Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Łęczyca: Zakup produktów spożywczych - różne produkty spożywcze - wraz z dostarczeniem do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Numer ogłoszenia: 239223 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Zachodnia 6, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0243882601 wew. 205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozleczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup produktów spożywczych - różne produkty spożywcze - wraz z dostarczeniem do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest zakup wraz z dostarczeniem do ZOZ w Łęczycy produktów spożywczych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z tolerancją +/- 20% w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres trwania kontraktu. Przedmiot przetargu określony został następująco: Zadanie 1 - art. spożywcze różne Zadanie 2 - pieczywo
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium przetargowego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy, tzn. że: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej kontraktem, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy; 3) spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W celu oceny spełnienia powyższych warunków Zamawiający będzie kierował się treścią złożonych oświadczeń oraz dokumentów. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający wszystkie opisane wyżej warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty podstawowe Przystępujący do przetargu wykonawcy w ramach OFERTY przedkładają następujące dokumenty: 1. formularz OFERTA wraz z załącznikami (wypełniony zgodnie z zał. Nr 1); 2. oświadczenie o przyjęciu projektu umowy przedstawionego przez zamawiającego lub zaakceptowany (podpisany) projekt umowy (wg zał. Nr 2); 3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art.24 Ustawy; (wg zał. Nr 3); 4. uzupełnione tabele asortymentowo-cenowe (wg zał. Nr 4). 2) Dokumenty potwierdzające wiarygodność Na zasadzie art. 26 ust.1 Ustawy żąda od Wykonawcy następujących dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w p.9 ust. 2 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozleczyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zachodnia 6, 99-100 Łęczyca.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy, ul. Zachodnia 6, 99-100 Łęczyca pok. 24 (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje szczególnych form finansowania zamówienia
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: różne produkty spożywcze (oprócz pieczywa) w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z tolerancją +/- 20% w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres trwania kontraktu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywo w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z tolerancją +/- 20% w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres trwania kontraktu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Przebudowa drogi powiatowej 2500E w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na odcinku Jarochówek - Walew"
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu w ramach projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2025r do31.12.2025r
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.