To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Tarnowskie Góry: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 23928 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184837 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2016 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i zamiatania na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2016 r. Świadczenie usługi obejmuje wykonywanie następujących zakresów zwanych przez zamawiającego zadaniami: Zadanie Nr 1 - zapewnienie czystości terenów komunalnych tj. wykonanie mechanicznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych placów i jezdni gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 36 placów i jezdni o powierzchni 44.292 m2, doraźnie - 1 raz w miesiącu - placów i jezdni o powierzchni 600.000 m2), mechanicznego lub ręcznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych chodników gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 12 chodników o powierzchni 4.745 m2, doraźnie - 1 raz w miesiącu - wskazanych chodników o powierzchni 15.000 m2 ), obchodu wskazanych placów, jezdni, chodników i skwerów oraz obchodu wskazanego terenu Hałdy Popłuczkowej i zebrania z nich odpadów komunalnych (średnio 9 razy w miesiącu - 45 placów, jezdni, chodników i skwerów oraz średnio 9 razy w miesiącu - powierzchnia Hałdy Popłuczkowej do obchodu - 6290 m2 ), mechanicznego mycia i czyszczenie wskazanych jezdni wraz z chodnikami (7 razy w czasie trwania umowy - 3 jezdnie wraz z chodnikami o powierzchni 5.290 m2) Zadanie Nr 2 - likwidacja dzikich wysypisk usytuowanych na nieruchomościach gminnych tj. wykonanie likwidacji dzikich wysypisk śmieci (o łącznej objętości około 250 m3), wykonanie zbiórki worków z odpadami (o łącznej objętości około 448 m3), wykonanie zbiórki nieczystości, darni i chwastów (o łącznej objętości około 24 m3) Zadanie Nr 3 - utrzymanie czystości miejsc do handlowania tj. wykonanie letniego utrzymania czystości poprzez cykliczne oczyszczanie miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie zimowego odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwanie lodu z miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie wywozu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych w miejscach do handlowania (co najmniej 3 razy w tygodniu 7 pojemników), wykonanie ustawienia i obsługi 2 kabin sanitarnych usytuowanych w miejscach do handlowania. Zadanie Nr 4 - obsługa koszy ulicznych na odpady komunalne i zwierzęce tj. eksploatacja koszy ulicznych na odpady komunalne ( 7 razy w tygodniu - 184 koszy, 4 razy w tygodniu - 157 koszy), wykonanie eksploatacji koszy parkowych na odpady komunalne ( średnio 1,5 razy w tygodniu - 96 koszy), wykonanie eksploatacji koszy na odpady zwierzęce ( 5 razy w tygodniu - 46 koszy), obsługa Dni Gwarków Tarnogórskich trwających 3 dni ( ustawienie i usuwanie odpadów - 8 razy z 57 koszy ulicznych, 9 pojemników o pojemności 1100 l i 85 pojemników (o pojemności 240 l ), obsługa 20 imprez organizowanych przez lub przy współudziale Gminy( ustawienie i usuwanie odpadów - z 10 koszy ulicznych, 2 pojemników o pojemności 1100 l i 4 pojemników o pojemności 240 l.). Zadanie Nr 5 - utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji pasażerskiej tj. wykonanie letniego i zimowego utrzymania przystanków (5 razy w tygodniu - 51 przystanków, 3 razy w tygodniu - 68 przystanków) UWAGA Nr 1 W/w zadania nie stanowią oddzielnych części zamówienia na świadczenie usługi sprzątania i zamiatania na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2016 r. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na oddzielne części - zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach Nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz Wzór umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
- REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o., ul. Nakielska 1-3, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 510342,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 559606,99
Oferta z najniższą ceną: 559606,99 / Oferta z najwyższą ceną: 611325,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- "Ścinka zawyżonych poboczy i konserwacja rowów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę nowych mostów z podziałem na części:. Cz.1 w ciągu ul. Reptowskiej w Zbrosławicach. Cz. 2 w ciągu ul.Kaletańskiej w Boruszowicach
- BZP.271.8.2025 Bieżące utrzymanie Parku w Reptach Śląskich - Tarnowskich Górach
- BZP.271.5.2025 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 2
- (BZP.271.7.2025) Opracowanie Koncepcji Rozwoju społeczności energetycznej w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Chojnice
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Sprzątanie ulic i chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie m. Morąg w 2025r.
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.