Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Olsztyn: Dostawa Materiałów opatrunkowych, sterylizacyjnych i asortymentu na blok operacyjny
Numer ogłoszenia: 23892 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki z Przychodnią SP ZOZ Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie , ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 672 40 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Materiałów opatrunkowych, sterylizacyjnych i asortymentu na blok operacyjny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Materiałów opatrunkowych, sterylizacyjnych i asortymentu na blok operacyjny z podziałem na zadania: 1. Materiały opatrunkowe, 2. Plastry, przylepce i opatrunki specjalistyczne, 3. Opatrunki do stabilizacji wkłuć centralnych, 4. Setony i tupfery, 5. Elastyczna siatka opatrunkowa, 6. Tampony neurochirurgiczne, 7. Podkłady i pieluchomajtki, 8. Materiały sterylizacyjne, 9. Fartuchy higieniczne dla pacjentów, 10. Fartuchy sterylne chirurgiczne, 11. Ubrania j. u. na blok operacyjny, 12. Wskaźniki, 13. Naboje gazowe z EO, 14. Pozostałe akcesoria, 15. Obłożenia i serwety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.12 - Plastry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca złoży na Załączniku Nr 2 oświadczenie w powyższym zakresie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Dokumenty potwierdzające wprowadzenie danego wyrobu medycznego do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. g) Próbki oferowanych produktów dla Zadania 1-11 Dotyczy Zadania Nr 1 - 11: Zamawiający wymaga w celu dokonania oceny jakości dostarczenia przez każdego z Wykonawców próbek każdego oferowanego produktów. Próbki należy dostarczyć w ilości najmniejszego jednostkowego opakowania, a w przypadku gdy przekracza ono 10 szt. to 2 sztuki wyrobu medycznego. Próbki należy dostarczyć do Kierownika Apteki Szpitalnej - mgr farm. Bożeny Korczakowskiej (Budynek Przychodni ul. Warszawska 30 I piętro tel. 728 32 33 52 do dnia 05-02-2010r. do godz. 12.00. Zamawiający wymaga aby wraz z dostawą próbek Wykonawca dostarczył w dwóch egzemplarzach protokół przekazania produktów do testowania. Zamawiający potwierdzi na protokole odbiór próbek i przekaże/odeśle Wykonawcy. h) Formularz oferty (Załącznik Nr 1) i) Formularz oświadczeń (Załącznik Nr 2) j) Arkusz asortymentowo cenowy ( Załącznik Nr 3). k) Wzór umowy - Załącznik Nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/szpital.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki z Przychodnią SP ZOZ Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie ul. warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie I pietro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki z Przychodnią SP ZOZ Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ul. warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 . Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2. Plastry, przylepce i opatrunki specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, przylepce i opatrunki specjalistyczne zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3. Opatrunek do stabilizacji wkłuć centralnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do stabilizacji wkłuć centralnych - 30 szt. zgodnie z Zał.Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Setony i tupfery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Setony i tupfery - 8 600 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5. Elastyczne siatki opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczne siatki opatrunkowe - 72 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6. Tampony neurochirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony neurochirurgiczne - 18000 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7. Podkładki i pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkładki i pieluchomajtki - 22700 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8. Materiały sterylizacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały sterylizacyjne - 10676 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9. Fartuchy higieniczne dla pacjentów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy higieniczne dla pacjentów - 3000 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10. Fartuchy sterylne chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy sterylne chirurgiczne - 8500 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11. Ubrania jednorazowego użytku na blok operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania jednorazowego użytku na blok operacyjny - 1550 kpl. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12. Wskaźniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki - 16830 szt., 60 rolek zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13. Naboje gazowe z EO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje gazowe z EO - 420 szt. zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14. Pozostałe akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe akcesoria - fartuchy, maseczki, czepki , pokrowce, podkłady zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15. Obłożenia i serwety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia i serwety - zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.