Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Toruń: Dostawa próżniowego systemu do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki, trzpienia oraz kolana, cementu kostnego z antybiotykiem, cementu kostnego rewizyjnego z dwoma antybiotykami; wkrętów stalowych do zespoleń kości; wkrętów kaniulowanych do zespoleń; drutów śródszpikowych elastycznych, tytanowych do kości długich; płytek rekonstrukcyjnych blokowanych z ograniczonym kontaktem; systemów płytek do osteotomii otwartej kości piszczelowej; systemów do zespoleń kości udowej; zestawu opasek do operacji w niedokrwieniu wraz z urządzeniem sterującym
Numer ogłoszenia: 239311 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa próżniowego systemu do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki, trzpienia oraz kolana, cementu kostnego z antybiotykiem, cementu kostnego rewizyjnego z dwoma antybiotykami; wkrętów stalowych do zespoleń kości; wkrętów kaniulowanych do zespoleń; drutów śródszpikowych elastycznych, tytanowych do kości długich; płytek rekonstrukcyjnych blokowanych z ograniczonym kontaktem; systemów płytek do osteotomii otwartej kości piszczelowej; systemów do zespoleń kości udowej; zestawu opasek do operacji w niedokrwieniu wraz z urządzeniem sterującym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa próżniowego systemu do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki, trzpienia oraz kolana, cementu kostnego z antybiotykiem, cementu kostnego rewizyjnego z dwoma antybiotykami;
1. Cement kostny z antybiotykiem:
op. 1 x 40g - 100 op.
op. 2 x 40g - 50 op.
Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA dodatkiem
gentamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu.
2. Cement kostny rewizyjny z dwoma aktywnymi antybiotykami op.1 x 40g - 30 op.
Cement kostny wysokiej lepkości z dodatkiem gentamycyny i klindamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu.
3. System próżniowy do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki - 100 szt.
Dwie strzykawki do próżniowego podawania cementu kostnego do kanału kości udowej i panewki, umożliwiające wymieszanie od 40 do 120 g jednorazowo, wykonane z przezroczystego materiału, wolne od lateksu, z unikalnym mechanizmem mieszającym, pozwalającym na powtarzalność procesu mieszania, z długą dyszą pozwalającą na docięcie w zależności od potrzeby na odpowiedniej długości.
4. System próżniowy do podawania cementu kostnego do trzpienia oraz kolana - 80 szt.
Strzykawka do próżniowego podawania cementu kostnego do kanału kości udowej, umożliwiająca wymieszanie od 40 do 120 g jednorazowo, wykonana z przezroczystego materiału, wolna od lateksu, z unikalnym mechanizmem mieszającym, pozwalającym na powtarzalność procesu mieszania, z długą dyszą pozwalającą na docięcie w zależności od potrzeby na odpowiedniej długości.Dren z filtrem węglowym, pięciowarstwowym mikrobiologicznym. W zestawie zatyczki do ampułek.
Zadanie Nr 2 - dostawa wkrętów stalowych do zespoleń kości;
1. Wkręty z gniazdem sześciokątnym kostkowe samogwintujące
O 4,5 mm x 1,75 mm, dł. od 25 mm -70 mm - 20 szt.
2. Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości drobnych O 2,7 mm x 1,0 mm;
rozm. od 8mm do24 mm 30 szt.
3 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości korowej O 4,5 mm x 1,75 mm, długość rozm. od 14 mm do 70 mm - 30 szt.
4 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości gąbczastej 6,5 mm x 2,75 mm rozm. od 30 mm do 140 mm, długość gwintu 16 mm - 30 szt.
5 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości gąbczastej 6,5 mm x 2,75 mm rozm. od 30 mm do 140 mm, długość gwintu 32 mm - 30 szt.
6 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości drobnych 3,5 mm x 1,25 mm od 8 mm do 42 mm, - 30 szt.
7 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości, łódkowatej 4,0mm x 1,75 mm rozm. od 8 mm do 50 mm - 30 szt.
