Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-02
Warszawa: Dostawa urządzeń biometrycznych
Numer ogłoszenia: 239003 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych , ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biometrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia biometryczne, kamery cyfrowe, akcesoria fotograficzne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 38.65.00.00-6, 35.12.51.00-7, 48.32.80.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania (do wszystkich zadań) zobowiązany jest do wniesienia wadium na podstawie art. 45. ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy zł). Wadium dla poszczególnych zadań wynosi: Zadanie 1: 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych) Zadanie 2: 400,00 zł (czterysta złotych) Zadanie 3: 200,00 zł (dwieście złotych) Zadanie 4: 200,00 zł (dwieście złotych) Zadanie 5: 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych) Zadanie 6: 2 100,00 zł (dwa tysiące sto złotych) Zadanie 7: 650,00 zł (sześćset pięćdziesiąt złotych) Zadanie 8: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych) Zadanie 9: 100,00 zł (sto złotych) Zadanie 10: 200,00 zł (dwieście złotych) Zadanie 11: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Zadanie 11: 400,00 zł (czterysta złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/zamview.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojciech Polatyński
w.polatynski@tele.pw.edu.pl
tel. 22 234 7998.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej Gmach Elektroniki ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój numer 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kamera cyfrowa z osprzętem do pomiarów twarzy 2D i tęczówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera cyfrowa z osprzętem do pomiarów twarzy 2D i tęczówki - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skaner odcisków palców (1x1) wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner odcisków palców (1x1) wraz z oprogramowaniem 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 48.32.80.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skanery odcisków palców (1x1) wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skanery odcisków palców (1x1) wraz z oprogramowaniem 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 48.32.80.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Skanery odcisków palców (1x1) wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skanery odcisków palców (1x1) wraz z oprogramowaniem 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 48.32.80.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kamery mobilne dla potrzeb fotografowania tęczówki obuoczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamery mobilne dla potrzeb fotografowania tęczówki obuoczne 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mobilne stanowisko do pobierania odcisków i innych modalności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mobilne stanowisko do pobierania odcisków i innych modalności 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Skaner odcisków palców 4x4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner odcisków palców 4x4 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stanowisko do pobierania zdjęć biometrycznych twarzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do pobierania zdjęć biometrycznych twarzy 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Oprogramowanie do weryfikacji osób na podstawie obrazu twarzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do weryfikacji osób na podstawie obrazu twarzy (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.80.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Skaner naczyń krwionośnych dłoni wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner naczyń krwionośnych dłoni wraz z oprogramowaniem (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 48.32.80.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Oprogramowanie do weryfikacji zdjęć twarzy na zgodność z wymogami ICAO / ISO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do weryfikacji zdjęć twarzy na zgodność z wymogami ICAO / ISO (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.80.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy do pomiaru parametrów środowiska laboratoryjnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomiaru parametrów środowiska laboratoryjnego. (3 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim - sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu: CARPATHIAN YOUTH FOR ECO SMART EDUCATION
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: Czujniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.