Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-02
Gliwice: zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Numer ogłoszenia: 239125 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. poniżej 193 tyś euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-0, 30.12.00.00-0, 38.65.20.00-0, 33.22.51.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
dla zad. 1 - stacji komputerowej 1. Potwierdzenie kompatybilności dla modelu komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk z strony), 2. Deklarację zgodności CE, 3. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 4. Certyfikat ISO 9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu-wymagane oświadczenie producenta o posiadaniu przez podmiot autoryzacji serwisowej, 5. Zgodność z normą Energy Star 5.0 (wydruk z strony www.energystar.gov ), 6. Certyfikat EPEAT Gold (wydruk z strony www.epeat.net ) Wymienione dokumenty mogą zostać dostarczone w języku polskim lub angielskim. dla zad. 1 - monitora 1. Deklarację zgodności CE, 2. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 3. Certyfikat ISO 9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu - wymagane oświadczenie producenta o posiadaniu przez podmiot autoryzacji serwisowej, 4. Zgodność z normą Energy Star 5.0 (wydruk z strony www.energystar.gov ), 5. Certyfikat EPEAT Silver (wydruk z strony www.epeat.net ) Wymienione dokumenty mogą zostać dostarczone w języku polskim lub angielskim. dla zad. 2 - laptop 1. Potwierdzenie kompatybilności dla modelu komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk z strony), 2. Deklarację zgodności CE, 3. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 4. Certyfikat ISO 9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu - wymagane oświadczenie producenta o posiadaniu przez podmiot autoryzacji serwisowej, 5. Zgodność z normą Energy Star 5.0 (wydruk z strony www.energystar.gov ), 6. Certyfikat EPEAT Gold (wydruk z strony www.epeat.net ) Wymienione dokumenty mogą zostać dostarczone w języku polskim lub angielskim. Dla zad. 3 drukarka monochromatyczna 1. Deklarację zgodności CE, 2. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 3. Oświadczenie producenta dot. pochodzenia oferowanego sprzętu z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie Polski oraz dot. objęcia urządzenia pakietem usług gwarancyjnych zgodnie z wymaganiami w sekcji -Gwarancja-, 4. Zgodność z normą Energy Star (wydruk z strony www.energystar.gov ), Dla zad. 7 1. Deklarację zgodności CE, 2. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 3. Oświadczenie producenta dot. pochodzenia oferowanego sprzętu z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie Polski oraz dot. objęcia urządzenia pakietem usług gwarancyjnych zgodnie z wymaganiami w sekcji -Gwarancja-, 4. Zgodność z normą Energy Star (wydruk z strony www.energystar.gov ) Dla zad 9 Dla serwera: Certyfikat producenta ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji i serwisu produktów, CE oraz ISO 14001 oraz oświadczenia wymienione w wymagania technicznych dla zad. 9
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) zmiana jakości (na wyższą) zaoferowanego wyrobu umownego przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b) możliwość skorygowania ceny na podstawie stosownego dokumentu, zarówno na rzecz Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku zmian przepisów celno - podatkowych, c) gdy przedmiot zamówienia określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji, Wykonawca dostarczy produkt nowszy, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż określona w specyfikacji oraz złożonej ofercie, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień, pok. 2001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień, pok. 2001.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja komputerowa typu SLIM wraz z monitorem LCD 19 cali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja komputerowa typu SLIM wraz z monitorem LCD 19 cali, poniżej 193 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - laptop 15,6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - laptop 15,6 cala - poniżej 193 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drukarka monochromatyczna w technologii LED wraz z rocznym zapasem materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka monochromatyczna w technologii LED wraz z rocznym zapasem materiałów eksploatacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. 4 - Skaner stolikowy A4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 4 - Skaner stolikowy A4, poniżej 193 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. 5 - projektor multimedialny wraz z kablem sygnałowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - projektor multimedialny wraz z kablem sygnałowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. 6 - telefon DECT + 2 x telefaks 2 z możliwością obsługi przez komputer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - telefon DECT + 2 x telefaks 2 z możliwością obsługi przez komputer , poniżej 193 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - drukarka kolorowa w technologii LED.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - drukarka kolorowa w technologii LED, poniżej 193 tys euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. 8 - drukarka kolorowa w technologii LED wraz z zapasem materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - drukarka kolorowa w technologii LED wraz z zapasem materiałów eksploatacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. 9 - Serwer FUJITSU PRIMERGY PY RX300 S6 gold PSU Hard Disk Architecture 6x3.5cali SAS/SATA z oprogramowaniem oraz Biblioteka Taśmowa Fujitsu ETERNUS LT40, 1xLTO-4HH FC, 12f24 Slot z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Serwer FUJITSU PRIMERGY PY RX300 S6 gold PSU Hard Disk Architecture 6x3.5cali SAS/SATA z oprogramowaniem oraz Biblioteka Taśmowa Fujitsu ETERNUS LT40, 1xLTO-4HH FC, 12f24 Slot z wyposażeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. 10 - USB Extender oraz klawiatury do zastosowań medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - USB Extender oraz klawiatury do zastosowań medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad. 11 - Kopiarka cyfrowa wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 - Kopiarka cyfrowa wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zad. 12 - Drukarka termotransferowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 - Drukarka termotransferowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- Dostawa modułowego analizatora gazów
- 17-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych - powtórka
- 15-P-25 Zestaw do zabiegów artroskopowych - dzierżawa
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz akcesoriów wiązanych z komputerami (z podziałem na 9 części)
- Zakup serwera kopii zapasowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.