8 Podkładki pod wkręty O 4,5 mm -30 szt.
9 Drut do wiązania kości O 0,8 - 1,5 mm - 40 metrów
Zadanie Nr 3 - dostawa wkrętów kaniulowanych do zespoleń z gniazdami 6-kątnymi;
1. Wkręty gąbczaste kaniulowane
O 4,5 mm x 1,75 mm z różną długością części gwintowanej w zakresie 12-32 mm , dł od 25 - 80 mm skok co 5 mm - 30 szt.
2 Wkręty gąbczaste kaniulowane 7x 2,75 mm gwintowane na długości 20 mm rozm. 35 mm - 130mm - 15 szt.
3 Wkręty gąbczaste kaniulowane 7x 2,75 mm gwintowane na długości 32 mm rozm. 45 mm - 130mm - 15 szt.
4 Podkładki pod śruby O 4,5 mm/10 mm, , 7mm/ 20 mm - 30 szt.
5 Druty śródszpikowe dla dzieci- zakończenie zagięte i zaokrąglone, stalowe o średnicy 1,6 do 3,0 mm; długości 250 - 400 mm - 100 szt.
6 Grotowkręty schanza samogwintujące , zakończenie trójgraniec - średnica 1,8- 4,0 mm długości 40- 150 mm - 30 szt.
7 Drut Kirschnera - zakończenie trójgraniec , średnica 0,8 - 3,0 mm długość 150 - 380 mm -500 szt.
Zadanie Nr 4 - dostawa drutów śródszpikowych elastycznych, tytanowych do kości długich;
1.
Druty śródszpikowe elastyczne tytanowe do kości długich
- średnica 2,0 do 4,0 mm długość 440 mm;
- średnica 1,5 mm długość 350 mm,
- kodowane kolorami w zależności od średnicy,
- zakończenie spłaszczone i zaokrąglone w kształcie /hokeja/;
- wyposażone w marker laserowy na zakończeniu gwoździa ułatwiający identyfikację ugięcia;
- komplet składający się z 2 gwoździ i 2 zaślepek. - 50 kpl.
Zadanie Nr 5 - dostawa płytek rekonstrukcyjnych blokowanych z ograniczonym kontaktem;
1. Płytka tytanowa wąska 6-12 otw. Rozdzielne otwory blokowane i kompresyjne -10
szt.
2. Płytka tytanowa ramienna 3-5 otworowa z możliwością blokowania kątowego,
otwory kombinowane w części trzonowej - 5 szt.
3 Śruby blokujące O 3,5 mm tytanowe - 80 szt.
Zadanie Nr 6 - dostawa systemów płytek do osteotomii otwartej kości piszczelowej;
1. Płytka modularna:
- dwuelementowa - implant górny i dolny
- wykonana z tytanu
- pozwalająca na swobodny wybór kąta osteotomii od 4 do 15mm
- regulacja zatrzaskowa zabezpieczona ząbkami
- stabilizacja za pomocą śrub o różnych długościach dostosowanych do nasady piszczeli - 20 kpl.
2 Śruby gąbczaste tytanowe O 5,5mm, długość od 40 mm do 70mm
(skok co 5 mm) - 60 szt.
3 Śruby korowe tytanowe O 4,5mm, długość od 30 mm do 60 mm
(skok co 2 mm) - 40 szt.
Zadanie Nr 7 - dostawa systemów do zespoleń kości udowej;
1. System DHS do zespoleń nasady bliższej kości udowej :
- wykonany ze stali
- skład : płytka ( od 2 do 14 otworowa) , śruba szyjkowa ( od 50mm do 120mm, skok co 5mm) i śruba kompresyjna ( rozm 36 mm)
- kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego instrumentarium produkcji Biomet Merck* - 5 kpl
2 Gwóźdź środszpikowy uniwersalny do leczenia złamań kości udowej.
Używany przy metodzie kompresyjnej, rekonstrukcyjnej oraz wstecznej
O 9-12 mm dł. 240-480 mm z kompletem śrub (wkręty blokujące samogwintujące, śruby kompresyjne i zaślepiające) - 5 kpl.
