eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaRemonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Stalowa Wola: Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 239216 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych, a w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/, wykonywania nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej, mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniu równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem, wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm oraz położenia warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał inwestora), przypowierzchniowa regulacja studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna, wpust uliczny), rozbiórka chodników z płyt chodnikowych lub kostki betonowej z utylizacją gruzu przez wykonawcę, ułożenie nowego chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej oraz ułożenie krawężników i obrzeży. 2. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dodatkowo zlecić pilne remonty, zagrażające bezpieczeństwu ruchu pojazdów i pieszych. Remonty te muszą być zrealizowane w dniu otrzymania ustnego zlecenia. W przypadku niemożności /z przyczyn nieprzewidzianych - siła wyższa/ wykonania remontu w dniu zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia ubytku oraz wykonania zlecenia natychmiast po ustaniu siły wyższej. 3. Szczegółowy zakres robót wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej 4. Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr I obejmuje: 1.) Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych. 2.) Technologię robót określa : - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 00.00. 00 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.17 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.11a 3.) Wspólny słownik zamówień CPV 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 5. Przedmiot zamówienia w zakresie Części II obejmuje: 1.) Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/. 2.) Technologię robót określa : - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 00.00. 00 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.17 3.) Wspólny słownik zamówień CPV 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 6. Przedmiot zamówienia w zakresie Części III obejmuje: 1.) Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm. 2.) Technologię robót określa : - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 00.00. 00. - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 04.01.01 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.05. 3.) Wspólny słownik zamówień CPV 45233140-2 - Roboty drogowe; 7. Przedmiot zamówienia w zakresie Części IV obejmuje: 1.) Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem. 2.) Technologię robót określa : - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -00.00.00 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -04.04.00 3.) Wspólny słownik zamówień CPV 45233140-2 - Roboty drogowe; 8. Przedmiot zamówienia w zakresie Części V obejmuje: 1.) Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr 15 cm. 2.) Technologię robót określa : - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -00.00. 00 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -04.04. 00 3.) Wspólny słownik zamówień CPV 45233140-2 - Roboty drogowe; 9. Przedmiot zamówienia w zakresie Części VI obejmuje: 1.) Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna, wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić, w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni. 2.) Technologię robót określa : - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -03.02. 01. - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -03.02.01a 3.) Wspólny słownik zamówień CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej; 10. Przedmiot zamówienia w zakresie Części VII obejmuje: 1.) Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej. 2.) Technologię robót określa: - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-01.02.04 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D.05.03.23 3.) Wspólny słownik zamówień CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni 11. Przedmiot zamówienia w zakresie Części VIII obejmuje: 1.) Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach 50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej. 2.) Technologię robót określa: - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-01.02.04 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D.05.03.23 3.) Wspólny słownik zamówień CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni 12. Przedmiot zamówienia w zakresie Części IX obejmuje: 1.) Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem nowych krawężników na ławie betonowej. 2.) Technologię robót określa: - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 01.02.04 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 08.01.01 3.) Wspólny słownik zamówień CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 13. Przedmiot zamówienia w zakresie Części X obejmuje: 1.) Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego). 2.) Technologię robót określa: - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -00.00.00 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -04.04.00 3.) Wspólny słownik zamówień CPV 45233140-2 - Roboty drogowe; 14. Technologię robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne załączone do SIWZ. 15. Dla Części VII, VIII, IX Zamówienia materiał z rozbiórki należy każdorazowo przekazać Zamawiającemu lub na żądanie Zamawiającego zutylizować na własny koszt. Dla Części X Zamówienia należy doliczyć koszty transportu z miejsca składowania do miejsca wbudowania - realizacji przedmioty zamówienia. 16. Dla części I zamówienia zamawiający dopuszcza przygotowywanie ubytków powierzchni asfaltowych tylko poprzez użycie frezarki mechanicznej. 17. Na wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania i uzgodnienia projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót remontowych. 18. Liczby podane w rozdziale 13 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, są jedynie przewidywanymi ilościami robót koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, oznacza to iż mogą ulec zmianie. Wprowadzone zostały w celu wyłonienia najkorzystniejszej ekonomicznie oferty przetargowej. 19. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych - wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części; 20. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 21. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i szczegółowych specyfikacjach technicznych dla zadania: Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli, pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 22. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2, 45.11.11.00-9, 45.23.32.50-6, 45.23.32.52-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I,III zamówienia - wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dowodami o ich należytym wykonaniu. - Dla części V,VII,VIII zamówienia - wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dowodami o ich należytym wykonaniu. - Dla części IV zamówienia - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 50 000 zł brutto co winien potwierdzić dowodami o ich należytym wykonaniu. - Dla części II,VI,IX,X zamówienia - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dowodami o ich należytym wykonaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I,II,III,IV,V oraz X zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej: - wytwórnia stacjonarna (otaczarki) do wytwarzania mieszanek mineralnoasfaltowych, - rozściełacz masy bitumicznej, - walec statyczny stalowy, - walec drogowy ogumiony, - skrapiarkę do bitumu, - samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 t., - koparkę, - frezarka drogowa, - zagęszczarkę wibracyjną powierzchniową o ciężarze powyżej 500 kg, - mechaniczna szczotka do zamiatania - Dla części VI,VII,VIII oraz IX zamówienia - warunek zostanie pełniony jeżeli wykonawca jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Dla części I,II,III,IV,V,VI,X zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branży, która występuje przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót w branży drogowej, - Dla części VII,VIII,IX zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branży, która występuje przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót w branży budowlanej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Dla części I,III zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 400 000 zł; - Dla części V,VII,VIII zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000 zł; - Dla części IV zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 50 000 zł; - Dla części II,VI,IX,X zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 10 000 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4, 3. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6, 4. zakres robót powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7. 5. Informacja zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr 15 cm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr 15 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna, wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić, w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna, wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić, w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6, 45.11.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach 50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach 50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6, 45.11.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem nowych krawężników na ławie betonowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem nowych krawężników na ławie betonowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.11.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.