Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Siedlce: Działania z zakresu aktywnej integracji i działania środowiskowe.
Numer ogłoszenia: 239072 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6448172, faks 0-25 6448172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprsiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania z zakresu aktywnej integracji i działania środowiskowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie działań z zakresu aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego /Nowa Szansa na Przyszłość/ w 2012 roku oraz działań środowiskowych realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach - w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 85.14.00.00-2, 55.32.00.00-9, 55.27.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I.1, I.2: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług tj. warsztatu aktywnego poszukiwania pracy i treningu kompetencji życiowych o wartości łącznej min. 70.000,- zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zadanie II: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług tj. warsztatu kompetencji i umiejętności społecznych i wyjazdu integracyjnego dla dzieci o wartości łącznej min. 30.000,- zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zadanie III: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług tj. wyjazdów integracyjnych o wartości łącznej min. 50.000,- zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia według kryterium spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę bazą lokalową i zapleczem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia: Zadania I.1, I.2 - infrastrukturę pozbawioną barier architektonicznych i dostosowaną do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Zadania I.1 - bazę lokalową i techniczną niezbędną do wykonania zabiegów rehabilitacyjnych zdrowotnych dla 15 osób niepełnosprawnych, Zadania I.1, I.2 - pokoje 2-3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym dla określonej w zadaniu liczby uczestników szkoleń i opiekunów osób niepełnosprawnych wymagających stałej opieki w związku z niezdolnością do samodzielnej egzystencji, w tym pokoje 2-osobowe z łazienkami przystosowanymi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w liczbie określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zadania I.1, I.2-miejsce spożywania posiłków dla określonej w zadaniu liczby uczestników szkoleń i opiekunów, Zadania I.1, I.2-sale wykładowe dla dwóch grup wyposażone w sprzęt multimedialny niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. - Zadanie I.1 Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym dysponowanie ośrodkiem w miejscowości nadmorskiej, w pobliżu plaży dostępnej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zadanie II.1 za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę hotelem/pensjonatem/ośrodkiem: kategorii min. 2 gwiazdkowy, w miejscowości nadmorskiej położonej w promieniu do 50 km od Trójmiasta; pokoje maksymalnie 2-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym; posiadający miejsce spożywania posiłków i zapewnienie min. 3 posiłków dziennie, w tym obiad dwudaniowy i napoje, catering podczas szkolenia oraz prowiantu na czas przejazdu w dniu powrotu. Zadanie II.2 za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie hotelem/pensjonatem/ośrodkiem: kategorii min. 2 gwiazdkowy, w miejscowości położonej wzdłuż linii brzegowej Morza Bałtyckiego w Polsce w odległości do 400m od morza dysponujący zapleczem sportowo-rekreacyjnym tj. boiskami sportowymi (do gry w piłkę ręczną, nożną, siatkową, koszykową), sprzętem do gier i zabaw sportowych (zespołowych) oraz świetlicą. Teren ośrodka powinien być ogrodzony i monitorowany. Zakwaterowanie w pokojach maksymalnie 3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym; posiadający miejsce spożywania posiłków i zapewnienie min. 3 posiłków dziennie. Zadanie III.1: za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę hotelem/pensjonatem/ośrodkiem kategorii min. 3 gwiazdkowy w Karpaczu; pokoje maksymalnie 2-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (w tym 2 pokoje dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich); posiadający miejsce spożywania posiłków i zapewnienie min. 3 posiłków dziennie, w tym obiad dwudaniowy i napoje - dla łącznie 36 osób. Zadanie III.2: za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie hotelem/pensjonatem/ośrodkiem: kategorii min. 2 gwiazdkowy w odległości do 250 km. od Siedlec*; pokoje maksymalnie 2-5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym; posiadający miejsce spożywania posiłków i zapewnienie min. 3 posiłków dziennie, w tym obiad dwudaniowy, śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego oraz napoje. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia według kryterium spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadania I.1 i I.2 za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: -dysponowanie osobami prowadzącymi szkolenie w liczbie 2 osób z wykształceniem wyższym magisterskim o specjalności psycholog z 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami do prowadzenia w/w zakresu warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych oraz treningu kompetencji życiowych. Zadanie II.1 za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: -dysponowanie osobą prowadząca szkolenie z wykształceniem wyższym magisterskim o specjalności psycholog z 3 letnim doświadczeniem i uprawnienia do prowadzenia w/w zakresu warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych. Zadanie II.2: za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: -dysponowanie 2 osobami (opiekunami). Opiekunowie powinni posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Zadanie III.1: za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: - dysponowanie pilotem podczas całego wyjazdu integracyjnego. Zadanie III.1: za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: -dysponowanie pilotem. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia według kryterium spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz bazy lokalowej niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje dla wykonanych usług.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprsiedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt / Nowa Szansa na Przyszłość / jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.1 Zadanie I.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I.1. Przeprowadzenie Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy /szkolenie wyjazdowe/ dla 22 osób niepełnosprawnych z zabiegami rehabilitacyjnymi dla 15 osób niepełnosprawnych. Zadanie I.2. Przeprowadzenie Treningu kompetencji życiowych /szkolenie wyjazdowe/ dla 18 osób niepełnosprawnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.14.00.00-2, 55.32.00.00-9, 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.1 Zadanie II.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II.1. Przeprowadzenie Warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych /szkolenie wyjazdowe/ dla 6 małoletnich przebywających w rodzinach zastępczych i wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej. Zadanie II.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie /Wyjazdu integracyjnego połączonego z zajęciami ogólnorozwojowymi dla 15 dzieci z rodzin zastępczych w wieku 10 - 14 lat/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 55.32.00.00-9, 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.1 Zadanie III.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III.1. Zorganizowanie Wyjazdu integracyjnego dla 5 osób niepełnosprawnych z WTZ oraz otoczenia tj. 25 uczestników WTZ i 6 opiekunów osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji. Zadanie III.2. Zorganizowanie Wyjazdu integracyjnego dla łącznie 65 osób - uczestników grupy wsparcia i otoczenia tj. środowiska rodzin zastępczych i dzieci wspólnie z nimi zamieszkujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2025.
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.