Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Słubice: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 239288 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Słubicach Sp. z o.o. , ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 95 758 20 71 wew.305, faks 95 750 14 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalslubice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty) - załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.42.20-4, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4, 33.14.16.42-2, 33.71.20.00-4, 33.92.20.00-9, 33.68.10.00-7, 33.14.17.00-7, 33.19.80.00-4, 33.77.12.00-7, 33.19.90.00-1, 33.17.12.10-4, 33.79.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku zaoferowania przez Wykonawców wyrobu medycznego: Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) o wyrobach medycznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Umocowanie do podpisania oferty - Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć aktualny dokument lub dokumenty z których wynikają uprawnienia do podpisywania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie - za zgodność z oryginałem -(pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl/szpitalpowiatowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, NZOZ Szpital Powiatowy w Słubicach Sp. z o. o., ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria (sekretariat), NZOZ Szpital Powiatowy w Słubicach Sp. z o. o., ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. igły, strzykawki, aparaty do przetoczeń krwi, kraniki trójdrożne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.42.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. cewniki, dreny, maski tlenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. cewniki, worki do moczu, sondy, zgłębniki żołądkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. dreny, butelki do drenów, zestawy do odsysania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. opaski identyfikacyjne, szkiełka cytologiczne, szpatułki jałowe, worki na zwłoki, szyny unieruchamiające.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.71.20.00-4, 33.92.20.00-9, 33.68.10.00-7, 33.14.17.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. papier do EKG, papier do KTG, żele do EKG i USG, elektrody.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. zestawy do przyskórnej gastrostomii, zestawy do punkcji jamy opłucnowej, słoje do drenażu, zestawy drenów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. rękawy papierowe do sterylizacji, podkłady jednorazowe, pieluchomajtki, fartuchy, serwety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4, 33.77.12.00-7, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. prowadnice jednorazowego użytku, rurki krtaniowe, rurki ustno-gardłowe, igły do znieczuleń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.12.10-4, 33.17.13.00-2, 33.14.13.21-6, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. zestawy do cewnikowania żył centralnych, zestawy do p[rzetoczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. termometry, wielorazowe kompresy żelowe, ciśnieniomierze, stetoskopy, kołnierze ortopedyczne, rury do respiratora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 38.41.20.00-6, 33.14.17.00-7, 33.14.17.30-6, 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. rękawice chirurgiczne, rękawice diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. rękawice do zabiegów ortopedycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - system zamknięty do popierania krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku - m. in. probówki, szkiełka podstawowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dowozy uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Słubice w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Słubice w 2024 r.
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa i rewitalizacja ul. Kochanowskiego między ul. M. Konopnickiej a ul. Wodną".
- Ochrona osób i mienia w roku 2025 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów chłonnych oraz sprzętu jednorazowego użytku do drenażu
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miękkich i kości
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójkątne
- Zakup sprzętu jednorazowego dla wszystkich oddziałów- powtórzenie
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.