eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Cierniach i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jugowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23913

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wałbrzych: rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Cierniach i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jugowicach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji, do kontaktów: Marek Mielniczuk, al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8499100, fax 074 8499200, e-mail: piu@wzwik.pl, www.wzwik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Cierniach i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jugowicach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji technicznej, realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Ciernie i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jugowicach" wraz z dostawą wszystkich urządzeń, uruchomieniem instalacji oraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, w tym pozwoleń na budowę i pozwoleń na użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w tomie III SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Świebodzice-Ciernie oraz Jugowice, województwo dolnośląskie, Polska. Kod NUTS: PL011. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.23.20 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Tak jak w punkcie II.1.5 oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 44;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 500.000 EURO. Wszelkie wymagania dotyczące gwarancji odnoszą się odpowiednio również do poręczeń. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego dokonywane będą w EURO do dnia 31.12.2007r. (tj. do dnia ważności zezwolenia dewizowego). Wszelkie rozliczenia, związane z realizacją umowy po tej dacie dokonywane będą w EURO, pod warunkiem uzyskania zezwolenia dewizowego, obejmującego dalszy okres realizacji umowy, w przeciwnym wypadku rozliczenia dokonywane będą w PLN. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizacji zamówienia, są zobowiązani zawiązać Konsorcjum w drodze umowy cywilnej. Partnerzy składający wniosek wspólny o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z póź. zm.). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złozone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie w formie oryginału sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastepuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1)2)e) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt III.2.1) sporządzone w języku obcym sa składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporzadzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełniania warunku 1)a) Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W celu potwierdzenia spełniania warunku 1)b) Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej. Wszystkie dane finansowe Wykonawcy winni przeliczyć na EURO według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze zamówienie w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. Wykonawcy, o których mowa wyżej zobowiązani są do podania zastosowanego średniego kursu wymiany walut Narodowego Banku Polskiego (NBP). Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres średni roczny przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 15 000 000 EURO,Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą wykazać się łącznie w/w przychodem netto ze sprzedaży. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 4 000 000 EURO lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 000 EURO. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą wykazać się łącznie w/w środkami finansowymi lub zdolnością kredytową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania warunków 1)a)b)c) Wykonawcy zobowiązani sa przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych i projektowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.Dokumenty wymienione w pkt. III.2.3) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą wykonać: a) W okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: - 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 20 000 m sześć./d, w której zakresie rzeczowym było wykonanie między innymi gospodarki biogazem lub b) w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej : - 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było zrealizowanie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 20 000 m sześć./d, w której zakresie rzeczowym było wykonanie gospodarki biogazem i c) w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ukazania się Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie : - 1 projektu budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 20 000 m sześć./d obejmującego część mechniczną, część ściekową, część osadową, bądź wykonać po 1 projekcie budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 20 000 m sześć./d odrębnie dla każdej z tych części. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 45 - 43110 z dnia 04.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003PL16PPE0411. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.06.2006, cena - 600 PLN. Warunki i sposób płatności: Godzina: 14:00, Przelew na konto Zamawiającego lub wpłata w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 12:30, Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji, Aleja Wyzwolenia 39pokój nr 8 (III piętro - sala narad), 58-300 Wałbrzych.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest realizowane ze środków Funduszu Spójności. Jest to Projekt Nr 2003PL16PPE041 "Oczyszczanie ścieków w Wałbrzychu" realizowany na podstawie Memorandum Finansowego zawartego między Komisją Europejską a Rzeczypospolitą Polską. 4) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia (pkt II.3) obejmuje łącznie Czas na Ukończenie oraz Okres Zgłaszania Wad tj: a) Czas na Ukończenie - wynoszący 32 miesięcy licząc od daty Rozpoczęcia, b) Okres Zgłaszania Wad - wynoszący 12 miesięcy licząc od wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.