Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Kraków: Remont części dachu budynku B 1.1 na terenie nieruchomości przy ul. Nad Drwiną w Krakowie
Numer ogłoszenia: 239198 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części dachu budynku B 1.1 na terenie nieruchomości przy ul. Nad Drwiną w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont części dachu na budynku B 1.1 na terenie nieruchomości przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie polegający miedzy innymi na renowacji powierzchni dachu z blachy trapezowej i papy oraz renowacji świetlików w szczególności poprzez nałożenie dyspersji asfaltowo-gumowej, szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000 (słownie: dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Określenie sposobu wniesienia wadium jest podane w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.2.1. Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał minimum 2 roboty dotyczące wykonania remontu dachu metodą dyspersji o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego zamówienia Roboty zakończono w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (data ogłoszenia postępowania) o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 1.2.2. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do prac na wysokościach. Personel kierowniczy Wykonawcy powinien posiadać w zakresie wymaganym do prowadzenia prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w tym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia do prac na wysokościach. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w niniejszej specyfikacji, które muszą złożyć wraz z ofertą wykonawcy t.j.: 3.1. Wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Oświadczenia wykonawcy lub Oświadczenia Pełnomocnika według druku stanowiącego załącznik nr 4a lub 4b do specyfikacji, 3.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogu aktualności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym (wymaga się, aby zaświadczenie było wystawione lub Wykonawca uzyskał potwierdzenie jego zgodności ze stanem aktualnym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.3. Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 3.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.5. Wykaz zrealizowanych robót remontowych dachu metodą dyspersji o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, itp.) - należy przedstawić minimum 2 roboty tego rodzaju, z podaniem w odpowiednich kolumnach załącznika nr 5 : - danych Odbiorcy, który zlecił Wykonawcy realizację robót (nazwa, adres, nr telefonu), - powierzchni dachu, - daty zakończenia wykonywania zadania, - oraz numeru strony oferty zawierającej dokument potwierdzający należyte wykonanie zadania. 3.6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6), niezbędnego do wykonania zamówienia, potwierdzających spełnienie warunków opisanych w punkcie III.2 ogłoszenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla wszystkich wymienionych osób do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia, są członkami właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie III.2 ogłoszenia, a w odniesieniu do osób którymi Wykonawca będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia potwierdzające spełnienie warunków opisanych w punkcie III.2 ogłoszenia 3.7. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.8. Kosztorys ofertowy. 4. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - gwarancja - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
31- 542 Kraków ul. Kordylewskiego 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 31- 542 Kraków ul. Kordylewskiego 11, Sekretariat Biura Zarządu, p. IV.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wielokanałowego systemu emisji akustycznej dla CTK- DE-dzp.272-735/24
- Dostawa komputera przenośnego dla WEAIiIB - DE-dzp.272-744/24
- Usługa drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ich serwisem, naprawami i dostawą materiałów eksploatacyjnych
- Sprzęt jednorazowy sterylny - narzędzia do zabiegów artroskopowych
- Budowa systemu monitoringu CCTV i SKD na terenie Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie
- 444.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki projektora dla Instytutu Językoznawstwa, Przekładoznawstwa i Hungarystyki UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.