eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkiwykonanie robót drogowych z elementami kanalizacji deszczowej ulicy Żelaznej na terenie Podstrefy Ełk Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23910

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: wykonanie robót drogowych z elementami kanalizacji deszczowej ulicy Żelaznej na terenie Podstrefy Ełk Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., do kontaktów: Krzysztof Bargłowski, ul. Noniewicza 49, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. +48 87 5652217, fax +48 87 5652449, e-mail: ssse@ssse.com.pl, www.ssse.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. Podstrefa Ełk, Marian Sikorski, ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48 87 6106272, fax +48 87 6103353, e-mail: elk@ssse.ssse.com.pl, www.ssse.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. Podstrefa Ełk, Marian Sikorski, ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48 87 6106272, fax +48 87 6103353, e-mail: elk@ssse.ssse.com.pl, www.ssse.com.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót drogowych z elementami kanalizacji deszczowej ulicy Żelaznej na terenie Podstrefy Ełk Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Wykonanie robót drogowych z elementami kanalizacji deszczowej ulicy Żelaznej na terenie Podstrefy Ełk Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej" obejmującego: a) budowę jezdni ulicy Żelaznej bez warstwy ścieralnej na odcinku od hektometra 1 + 40 do hektometra 4 + 20 tj. 280 m.b. b) wykonanie studzienek wpustowych z przykanalikami, osadzeniem wpustów i regulację studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej Informacje dodatkowe: - studnie i wpusty (boczne - krawężnikowe) wyprowadzić do poziomu warstwy wiążącej w pasie drogowym ul. Żelaznej znajdują się, czynne sieci: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, kable SN i telekomunikacyjne, linia napowietrzna SN 15kV - wynikający z bilansu mas ziemnych niedobór gruntu w pasie drogowym ul. Żelaznej został uzupełniony - roboty ziemne powinny obejmować niwelację terenu i zagęszczenie gruntu w obrębie projektowanych parkingów w pasie drogowym ulicy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ełk, ul. Żelazna. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 złotych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania, jako główny wykonawca, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, o wartości powyżej 350.000 zł każdy 3) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wystarczającej do realizacji robót, oszacowanych na sumę wg złożonej oferty bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5) spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz personelu kierowniczego zgodnie z par. I ust.3 pkt 2a S1WZ -Załącznik nr 3 do SIWZ 4) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników zgodnie z par. 1 ust.3 pkt 2b SIWZ. 5) wykaz zrealizowanych zadań z referencjami zgodnie z par. 1 ust.3 pkt 2c SIWZ - Załącznik Nr 4 do SIWZ 6) wykaz sprzętu i środków transportu - zgodnie z par. 1 ust, 3 pkt 2 d - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7) wykaz podwykonawców wykonujących zamówienie - Załącznik Nr 6 do SIWZ 8) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 9) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10) polisa lub inny dokument, ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11) aktualne zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12) potwierdzenie niekaralności Wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 13) dowód wpłacenia / wniesienia wadium 14) w przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć: a) umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum ) wraz z ustanowieniem pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) dokumenty wymienione w SIWZ par. 2 ust.1 pkt 2, 3, 4c, 5b, 6,1, 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. c) warunki wymieniono w SIWZ par. 1 ust. 3 pkt 2b, 4a, 4b, 4c, 5a mogą być spełnione łącznie. d) Warunki wymienione w SIWZ par. 1 ust 3 pkt 2c, 2d, 2g musi spełniać co najmniej 1 partner wchodzący w skład konsorcjum. 15) Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 2 ust.1 pkt 3, 7, 8 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za Zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby upoważnionec do reprezentowania firmy. Sposób oceny spełniania ww. warunków: 1) Oferta powinna być przygotowana zgodnie z par. 4 SIWZ i posiadać komplet dokumentów oraz oświadczeń zgodnie z par. 2 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych do specyfikacji dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.06.2006, cena - 100,00 zł + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 12:00, Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., ul. Noniewicza 49, pok. 12, 16-400 Suwałki.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.