eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługi związane z odbiorem i wywozem odpadów komunalnych (33/2010)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Gdańsk: usługi związane z odbiorem i wywozem odpadów komunalnych (33/2010)
Numer ogłoszenia: 239038 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177168 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, faks 058 7416407.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z odbiorem i wywozem odpadów komunalnych (33/2010).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odbiorem i wywozem odpadów komunalnych, z 2 pojemników krytych każdy o pojemności 1,1 m3 i z ul. Słowackiego 10 i z 3 pojemników krytych każdy o pojemności 7m3 z ul. Polanki 117, stanowiących własność Zamawiającego oraz 1 pojemnika o pojemności 7m3 stanowiącego własność Wykonawcy oraz nieodpłatne dostarczenie zestawu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wraz z ich opróżnianiem (wywozem i zagospodarowaniem odpadów) musi być zgodna z obowiązującymi przepisami. Wykonawca wykonywać będzie usługę mycia i dezynfekcji pojemników na odpady, (nie rzadziej niż raz na trzy miesiące a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na miesiąc). Koszt 1-go dodatkowego pojemnika 7m3, usługi mycia pojemników a także obsługi odpadów gromadzonych selektywnie musi być ujęty przez Wykonawcę w kalkulacji kosztów wywozu 1m sześciennego odpadów niesegregowanych (komunalnych czy też miejskich rozumianych wg CPV). Zamawiający będzie się rozliczał z usługobiorcą na podstawie odebranych odpadów komunalnych mierzonych w m3 bez względu na rodzaj odpadów. Rozliczenie będzie prowadzone w cyklach miesięcznych. Miesięczna ilość odebranych odpadów szpitalnych kształtować się będzie na poziomie 124,5m3. Usługobiorca zapewni transport do odbioru kontenerów na swój koszt pojazdami samochodowymi przystosowanymi do tego typu ładunków. Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywał od poniedziałku do piątku każdorazowo na fax lub telefoniczne zgłoszenie. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów w ciągu 24 ha. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych 4482m3 w okresie 36 miesięcy. Wykonawca wykonuje usługę odpadów o kodach: (200301, 150101, 150102, 150107, 020103,) przez okres 36 miesięcy z 7 Szpitala Marynarki Wojennej z Przychodnią SP ZOZ w Gdańsku. Zgodnie z zapisami: Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008, Nr 25 poz. 150 ze zm.) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2007, Nr 39 poz. 251 ze zm.) Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2005 Nr, 236 poz. 2008 ze zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługi związane z odbiorem i wywozem odpadów komunalnych (33/2010)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych S.A., Trakt Św. Wojciecha 43/45,, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108509,22

  • Oferta z najniższą ceną: 108509,22 / Oferta z najwyższą ceną: 116532,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.