eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceŚwiadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Kielce: Świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 238 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397218 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu utrzymania porządku i czystości na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach o powierzchni ok. 23 100,00 m2 tj.: a) codzienne ( 7 dni w tygodniu) sprzątanie Targowiska po zakończeniu handlu, b) codzienne sprzątanie i nadzorowanie czystości na terenie Targowiska w godzinach szczytu handlowego tj. w godz. 7.00-14.00 ze szczególnym uwzględnieniem sektora nr 6- warzywa, na bieżąco porządkowanie terenu, c) nadzorowanie i sprzątanie terenu szkoły ze śmieci przy granicy z targowiskiem ( w odległości do 5m od ogrodzenia), d) zgrabianie i uprzątanie liści zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, e) ugniatanie śmieci w kontenerach f) oddzielenie kartonów, pudełek i skrzynek od masy śmieci i bezwzględny zakaz umieszczania ich w kontenerach, g) usuwanie śmieci z terenów przyległych do targowiska przy silnych wiatrach mogących pochodzić z targowiska h) czyszczenie kratek ściekowych na terenie targowiska przynajmniej 2 razy w tygodniu ( w razie potrzeby częściej), i) okresowe czyszczenie kanalizacji ze szczególnym uwzględnieniem czyszczenia po ulewach (nanosy), j) w okresie zimowym odśnieżanie terenu targowiska zależnie od opadów śniegu ( w różnych godzinach zarówno dziennych jak i nocnych ),wywożenie śniegu z terenu Targowiska, posypywanie odpowiednimi preparatami lub piaskiem całego terenu, ze szczególnym uwzględnieniem schodów, k) odśnieżanie dachów, usuwanie nawisów i sopli, l) czyszczenie dachów w okresie poza zimowym ze śmieci i narzuconych przedmiotów m) doraźne wykonywanie prac porządkowych wynikających z określonych sytuacji( np. rozlanie, rozsypanie, potłuczenie) n) pełna odpowiedzialność za utrzymanie czystości na terenie Targowiska, o) współpraca z biurem obsługi targowiska, p) odpowiedzialność cywilno-prawna za wydarzenia powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania prac porządkowych, nie odśnieżania bądź nie posypywania zabezpieczającego przez nieszczęśliwym wypadkiem - Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 6 pracowników wykonawcy. - Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. - Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania się we własnym zakresie w sprzęt i środki niezbędne do wykonywania prac, o których mowa w umowie. - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną za wydarzenia powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania prac porządkowych oraz nie odśnieżanie bądź nieposypanie terenu zabezpieczające przed nieszczęśliwym wypadkiem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CEDROX Józef Cedro, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18/54, 25-431 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180048,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.