3 Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań trzonu kości piszczelowej O 9-11 mm dł. 285-390 mm z kompletem śrub (wkręty blokujące samogwintujące, śruby kompresyjne i zaślepiające) - 15 kpl.
Zadanie Nr 8 - dostawa zestawu opasek do operacji w niedokrwieniu wraz z urządzeniem sterującym
1. Aparat do operacji w niedokrwieniu -1 szt.
1) Automatyczne ustalanie minimalnego ciśnienia zamykającego przepływ krwi w operowanej kończynie
2) Możliwość operacji z równoczesnym zastosowaniem dwóch opasek
3) Awaryjne zasilanie zapewniające całkowite bezpieczeństwo operacji
4) Wewnętrzny elektroniczny alarm powiadamiający o zmianie ciśnienia i przekroczeniu zaprogramowanego czasu operacji
5) Możliwość operacji w bloku Biera
6) Opcja zastosowania sterylnych jednorazowych opasek np. wskazanych w przypadku nosicieli żółtaczek i HIV
2 Opaska 20 cm - 1 szt.
3 Opaska 30 cm - 1 szt.
4 Opaska 46 cm -1 szt.
5 Opaska 61 cm - 1 szt.
6 Opaska 76 cm - 1 szt.
7 Opaska 86 cm -1 szt.
8 Opaska 107 cm - 1 szt.
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.69.71.10-6, 33.18.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw wyrobów ortopedycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1 - 28.000,00 zł,
Zadanie Nr 2 - 1.200,00 zł,
Zadanie Nr 3 - 5.200,00 zł,
Zadanie Nr 4 - 6.400,00 zł,
Zadanie Nr 5 - 6.800,00 zł,
Zadanie Nr 6 - 14.000,00 zł,
Zadanie Nr 7 - 7.600,00 zł,
Zadanie Nr 8 - 9.200,00 zł
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 29.200,00 zł.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1 - 17.500,00 zł,
Zadanie Nr 2 - 750,00 zł,
Zadanie Nr 3 - 3.250,00 zł,
Zadanie Nr 4 - 4.000,00 zł,
Zadanie Nr 5 - 4.250,00 zł,
Zadanie Nr 6 - 8.750,00 zł,
Zadanie Nr 7 - 4.750,00 zł,
Zadanie Nr 8 - 5.750,00 zł,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 18.250,00 zł.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), deklarację zgodności stwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi.
b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
c/ dokument potwierdzający kompatybilność oferowanego systemu DHS z posiadanym przez Zamawiającego instrumentarium produkcji Biomet Merck - dotyczy Zadania Nr 7
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa próżniowego systemu do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki, trzpienia oraz kolana, cementu kostnego z antybiotykiem, cementu kostnego rewizyjnego z dwoma antybiotykami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cement kostny z antybiotykiem:
op. 1 x 40g - 100 op.
op. 2 x 40g - 50 op.
Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA dodatkiem gentamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu.
2. Cement kostny rewizyjny z dwoma aktywnymi antybiotykami op.1 x 40g - 30 op. Cement kostny wysokiej lepkości z dodatkiem gentamycyny i klindamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu.
3. System próżniowy do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki - 100 szt. Dwie strzykawki do próżniowego podawania cementu kostnego do kanału kości udowej i panewki, umożliwiające wymieszanie od 40 do 120 g jednorazowo, wykonane z przezroczystego materiału, wolne od lateksu, z unikalnym mechanizmem mieszającym, pozwalającym na powtarzalność procesu mieszania, z długą dyszą pozwalającą na docięcie w zależności od potrzeby na odpowiedniej długości.
