Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Brzóza Królewska: Dom Pomocy Społecznej, Brzóza Królewska 678, 37-307 Brzóza Królewska, woj.podkarpackie, tel.017 2403111, faks 017 2403111 wew 25.
Numer ogłoszenia: 239323 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Brzóza Królewska 678, 37-307 Brzóza Królewska, woj. podkarpackie, tel. 017 2403111, faks 017 2403111 wew. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbrzoza.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej, Brzóza Królewska 678, 37-307 Brzóza Królewska, woj.podkarpackie, tel.017 2403111, faks 017 2403111 wew 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego do 133 000 euro, na podstawie Art.39 i nast. ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2010 roku z podziałem części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. 2. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3. Wypełnionych załączników zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsbrzoza.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, Brzóza Królewska 678, 37-307 Brzóza Królewska,
woj. podkarpackie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Brzózie Królewskiej 678.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze według poszczególnych grup cpv..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso i wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby mięsne w ilościach podanych w załączniku do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie w ilościach podanych w załączniku do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły nabiałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły nabiałowe w ilościach podanych w załączniku do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce w ilościach podanych w załączniku do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.