eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego usługi obejmującej ochronę osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego usługi obejmującej ochronę osób i mienia
Numer ogłoszenia: 239328 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207472 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego usługi obejmującej ochronę osób i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Lokalizacja i czas pracy Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, przy ul. 1-go Maja 9 Całodobowo, w dniach: poniedziałek - piątek, soboty, niedziele, święta i inne dni ustawowo wolne od pracy Hol główny 6:00 - 20:00 - pracownik bez licencji ochrony fizycznej Centralna Izba Przyjęć 20:00 - 6:00 - pracownik bez licencji ochrony fizycznej Zamawiający ma prawo wydać polecenie dotyczące zmiany miejsca stacjonowania wartownika. II. Zakres obowiązków (wg wytycznych Zamawiającego) 1. kontrola ruchu osobowego, 2. prowadzenie rejestru wydawania i przyjmowania kluczy, 3. kontrola stanu zewnętrznego obiektu Szpitala i przychodni 4 razy w ciągu zmiany (w odstępach 2 godzinnych) oraz prosektorium 1 raz w ciągu zmiany w godzinach 10:00-11:00 oraz 22:00-23:00; każda kontrola musi zostać odnotowana w rejestrze obchodu, 4. zamykanie drzwi bocznych o godz. 16:00: - [bud. A -1] - Centralna IP od strony wyjazdu karetek, - [bud. C -1] - wyjście z bud. C do Przychodni Specjalistycznej (bud. D) / wejście na Oddział Rehabilitacji Narządu Ruchu 5. zamykanie drzwi wejścia głównego o godz. 20:00, 6. zamykanie bramy wjazdowej o godz. 22:00, 7. nadzór nad sposobem parkowania samochodów celem niedopuszczenia do tworzenia blokad szczególnie pojazdów służby zdrowia, podjęcie natychmiastowych działań celem udrożnienia poszczególnych szlaków komunikacyjnych, 8. kontrola jakościowa jak i ilościowa sprzętu p. poż. zgodnie z wykazem i prowadzenie rejestru stanu - 1 raz dziennie, 9. nadzór nad bezpieczeństwem p.poż. szczególnie zdarzeń mogących wywołać pożar wewnątrz obiektu jak i w jego pobliżu, 10. podejmowanie natychmiastowych działań zmierzających do eliminacji źródła zagrożenia np. użycie gaśnicy, koca p.poż, powiadomienie straży pożarnej, itp., 11. na polecenie Zamawiającego, przenoszenie materiałów badań z oddziałów szpitalnych do laboratorium Analiz Medycznych oraz odwrotnie wyników badań w godzinach pełnienia służby, 12. na polecenie Zamawiającego dozorowanie zamkniętego parkingu należącego do Zamawiającego - w przypadku jego utworzenia, 13. wykonywanie innych poleceń Dyrektora Szpitala lub osób przez niego upoważnionych w zał. nr 1 do niniejszej umowy III. Wykonawca zapewni pracownikowi ochrony: 1. jednolite, schludne, dopasowane umundurowanie (jednakowe koszulki / koszule) oraz w widoczny identyfikator, 2. środki łączności radiowej wraz z systemem monitorowania łatwe w obsłudze i o małych gabarytach, 3. ubezpieczenie osób zatrudnionych, 4. przeszkolenie z zakresu topografii obiektu chronionego, 5. polisę ubezpieczeniową OC firmy. IV. Wymagania: 1. Wymagana znajomość obiektu, stref pożarowych chronionego obiektu oraz stref systemu antywłamaniowego (konieczność rejestrowania godziny włączania i wyłączania systemu), 2. Znajomość instrukcji p. poż., ewakuacji oraz innych dokumentów dotyczących rozmieszczenia zaworów, systemów alarmowych itp. obowiązujących na terenie chronionego obiektu, 3. Znajomość podstawowych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, 4. Zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w związku z wykonywaną służbą, w szczególności informacji dotyczących zabezpieczeń, systemu łączności, kodów, danych personalnych osób oraz innych informacji związanych z Zamawiającym, których ujawnienie może narazić jego dobra osobiste. V. Grupa interwencyjna Pracownik ochrony za pomocą elektronicznego systemu będzie miał możliwość wezwania grupy interwencyjnej, która przybędzie w ilości minimum 2 osób, wyposażona w kamizelki kuloodporne i środki przymusu bezpośredniego w czasie max do 4 min. od momentu wezwania. Pracownik ochrony ma obowiązek zabezpieczyć dowody rzeczowe z miejsca zdarzenia, ustalić świadków, numery rejestracyjne pojazdów, sporządzić dokumentację dla organów ścigania. Wykonawca zabezpieczy Szpital w system przywołujący grupę interwencyjną (z rejestracją umożliwiającą precyzyjne określenie daty i godziny ewentualnych wezwań) w ilości 4 szt. ; po 1 szt.: Centralna Izba Przyjęć, Przychodnia Specjalistyczna, sekretariat Dyrektora oraz pracownik ochrony. Zamawiający ma prawo raz na 3 miesiące sprawdzić system przywołujący grupę interwencyjną poprzez włączenie go, co wiąże się z koniecznością przyjazdu grupy Interwencyjnej z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PARASOL Sp. z o.o., Al. Korfantego 51/21, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100389,60

  • Oferta z najniższą ceną: 100389,60 / Oferta z najwyższą ceną: 124392,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.