Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Boćki: Remont odcinka drogi gminnej Nr 108745B Wiercień do drogi powiatowej nr 1679 Boćki - Starowieś o długości 0,6km związany z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej
Numer ogłoszenia: 238970 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boćki , Plac Armii Krajowej 3, 17-111 Boćki, woj. podlaskie, tel. 85 7319610; 7319620, faks 85 7319612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinka drogi gminnej Nr 108745B Wiercień do drogi powiatowej nr 1679 Boćki - Starowieś o długości 0,6km związany z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej Nr 108745B Wiercień do drogi powiatowej nr 1679 Boćki - Starowieś o długości 0,6km związany z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej tj.: - odtworzenie, oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych dł. 1200mb polegające na: usunięciu drzew, krzaków gęstych, pni, namułu wraz z wywiezieniem, - usunięcie warstwy namułu (piasek + grunt) z korpusu drogi w ilości 280m3, - wyrównanie pospółką ubytków na skutek wypłukania przez wody burzowe warstwą o śr. grubości kruszywa 10cm - 3600m2, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4800m2, - wykonanie nawierzchni żwirowej: warstwa dolna po zagęszczeniu gr. 15cm - 3600m2, wartwa górna po zagęszczeniu gr. 12cm - 3600m2, - plantowanie poboczy w gruncie kat. III - 1200m2, - odmulenie przepustu o średnicy 80cm o dł. 11mb wraz z umocnieniem skarp wlotu i wylotu płytami ażurowymi z wypełnieniem przestrzeni humusem - 24m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumantacja projektowa i przedmiar robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące przedmiot zamówienia o łączenj wartości nie mniejszej niż 300000,00zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział następujących osób: kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełńiony formularz OFERTA, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonwcy o ile ofetrę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 siwz, kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określające następujące warunki zmiany: - zaistnienia siły wyższej, - przedłużąjących się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych, - wydania decyzji, postanowień lub innych aktów organów administracji publicznej bądź instytucji kontrolujących działania Zamawiającego mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, - wystąpienia okoliczności których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, - konieczność wstrzymania robót na żądanie organu nadzoru budowlanego, - konieczność zmiany zakresu dokumentacji projektowej niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżenia powstania strat dla Zamawiającego przed uzyskaniem założonego efektu użytkowego, wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, - przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu lub wysokości wartości lub sposobu spełnienia świadczeń stron, - zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do pełńienia funkcji kierownika robót drogowych, przy czym nowo wskazane osoby powinni spełńiać wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 7 niniejszej SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boćki, 17-111 Boćki, ul. Plac Armii Krajowej 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boćki, 17-111 Boćki, ul. Plac Armii Krajowej 3, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Przebudowa dróg gminnych publicznych w msc. Stare Siedlisko i Ławki
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w części dotyczącej: - rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna (ciąg dalszy w SWZ)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.