Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Rzeszów: Przebudowa ulicy Dębickiej w Rzeszowie w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Dębickiej. Zadanie planowane do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (oś priorytetowa II - Infrastruktura techniczna, działanie 2.1 - Infrastruktura komunikacyjna, schemat B i C)
Numer ogłoszenia: 239067 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dębickiej w Rzeszowie w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Dębickiej. Zadanie planowane do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (oś priorytetowa II - Infrastruktura techniczna, działanie 2.1 - Infrastruktura komunikacyjna, schemat B i C).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane będzie w etapach: 1) etap I i II - wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową, 2) etap III - opracowanie dokumentacji projektowej w 4 egzemplarzach w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy i wykonanie robót budowlanych, zgodnie z tą dokumentacją. Etapy obejmują: 1) ETAP I - przebudowa ul. Dębickiej od km 0+000 do km 0+602,50 - odcinek od początku wykonanej przebudowy do ul. Ustrzyckiej - polegająca na wykonaniu wzmocnienia i poszerzenia nawierzchni do szerokości 7 m z odwodnieniem powierzchniowym i wgłębnym, obramowaniem krawężnikiem ulicznym, budowie nawierzchni chodnika i wjazdów bramowych oraz oświetlenia ulicznego wraz z zabezpieczeniem kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej w granicach pasa drogowego. Zakres robót zawiera: a) wykonanie robót ziemnych na poszerzeniu nawierzchni, b) zabezpieczenie kabli teletekomunikacyjnych rurami ochronnymi o standardzie nie gorszym niż Arota, c) wykonanie warstwy odsączającej z drenażem wgłębnym, d) wykonanie warstw podbudowy, e) ułożenie krawężników ulicznych, f) wykonanie wzmocnienia nawierzchni przez frezowanie zniszczonej nawierzchni bitumicznej i wbudowanie warstw bitumicznych odpornych na okleinowanie, g)wykonanie robót ziemnych na chodnikach i zjazdach, h)wykonanie kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wody do potoku Przyrwa, i)wykonanie kablowej linii oświetlenia ulicznego, j) montaż słupów oświetleniowych z osprzętem, k)wykonanie podbudowy i nawierzchni na chodnikach i wjazdach bramowych, l)przebudowę przyłącza energetycznego do stacji trafo, obejmującą: - wykonanie rowu kablowego, - montaż przyłącza energetycznego zasilania oświetlenia ulicznego, - zasypanie rowu kablowego, 2) ETAP II - przebudowa ul. Dębickiej od km 0+000 do km 1+131,56 - odcinek od ul. Ustrzyckiej do ul. Świdrówka (granica m. Rzeszowa do 2007 r.) - polegająca na wykonaniu wzmocnienia i poszerzenia nawierzchni do szerokości 7 m z odwodnieniem powierzchniowym i wgłębnym, obramowaniem krawężnikiem ulicznym, budowie nawierzchni chodnika i wjazdów bramowych oraz oświetlenia ulicznego wraz z zabezpieczeniem kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej w granicach pasa drogowego. Zakres robót zawiera: a) wykonanie robót ziemnych na poszerzeniu nawierzchni, b) zabezpieczenie kabli teletekomunikacyjnych rurami ochronnymi o standardzie nie gorszym niż Arota, c) przestawienie 1 słupa teletechnicznego, d) wykonanie warstwy odsączającej z drenażem wgłębnym, e) wykonanie warstw podbudowy, f) ułożenie krawężników ulicznych, g) wykonanie wzmocnienia nawierzchni przez frezowanie zniszczonej nawierzchni bitumicznej i wbudowanie warstw bitumicznych odpornych na okleinowanie, h)wykonanie robót ziemnych na chodnikach i zjazdach, i) przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej, j) wykonanie kablowej linii oświetlenia ulicznego, k) montaż słupów oświetleniowych z osprzętem, l) przebudowę przyłączy energetycznych, m) przebudowę i zabezpieczenie gazociągu, n) przebudowę kanalizacji sanitarnej, o) przebudowę wodociągu, p) wykonanie podbudowy i nawierzchni na chodnikach i wjazdach bramowych, q) przebudowę przyłączy : energetycznych, teletechnicznych, wodociągu i kanalizacji sanitarnej z zachowaniem istniejącego przebiegu odcinek od ul. Ustrzyckiej do ul. Świdrówka ( granica m. Rzeszowa do 2007 r.), obejmującą: - przebudowę 4 szt. przyłączy napowietrznych do budynków działek o numerach 5564/1, 5563/1, 5563/2, 5555, 5565/1, 1458, - przebudowę przyłączy teletechnicznych, - przebudowę przyłącza wodociągowego, - przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej 3) ETAP III - przebudowa ul. Dębickiej - odcinek od ul. Świdrówka do nowej granicy miasta Rzeszowa o długości 2,63 km - w obrębie istniejącego pasa drogowego wraz zabezpiecze-niem i przebudową kolidującej infrastruktury technicznej. Dokumentacja projektowa winna obejmować projekt budowlany (zmiana w stosunku do Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w zakresie dokumentacji na zgłoszenie), projekty wykonawcze na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego przebudowy ul. Dębickiej oraz opracowania niezbęd-ne do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o których mowa w art. 11d. ust. 1. pkt 1)-5) i pkt 7) ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.). Projekt budowlany w ilości 4 egzemplarzach wraz z wymaganymi załącznikami Wykonawca opracuje w oparciu o obowiązujące przepisy (w szczególności Prawo budowlane). Wszystkie elementy projektu budowlanego i wykonawczego podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 277 000,00 zł, słownie złotych: dwieście siedemdziesiąt siedem tysięcy 00/100.