4. System próżniowy do podawania cementu kostnego do trzpienia oraz kolana - 80 szt. Strzykawka do próżniowego podawania cementu kostnego do kanału kości udowej, umożliwiająca wymieszanie od 40 do 120 g jednorazowo, wykonana z przezroczystego materiału, wolna od lateksu, z unikalnym mechanizmem mieszającym, pozwalającym na powtarzalność procesu mieszania, z długą dyszą pozwalającą na docięcie w zależności od potrzeby na odpowiedniej długości.Dren z filtrem węglowym, pięciowarstwowym mikrobiologicznym. W zestawie zatyczki do ampułek.
* Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty do przekazania na czas trwania umowy Zamawiającemu pompy próżniowej, wytwarzającej próżnię automatycznie na poziomie 550 mmHg, najbardziej optymalnej wartości dla próżniowego mieszania cementu kostnego i pistoletu do strzykawki umożliwiającego aplikację cementu kostnego do kanału kości udowej.
*Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty przeszkolić w zakresie obsługi dostarczonego próżniowego systemu do podawania cementu kostnego pielęgniarki i lekarzy Oddziału Ortopedii Zamawiającego. Miejsce i termin szkolenia uzgodnione zostaną z Ordynatorem Oddziału po podpisaniu umowy..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.71.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa wkrętów stalowych do zespoleń kości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkręty z gniazdem sześciokątnym kostkowe samogwintujące O 4,5 mm x 1,75 mm, dł. od 25 mm -70 mm - 20 szt.
2. Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości drobnych O 2,7 mm x 1,0 mm; rozm. od 8mm do24 mm 30 szt.
3 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości korowej O 4,5 mm x 1,75 mm, długość rozm. od 14 mm do 70 mm - 30 szt.
4 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości gąbczastej 6,5 mm x 2,75 mm rozm. od 30 mm do 140 mm, długość gwintu 16 mm - 30 szt.
5 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości gąbczastej 6,5 mm x 2,75 mm rozm. od 30 mm do 140 mm, długość gwintu 32 mm - 30 szt.
6 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości drobnych 3,5 mm x 1,25 mm od 8 mm do 42 mm, - 30 szt.
7 Wkręty z gniazdem sześciokątnym do kości, łódkowatej 4,0mm x 1,75 mm rozm. od 8 mm do 50 mm - 30 szt.
8 Podkładki pod wkręty O 4,5 mm -30 szt.
9 Drut do wiązania kości O 0,8 - 1,5 mm - 40 metrów
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa wkrętów kaniulowanych do zespoleń z gniazdami 6-kątnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkręty gąbczaste kaniulowane O 4,5 mm x 1,75 mm z różną długością części gwintowanej w zakresie 12-32 mm , dł od 25 - 80 mm skok co 5 mm - 30 szt.
2 Wkręty gąbczaste kaniulowane 7x 2,75 mm gwintowane na długości 20 mm rozm. 35 mm - 130mm - 15 szt.
3 Wkręty gąbczaste kaniulowane 7x 2,75 mm gwintowane na długości 32 mm rozm. 45 mm - 130mm - 15 szt.
4 Podkładki pod śruby O 4,5 mm/10 mm, , 7mm/ 20 mm - 30 szt.
5 Druty śródszpikowe dla dzieci- zakończenie zagięte i zaokrąglone, stalowe o średnicy 1,6 do 3,0 mm; długości 250 - 400 mm - 100 szt.
6 Grotowkręty schanza samogwintujące , zakończenie trójgraniec - średnica 1,8- 4,0 mm długości 40- 150 mm - 30 szt.
7 Drut Kirschnera - zakończenie trójgraniec , średnica 0,8 - 3,0 mm długość 150 - 380 mm -500 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa drutów śródszpikowych elastycznych, tytanowych do kości długich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Druty śródszpikowe elastyczne tytanowe do kości długich
- średnica 2,0 do 4,0 mm długość 440 mm;
- średnica 1,5 mm długość 350 mm,
- kodowane kolorami w zależności od średnicy,
- zakończenie spłaszczone i zaokrąglone w kształcie /hokeja/;
- wyposażone w marker laserowy na zakończeniu gwoździa ułatwiający identyfikację ugięcia;
- komplet składający się z 2 gwoździ i 2 zaślepek. - 50 kpl..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa płytek rekonstrukcyjnych blokowanych z ograniczonym kontaktem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płytka tytanowa wąska 6-12 otw. Rozdzielne otwory blokowane i kompresyjne -10 szt.
