbudowa z mieszanki betonowej 5 MPa gr. 12 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Nawierzchnia zjazdów od strony ciągu pieszo-rowerowego oraz bram wjazdowych ograniczona obrzeżem betonowym 30x8cm. Przy nieruchomości o nr ewid. 1921/2 należy wykonać dwa nowe zjazdy na posesję z dostosowaniem wysokościowym do projektowanej drogi i utwardzonego placu działki nr 1921/2. Nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego - chodnik jednostronny szerokości 2,50m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem betonowym 30x8cm. Odwodnienie - powierzchniowe z wykorzystaniem spadków podłużnych i poprzecznych. Odprowadzenie wód opadowych do istniejących studni chłonnych. W km 0+270 należy wykonać wpust uliczny prawostronny z odprowadzeniem wód opadowych poza koronę jezdni. Pobocza - lewostronne szer. 1,5 m, utwardzone mieszanką z kruszywa gr. min. 10 cm, - plantowanie terenu na całej długości inwestycji z wykonaniem i umocnieniem skarp o nychyleniu 1:1,5 i obsianiem trawą. Trawniki - wykonane na warstwie ziemi urodzajnej w obrębie całej inwestycji. Nasiona traw odporne na warunki miejskie. Regulacja urządzeń podziemnych: - regulacja pionowa istniejących urządzeń podziemnych do projektowanych rzędnych oraz montaż pierścieni odciążających i włazów typu ciężkiego na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, udrożnienie istniejącego przepustu przy włączeniu do drogi powiatowej (ul. Wiślana) z odtworzeniem rowów w ciągu drogi powiatowej (ul. Wiślana) na długości 6m po obu stronach ul. Jeziornej. Ogrodzenia - wykonanie cokołów betonowych pod ogrodzenie, czyszczenie i malowanie zdemontowanych przęseł ogrodzenia, osadzenie oczyszczonych i pomalowanych przęseł ogrodzenia na nowych słupkach stalowych z daszkiem. Organizacja ruchu: - tymczasowa - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego w związku z realizacją zamówienia. - stała - oznakowanie pionowe. Znaki pionowe wykonane z folii odblaskowej 2 generacji na blasze stalowej ocynkowanej z podwójnie zagiętymi krawędziami na słupkach z rur stalowych śr. 50 mm. 2.2. Roboty elektroenergetyczne: Oświetlenie uliczne - zabudowa szafy oświetlenia, - przebudowa słupa linii napowietrznej, - budowa linii kablowej YAKY 4x70mm2, 4x35mm2, 4x25mm2, - montaż słupów oświetleniowych 8m, - montaż wysięgników stalowych jednoramiennych 1m, - montaż opraw sodowych 100W na słupach stalowych, - wykonanie uziemienia, Przebudowa linii SN - odkopanie istniejącego kabla SN, - ułożenie istniejącego kabla po nowej trasie, - budowa kabla 3xYHAKXS 12/20kV 1x120mm2, - wykonanie muf przelotowych. Przebudowa linii nn. - odkopanie istniejącego kabla nn, - ułożenie istniejącego kabla po nowej trasie, - wykonanie muf przelotowych, - założenie rur ochronnych dwudzielnych na istniejące kable nn. Badania i pomiary instalacji. 2.3. Roboty telekomunikacyjne: - przebudowa kanalizacji telekomunikacyjnej rozdzielczej, - budowa studni kablowych, - przebudowa miedzianych kabli abonenckich. 2.4. Roboty uzupełniające: - niezbędne roboty demontażowe, - przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, roboty porządkowe, - wytyczenie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu, - wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki na koszt wykonawcy, - montaż rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe zgodnie z zaleceniami właścicieli urządzeń podziemnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o pow. min. 2000m2 lub co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o pow. min. 2000m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) w przypadku gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1.), - oświadczenie innego podmiotu (podmiotu oddającego do dyspozycji niezbędne zasoby) o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 1 pkt 2 stawy Pzp (składane odpowiednio na druku załącznika nr 8 lub 8a).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach : 1.1. Niesprzyjających warunków pogodowych. 1.2. Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy. 1.3. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 1.4. Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót. 1.5. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 1.6. Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, 1.7. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.8. Zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy, 2. W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów, 3. Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, 4. W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 5. Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 6. Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres,termin. 7. Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok.111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.