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizował minimum dwa zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia i długości drogi (ulicy) co najmniej 2 km każde zadanie i wartości robót co najmniej 10 000 000,00 zł (brutto) każde - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. posiadać potencjał kadrowy: mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia, tj.: 1) projektant branży drogowej: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń do projektowania, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać zaprojektowanie minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi(ulicy) klasy Z lub wyższej o długości min. 2 km każde zadanie, c) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 2) projektant branży sanitarnej: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do projektowania, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się zaprojektowaniem mi-nimum: - dwóch zadań dot. przebudowy lub budowy sieci gazowej, wodociągowej i ka-nalizacyjnej o długości minimum 0,2 km każda sieć, lub - jednego zadania dot. przebudowy lub budowy sieci gazowej o długości minimum 0,2 km, i - jednego zadania dot. przebudowy lub budowy sieci wodociągowej o długości minimum 0,2 km, i - jednego zadania dot. przebudowy lub budowy sieci kanalizacyjnej o długości minimum 0,2 km, c) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 3) projektant branży elektrycznej: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się zaprojektowaniem mi-nimum dwóch zadań o długości przebudowy lub budowy sieci elektrycznych minimum 0,5 km każde zadanie, c) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 4) projektant branży telekomunikacyjnej: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się zaprojektowaniem mi-nimum dwóch zadań o długości przebudowy lub budowy sieci telekomunikacyjnej minimum 0,2 km każde zadanie, c) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 5) kierownik budowy: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budo-wy, c) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik budowy w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej o długości minimum 2 km każde zadanie, d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 6) kierownik robót drogowych: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych lub kierownika budowy, c) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik robót drogowych lub kierownik budowy w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej o długości minimum 2 km każde zadanie, d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 7) kierownik robót branży sanitarnej: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sie-ci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, lub odpo-wiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co naj-mniej dwoma zadaniami w zakresie sieci kanalizacyjnej i gazowej, d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 8) kierownik robót branży elektrycznej: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sie-ci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnie-niami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co naj-mniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci elektrycznych), d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 9) geodeta - osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub geodezyjnej obsługi inwestycji. 4. potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania za-mówienia odpowiadającym pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, a szczególnie: 1) koparko-ładowarka 0,25-0,6 m3 -2 szt.. lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka 0,25-0,6 m3 - po 1 szt. 2) walec wibracyjny samojezdny stalowy średni 8-12 Mg - 1 szt. 3) walec wibracyjny samojezdny stalowy ciężki 12-15 Mg - 1 szt. 4) walec samojezdny ogumiony 15 Mg - 1szt. 5) skrapiarka - 1 szt. 6) szczotka mechaniczna - 1szt. 7) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/godz.- 1 szt. 8) rozściełacz mas bitumicznych o szerokości min. 4,0 m z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie 80% - 1 szt. Środki transportu 9) samochód samowyładowczy pow. 10 t z przykryciem brezentowym - 5 szt. 10) samochód skrzyniowy 5 t - 1 szt. 11) samochód dostawczy - 1szt. 12) samochód specjalny liniowy z platformą i balkonem - 1 szt. 5. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 000 000,00 zł. 6. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub dostęp do kredytu w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy, 7) Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt II ppkt 3 SIWZ) na załączniku nr 4 - wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych prawem uprawnień, 9) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) na załączniku nr 5, 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt II ppkt 5 SIWZ), 11) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (zgodnie z pkt II ppkt 6 SIWZ), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 3
(pokój 320)
cena SIWZ - 736,00 zł (z VAT).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 1, pokój 601(VI piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie planowane do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Re-gionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (oś priorytetowa II - Infrastruktura techniczna, działanie 2.1 - Infrastruktura komunikacyjna, schemat B i C).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.