2. Płytka tytanowa ramienna 3-5 otworowa z możliwością blokowania kątowego, otwory kombinowane w części trzonowej - 5 szt.
3 Śruby blokujące O 3,5 mm tytanowe - 80 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa systemów płytek do osteotomii otwartej kości piszczelowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płytka modularna:
- dwuelementowa - implant górny i dolny
- wykonana z tytanu
- pozwalająca na swobodny wybór kąta osteotomii od 4 do 15mm
- regulacja zatrzaskowa zabezpieczona ząbkami
- stabilizacja za pomocą śrub o różnych długościach dostosowanych do nasady piszczeli - 20 kpl.
2 Śruby gąbczaste tytanowe O 5,5mm, długość od 40 mm do 70mm (skok co 5 mm) - 60 szt.
3 Śruby korowe tytanowe O 4,5mm, długość od 30 mm do 60 mm (skok co 2 mm) - 40 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - dostawa systemów do zespoleń kości udowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. System DHS do zespoleń nasady bliższej kości udowej :
- wykonany ze stali
- skład : płytka ( od 2 do 14 otworowa) , śruba szyjkowa ( od 50mm do 120mm, skok co 5mm) i śruba kompresyjna ( rozm 36 mm)
- kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego instrumentarium produkcji Biomet Merck* - 5 kpl
2 Gwóźdź środszpikowy uniwersalny do leczenia złamań kości udowej. Używany przy metodzie kompresyjnej, rekonstrukcyjnej oraz wstecznej O 9-12 mm dł. 240-480 mm z kompletem śrub (wkręty blokujące samogwintujące, śruby kompresyjne i zaślepiające) - 5 kpl.
3 Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań trzonu kości piszczelowej O 9-11 mm dł. 285-390 mm z kompletem śrub (wkręty blokujące samogwintujące, śruby kompresyjne i zaślepiające) - 15 kpl..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - dostawa zestawu opasek do operacji w niedokrwieniu wraz z urządzeniem sterującym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do operacji w niedokrwieniu -1 szt.
1) Automatyczne ustalanie minimalnego ciśnienia zamykającego przepływ krwi w operowanej kończynie
2) Możliwość operacji z równoczesnym zastosowaniem dwóch opasek
3) Awaryjne zasilanie zapewniające całkowite bezpieczeństwo operacji
4) Wewnętrzny elektroniczny alarm powiadamiający o zmianie ciśnienia i przekroczeniu zaprogramowanego czasu operacji
5) Możliwość operacji w bloku Biera
6) Opcja zastosowania sterylnych jednorazowych opasek np. wskazanych w przypadku nosicieli żółtaczek i HIV
2 Opaska 20 cm - 1 szt.
3 Opaska 30 cm - 1 szt.
4 Opaska 46 cm -1 szt.
5 Opaska 61 cm - 1 szt.
6 Opaska 76 cm - 1 szt.
7 Opaska 86 cm -1 szt.
8 Opaska 107 cm - 1 szt.
*Wymagane warunki gwarancji: - wymagany termin gwarancji: - 24 m-ce licząc od dnia dostawy do Zamawiającego; - czas reakcji serwisu w ciągu 24 godzin licząc od dnia powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii; - przy naprawie gwarancyjnej trwającej powyżej 3 dni Wykonawca zobowiązany będzie na czas naprawy dostarczyć Zamawiającemu aparat zastępczy wolny od wad..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa płytek do rekonstrukcji oczodołów
- Dostawa endoprotezy onkologicznej kości miednicy z powłoką (1 szt.) dla UCK
- Dostawa implantów
- Dostawa aparatu do kriochirurgii, urządzenia do wytwarzania i utrzymywania bezkrwawego pola operacyjnego, barwiarki natryskowej, w podziale na 3 części
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.