Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Zakopane: ZP/341/43/09 dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 239138 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/43/09 dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie ( dowozie i odwozie) uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2009/2010 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: : Zad. I. Szkoły Podstawowej nr 7 na Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 oraz do Gimnazjum Specjalnego ul. Chramcówki 15 i z powrotem, tj. z wymienionych gimnazjów na Cyrhlę - liczba dzieci nie przekroczy 20 osób ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ) Zad. II. Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach, ul. Skibówki 2d do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - liczba dzieci nie przekroczy 22 osoby ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ) Zad. III. Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - liczba dzieci nie przekroczy 35 osób ( plus 1 osoba dorosła-opiekun) Uwaga ! ponieważ trasę można obsługiwać tylko pojazdem o masie do 5 T -zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi dwoma pojazdami i w takim przypadku liczba miejsc siedzących w obu pojazdach musi obejmować liczbę dzieci plus po 1 opiekunie na dany pojazd Zad. IV. Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - liczba dzieci nie przekroczy 38 osób ( plus 1 osoba dorosła - opiekun).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium przetargowegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Potencjał techniczny: -wykonawca musi dysponować pojazdami, których data produkcji nie może być starsza niż 1999 r. lub są po kapitalnym remoncie silnika, nie później jednak niż w 2006 roku, a w przypadku zadania III dodatkowo masa pojazdów nie może przekraczać 5 T Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób obejmującej co najmniej obszar powiatu tatrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. O transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 ze zm.) 3.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 1 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 1a do siwz) 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- z wykazu musi wynikać ,że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pojazdami których data produkcji nie może być starsza niż 1999 r. lub są po kapitalnym remoncie silnika, nie później jednak niż w 2006 roku, a w przypadku zadania III dodatkowo masa pojazdów nie może przekraczać 5 T Wykonawca ma podać : markę pojazdu , numer rejestracyjny , datę produkcji ( lub informacji o terminie kapitalnego remontu silnika, ilość miejsc siedzących w pojeździe. Do oferty należy dołączyć : -kserokopie aktualnych ubezpieczeń OC i NW; -kserokopie aktualnego badania technicznego pojazdu -zaświadczenie autoryzowanego punktu obsługi pojazdów potwierdzającego ,że kapitalny remont silnika był nie wcześniej niż w 2006r. (należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz) 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał pojazdy , którymi będzie dysponował; 7. wykaz kierowców ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) pojazdów którymi ma być świadczona usługa oraz kserokopie prawa jazdy (tyle kserokopii ilu kierowców, którzy będą świadczyć usługi przewozu); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu- Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji, Turystyki i Sportu (pok.nr 218)
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych (pok nr 8) Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży , wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Edukacji Turystyki i Sportu Urzędu Miasta Zakopane w terminie 10 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół, do których uczęszcza młodzież objęta dowozem. 3. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać: 1) opis trasy dojazdu do szkoły i z powrotem 2) szczegółowe godziny kursów 3) informacje dotyczące: a) marki i nr rejestracyjnego pojazdu którym będzie świadczona usługa b) kierowców przewidzianych do obsługi trasy, c) numeru telefonu komórkowego kierowcy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji, jeżeli: 1) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, 2) Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. 2. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów na trasie Szkoła Podstawowa Nr 7 na Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy oraz do Gimnazjum Specjalnego ul. Chramcówki w Zakopanem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie ( dowozie i odwozie) uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2009/2010 Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: : Szkoły Podstawowej nr 7 na Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 oraz do Gimnazjum Specjalnego ul. Chramcówki 15 i z powrotem, tj. z wymienionych gimnazjów na Cyrhlę - liczba dzieci nie przekroczy 20 osób ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów z rejonu Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach, ul. Skibówki 2d do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 w Zakopanem i z powrotem,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie ( dowozie i odwozie) uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2009/2010 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach, ul. Skibówki 2d do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - liczba dzieci nie przekroczy 22 osoby ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów z rejonu Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 w Zakopanem i z powrotem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie ( dowozie i odwozie) uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2009/2010 Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - liczba dzieci nie przekroczy 35 osób ( plus 1 osoba dorosła-opiekun) Uwaga ! ponieważ trasę można obsługiwać tylko pojazdem o masie do 5 T -zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi dwoma pojazdami i w takim przypadku liczba miejsc siedzących w obu pojazdach musi obejmować liczbę dzieci plus po 1 opiekunie na dany pojazd.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz dzieci z rejonu Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 w Zakopanem i z powrotem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie ( dowozie i odwozie) uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2009/2010 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: : Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - liczba dzieci nie przekroczy 38 osób ( plus 1 osoba dorosła - opiekun).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera od km 6+050,00 do km 14+506,00 w miejscowości Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem specjalistycznym "S" na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.